Laland Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bare å ta en tur på TG det vettø. Med fem tusen tamme nerder trenge vi en vill and også. Btw, er det noen resemblence til Moland på det bildet her? Kan virke støtende. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Neida laland du er alltid en kosepus! Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da er jeg hjemme fra det fjerne syd, og jeg har vært på en tam nyttårsfest med noen venner av familien. Tenker jeg tar en dusj, spiller litt og legger meg Godt nyttår til alle forumister der ute Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ohhh run and hide masse grønnkledde på forumet nå! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, godt nytt år! Skulle gjerne hatt dere her, alle sammen. Får nesten begynne nyttår med å invitere dere hit til min lune bolig på et forumtreff en gang, når aner jeg ikke, men jeg skal sannelig starte en tråd når jeg finner et godt tidspunkt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg skal ha en gang til sommeren, that's gonna be my thang! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, godt nytt år! Skulle gjerne hatt dere her, alle sammen. Får nesten begynne nyttår med å invitere dere hit til min lune bolig på et forumtreff en gang, når aner jeg ikke, men jeg skal sannelig starte en tråd når jeg finner et godt tidspunkt! Du låser deg bare inne på rommet og streamer det live over nettet! Men jeg og planlegger et mini treff en gang i Januar hadde jeg håpet på... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår, nå også på russisk! http://www.youtube.com/watch?v=a_rmLmrCv6E Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hehe error det der ser ut som meg i dag:) Glad for at jeg har støy dempede Hodetelefoner! Pils StarWars og Open TTD Alt i alt ble det ikke en så alt for gærn nyttårsfeiring. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Høres ut som du koser deg ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 I grunn ja men som alltid så kunne ting vært mer awesome! Men man gjør det beste utav det. Nå glemte jeg og hente en ny pils og... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fin den, Error. Minner meg nesten om meg idag. Bare at jeg var oppe og så ut ruta i noen minutter, mens det stod på som verst. Skål, Nøtte. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år til alle saman No har eg trukket meg tilbake til rommet mitt, og kjem vel til å tilbringe resten av natta til å sjå House, film og lese. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skål, Nøtte. CHEERIO Din ville ville And Tror jeg ska drikke meg full og prate skit i So da mobilen tydeligvis bestemte esg for å dø... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år til alle saman No har eg trukket meg tilbake til rommet mitt, og kjem vel til å tilbringe resten av natta til å sjå House, film og lese. Skal døgne i natt. Tror de meste av natten går med til å spille KOTOR, etter som at det er det beste PC spillet jeg har spillt siden HL2 8) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår folkens! Måtte det bringe fine stunder, gode minner og bra spill. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår alle forum jævler Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år til alle saman No har eg trukket meg tilbake til rommet mitt, og kjem vel til å tilbringe resten av natta til å sjå House, film og lese. Skal døgne i natt. Tror de meste av natten går med til å spille KOTOR, etter som at det er det beste PC spillet jeg har spillt siden HL2 8) Planen er å døgne her også, men eg ser kva klokka er når eg har sett ferdig House sesong 3, lest ferdig det nyaste Eon-bladet og kanskje sett Public Enemies. Eg gidder jo ikkje døgne berre for å gjere det. Synd kusina mi drog tidleg heim, viss ikkje kunne eg sett film/snakka med ho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå