lolidude_InnleggNO Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4 Lady GaGa er bæst. Endret 31. desember 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Pics please Skal se hva jeg får til. Det blir vel tatt noen bilder. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Godt nyttår alle saman, og gratulerer med dagen, Wildheart og mora til Lakus. Eg har ingen spesielle planar for dagen. Vi får besøk, og dei fleste av mine venar er på besøk hos slektningar. Edit: Og no har vi stengt katten inne på eit rom, så han ikkje stikk av som den før den forrige (den forrige katten vår blei tatt av ein rev i sumar ) Eg trur eg må skaffe meg ei rotte, dei stikk i alle fall ikkje av like lett som kattar... Endret 31. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer med dagen Wildheart og moren til Lakus Hva synes hun om TVen? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hmpf, det er skyar ute -.- Har gleda meg til måneformørkninga i kveld i månedar, og så er det skyar ute! Jaja, for de andre: måneformørkning i kveld, størst kl. 20.23. Endret 31. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Oi det må man jo nesten få med seg. Hmmm... Starter året med en solformørkelse. It's a sign! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Gratulerer med dagen da folkens. Nå forsvinner jeg ut av huset for kvelden. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Gothic III fungerer på W7, men ikke vista. Det er goy!!! Godt nyttår alle sammen, i tilfelle jeg ikke er innom mer i kveld ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Til alle dere som skal ut i dag: Feir med måte og ha det gøy! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I dag da jeg var på Rimi, så var det en skikkelig deilig jente bak kassa. Hun hadde de store og fine muggene! Etter jeg hadde stått å sett på dem en stund, så spurte hun om vi skal ta turen til lageret, da sa jeg selvfølgelig: "Ok". I lageret hadde vi rå og heftig sex i noen timer. Hvordan har deres dag vært da, folkens? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Oi det må man jo nesten få med seg. Hmmm... Starter året med en måneformørkelse. It's a sign! Fixed. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I dag da jeg var på Rimi, så var det en skikkelig deilig jente bak kassa. Hun hadde de store og fine muggene! Etter jeg hadde stått å sett på dem en stund, så spurte hun om vi skal ta turen til lageret, da sa jeg selvfølgelig: "Ok". I lageret hadde vi rå og heftig sex i noen timer. Hvordan har deres dag vært da, folkens? Jo... jeg har vært på jobb på rimi i dag så kom en skikkelig deilig fyr inn i butikken. Heldigvis valgte han min kasse så jeg tok mot til meg og spurte rett ut om han ville bli med inn på lageret og ha sex Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 WIN! Rett og slett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hahaha Touché! Du kan være fryktelig morsom noen ganger Nøtte. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har ikke merkevaren til tven min en kul hjemmeside? www.tatung.com Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er jo siste dagen i året så da må man bare være så morsam man kan slik at man blir husket som en morsom person! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da gjenstår en liten dusj, før jeg trekker på meg finstasen og hiver i meg litt kalkun. In case I don' see ya, Godt Nyttår. Feir med måte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår dere! Tror jeg skal legge fra meg mobilen og være litt sosial ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå