Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal jeg opp om fire timer, så jeg tror jeg tar en tur til sengs og får meg litt søvn.

I morgen går flyet til tyskland rundt 7 og etter det er det raka veien til New York hvor jeg skal sprenge det som er å sprenge i fem dager.

Med dette takker jeg alle sammen for et flott år og siden jeg ikke får vært her til jeg kommer tilbake ønsker jeg alle et godt nytt år! For de som har meg på face blir det kanskje noen oppdateringer der også.

Da gjenstår det å takke igjen og ønske alle et godt nytt år og en fortsatt fin jul! :)

Fredrik

Lenke til kommentar

Digital Fortress er den dårligaste boka til Dan Brown, etter mi meining, men fortsett ei god bok.

Har lest engler og demoner, iskaldt bedrag og den digitale festning. Og det er i den rekkefølgen jeg vil rangere dem.

Eg er einig der, har også lest Da Vinci Koden, og den vil eg settje etter Iskaldt Bedrag. Held på med The Lost Symbol no, men har ikkje kommet langt nok til å kunne vurdere den.

har lest engler og demoner, da vinci koden og den digitale festning og det er min rekkefølge hur jeg likte dem, har både tapte symbol og iskald bedrag i hylla, hvilken bør jeg starte på først?

Jeg fikk Det Tapte Symbol i julegave, men har ikke fått meg til å starte på den enda. Kom gjerne med noen inntrykk når du har fått litt grunnlag å vurdere den på. :)

willdo :p selvom det ikke var til meg

BTW: spiller gears of war 2, det er faenmeg episk, på nettet!

Endret av Svenning
Lenke til kommentar

Driver og leser en Artemis Fowl-bok nå, og jeg skal starte på Det tapte symbol når jeg er ferdig med den i morgen en gang. Har bare lest Da Vinci-koden av Dan Brown. Har sett Engler og Demoner på kino, så jeg føler liksom at mye av spenningen kan forsvinne om jeg skal lese den, selv om mye selvfølgelig er utelatt i filmatiseringen.

Lenke til kommentar

Jeg har da nå vært på date med en meget vakker dame :)

Klarte til og med å lure meg unna alle de pinlige stillhetene som gjerne oppstår under en date ;)

Håper på snarlig gjennsyn med skjønnheten :)

:love:

Så koselig å høre/lese. :D

Leser dere faktisk bøker, folkens?

Gjør ikke du?

edit: Jeg tror jeg skal droppe å se Engler og demoner i det hele tatt. Ble så skuffa da jeg så Da Vinci-koden.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Eg lover deg, boka er uendeleg mykje betre enn filmen. Filmen unnlot til og med den aller beste replikken i heile boka!

Tviler jeg ikke på, men jeg tenker kanskje at det kan bli litt kjedelig og lite spennende å lese den, da jeg vet mye av handlingen og selve hovedkomplottet.

Lenke til kommentar

Nei, nok er nok. Nå har jeg i løpet av èn våkeperiode vært på toppen av Rockefeller senteret, gått litt i Central Park, vært innom Nintendo World, vært på et fly i åtte timer og hatt en normal dag i Norge. Ikke så verst på et par-og-tredve timer!

God natt! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...