Mokko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Under en uke til ferien er slutt. Begynner så smått og bli litt deprimert. I vanlige helger er jeg deprimert på søndagen, i små en-ukes-ferier er jeg deprimert den siste helga, og i sommerferien er jeg deprimert siste uka.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ååh, jeg vil ha lønn. Jeg trenger et par vintersko. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Går ikke an og spille MW1 uten og bli sprengt av Martyrdom <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ååh, jeg vil ha lønn. Jeg trenger et par vintersko. Å neida Vintersko er oppskrytt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Å neida Vintersko er oppskrytt! Hadde du faen ikke sagt om du hadde blåmerke oppetter armen etter å ha trynt i trappen en dag, har kommet hjem med iskalde og våte føtter etter å ha gått med joggesko en dag, og fått blodkjeft for å ha stjålet mamma sine vintersko en tredje dag. :< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg springer rundt i helt vanlige sko selv om det er snø og is ute. Du må heller kjøpe deg pigger eller noe slikt om det er skliing som er problemet ditt. Men sklir nesten like lett på vintersko som vanlige sko. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Pigger? Er det ikke bare gamle folk som bruker sånt? Ser for meg at man har lett for å ripe opp gulv og sånt i butikker hvis man ikke må ta de av seg for hver gang man skal inn i en bygning. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har kjøpt meg spendOn med 500kr på Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ai æm håom fråm the cæbin, fålks Endret 30. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor måtte den eneste gangen Posten leverer før tiden være en dag jeg ikke er hjemme? De skulle jo komme etter kl 17, men kom rett over 16. De leverte til naboen så henter jeg den der nåsom jeg er på vei hjem. Håper bare for Guds skyld at de var ved riktig adresse og ikke leverer til noen helt andre Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor måtte den eneste gangen Posten leverer før tiden være en dag jeg ikke er hjemme? De skulle jo komme etter kl 17, men kom rett over 16. De leverte til naboen så henter jeg den der nåsom jeg er på vei hjem. Håper bare for Guds skyld at de var ved riktig adresse og ikke leverer til noen helt andre Hvorfor ikke bare få det levert til nermeste postkontor? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Vintersko er win, bildet til Lakus så ut som om det var snytt ut av Robot Chicken (og er derfor win), Fireflies av Owl City er win og jeg er hjemme i Kragerø. Og siden det er både meg og perlen blant kystbyene blir det win^2. Awesome. Endret 30. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fordi det er det jeg har prøvd å unngå ved og velge hjem på døren som leveringsmåte. Har svært lit lyst til å drasse en eske på 120x40cm som veier 30 kilo hele veien hjem fra postkontoret. Nå blir det bare noen meter fra naboen og hjem. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fordi det er det jeg har prøvd å unngå ved og velge hjem på døren som leveringsmåte. Har svært lit lyst til å drasse en eske på 120x40cm som veier 30 kilo hele veien hjem fra postkontoret. Nå blir det bare noen meter fra naboen og hjem. Ah, du har ikke bil. Du er unnskyldt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer med ny Tv da Lakus! Håper ikke naboen din har tatt den ut av eska og begynt og bruke den allerede da. Pigger kan like gjerne være for eldre som unge. de er vel laget for folk med dårlig balanse på is tror jeg. Ikke alle som er født isdansere! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Drakensang eller House sesong 3... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Før: Etter: Nå gjenstår det bare å vente på den moderlige RAAAAGE! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Pinnekjøttrester i dag... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva skjer med den gamle tven din da Lakus? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han sender den til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå