Nøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei nå må man ta fram litt sjarm og jobbe litt for og klare seg her i verden Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Da skal jeg opp om fire timer, så jeg tror jeg tar en tur til sengs og får meg litt søvn. I morgen går flyet til tyskland rundt 7 og etter det er det raka veien til New York hvor jeg skal sprenge det som er å sprenge i fem dager. Med dette takker jeg alle sammen for et flott år og siden jeg ikke får vært her til jeg kommer tilbake ønsker jeg alle et godt nytt år! For de som har meg på face blir det kanskje noen oppdateringer der også. Da gjenstår det å takke igjen og ønske alle et godt nytt år og en fortsatt fin jul! Fredrik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Vent litt med å stikke, så skal jeg poste utsikten til Apple Store fra der bildet av meg ble tatt.. Slik at du kan plassere deg! Edit: Endret 29. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Digital Fortress er den dårligaste boka til Dan Brown, etter mi meining, men fortsett ei god bok. Har lest engler og demoner, iskaldt bedrag og den digitale festning. Og det er i den rekkefølgen jeg vil rangere dem. Eg er einig der, har også lest Da Vinci Koden, og den vil eg settje etter Iskaldt Bedrag. Held på med The Lost Symbol no, men har ikkje kommet langt nok til å kunne vurdere den. har lest engler og demoner, da vinci koden og den digitale festning og det er min rekkefølge hur jeg likte dem, har både tapte symbol og iskald bedrag i hylla, hvilken bør jeg starte på først? Jeg fikk Det Tapte Symbol i julegave, men har ikke fått meg til å starte på den enda. Kom gjerne med noen inntrykk når du har fått litt grunnlag å vurdere den på. willdo selvom det ikke var til meg BTW: spiller gears of war 2, det er faenmeg episk, på nettet! Endret 29. desember 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kenneth. I morgen den dag, så skal vi spille Gears of War 2 med seksdobbelt opp med ferdighetspoeng. Deal? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Svenning@ Eg vil seie Iskaldt Bedrag, men har som sagt ikkje lest Tapte Symbol enda. Viss du liker Langdon kan du jo lese Det Tapte Symbol først, siden han er med der, men ikkje i Iskaldt Bedrag. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gikk inn på mailen min nå nettopp, og der lå det intet mindre enn en invitasjon til Voddler, filmens Spotify. Nå er jeg glad. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ukas sang: Avenged Sevenfold - Afterlife Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Svenning@ Eg vil seie Iskaldt Bedrag, men har som sagt ikkje lest Tapte Symbol enda. Viss du liker Langdon kan du jo lese Det Tapte Symbol først, siden han er med der, men ikkje i Iskaldt Bedrag. kjører igang på iskaldt bedrag, så sparer jeg langdon noen vært borti labyrinten? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Driver og leser en Artemis Fowl-bok nå, og jeg skal starte på Det tapte symbol når jeg er ferdig med den i morgen en gang. Har bare lest Da Vinci-koden av Dan Brown. Har sett Engler og Demoner på kino, så jeg føler liksom at mye av spenningen kan forsvinne om jeg skal lese den, selv om mye selvfølgelig er utelatt i filmatiseringen. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Eg lover deg, boka er uendeleg mykje betre enn filmen. Filmen unnlot til og med den aller beste replikken i heile boka! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg har da nå vært på date med en meget vakker dame Klarte til og med å lure meg unna alle de pinlige stillhetene som gjerne oppstår under en date Håper på snarlig gjennsyn med skjønnheten Så koselig å høre/lese. Leser dere faktisk bøker, folkens? Gjør ikke du? edit: Jeg tror jeg skal droppe å se Engler og demoner i det hele tatt. Ble så skuffa da jeg så Da Vinci-koden. Endret 29. desember 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så Engler og Demoner rett før jul, den var mildt sagt skuffende. Boka var 10 ganger bedre. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Så Engler og Demoner rett før jul, den var mildt sagt skuffende. Boka var 10 ganger bedre. mer enn det! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Engler og demoner filmen er så kjedelig at jeg sovnet begge gangene jeg så den! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 så den på premieren jeg nøtte, syns den var helt ok, men i forhold til boka er det og sammenligne yndlingsretten din med sandkasser.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei jeg spiser heller en sandkasse enn og se den filmen igjen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Eg lover deg, boka er uendeleg mykje betre enn filmen. Filmen unnlot til og med den aller beste replikken i heile boka! Tviler jeg ikke på, men jeg tenker kanskje at det kan bli litt kjedelig og lite spennende å lese den, da jeg vet mye av handlingen og selve hovedkomplottet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 JOda men boka er fortsatt knakende god! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Nei, nok er nok. Nå har jeg i løpet av èn våkeperiode vært på toppen av Rockefeller senteret, gått litt i Central Park, vært innom Nintendo World, vært på et fly i åtte timer og hatt en normal dag i Norge. Ikke så verst på et par-og-tredve timer! God natt! Endret 29. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå