Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å neida Vintersko er oppskrytt!

Hadde du faen ikke sagt om du hadde blåmerke oppetter armen etter å ha trynt i trappen en dag, har kommet hjem med iskalde og våte føtter etter å ha gått med joggesko en dag, og fått blodkjeft for å ha stjålet mamma sine vintersko en tredje dag. :<
Lenke til kommentar

Hvorfor måtte den eneste gangen Posten leverer før tiden være en dag jeg ikke er hjemme? De skulle jo komme etter kl 17, men kom rett over 16. De leverte til naboen så henter jeg den der nåsom jeg er på vei hjem. Håper bare for Guds skyld at de var ved riktig adresse og ikke leverer til noen helt andre :p

Lenke til kommentar

Hvorfor måtte den eneste gangen Posten leverer før tiden være en dag jeg ikke er hjemme? De skulle jo komme etter kl 17, men kom rett over 16. De leverte til naboen så henter jeg den der nåsom jeg er på vei hjem. Håper bare for Guds skyld at de var ved riktig adresse og ikke leverer til noen helt andre :p

Hvorfor ikke bare få det levert til nermeste postkontor?

Lenke til kommentar

Vintersko er win, bildet til Lakus så ut som om det var snytt ut av Robot Chicken (og er derfor win), Fireflies av Owl City er win og jeg er hjemme i Kragerø. Og siden det er både meg og perlen blant kystbyene blir det win^2.

Awesome.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Fordi det er det jeg har prøvd å unngå ved og velge hjem på døren som leveringsmåte. Har svært lit lyst til å drasse en eske på 120x40cm som veier 30 kilo hele veien hjem fra postkontoret. Nå blir det bare noen meter fra naboen og hjem.

Ah, du har ikke bil. Du er unnskyldt. :D

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny Tv da Lakus!

Håper ikke naboen din har tatt den ut av eska og begynt og bruke den allerede da.

Pigger kan like gjerne være for eldre som unge. de er vel laget for folk med dårlig balanse på is tror jeg. Ikke alle som er født isdansere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...