Lexiboij Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det lokale el-verket tok strømmen klokken 09:13 Tilfeldigvis så slo PCen av mens jeg lastet opp noe til youtube og spilte Borderlands. Endte med at jeg sto i vinduet å stalket hva de gjorde. Deretter sovnet jeg å våknet først nå... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe jeg våknet faktisk også ganske så nettopp. Sovnet sittende ved tegnebordet så nå er den ene siden av ansiktet mitt dekket av diverse farger. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Våknet du nå...? :o Oppe hele natten kanskje? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe jeg våknet faktisk også ganske så nettopp. Sovnet sittende ved tegnebordet så nå er den ene siden av ansiktet mitt dekket av diverse farger. hva tegna du? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du fikk den Digitale Festning i julegave? Jeg og! Ble ferdig med den kl 03:00 i natt Biblioteket... Men jeg fikk noen bøker ja. Fant ut jeg burde lese de jeg hadde lånt i juni.... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Om dere lurer så er dette helten min. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du fikk den Digitale Festning i julegave? Jeg og! Ble ferdig med den kl 03:00 i natt Biblioteket... Men jeg fikk noen bøker ja. Fant ut jeg burde lese de jeg hadde lånt i juni.... ahh, men den har jeg da lest! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Digital Fortress er den dårligaste boka til Dan Brown, etter mi meining, men fortsett ei god bok. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hva tegna du? Tegnet på et landskapsbilde jeg har holdt på med en stund. Brukte mye kullstift og myke farger, så nå er det bare et salig rot. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Digital Fortress er den dårligaste boka til Dan Brown, etter mi meining, men fortsett ei god bok. Har lest engler og demoner, iskaldt bedrag og den digitale festning. Og det er i den rekkefølgen jeg vil rangere dem. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Eg er einig der, har også lest Da Vinci Koden, og den vil eg settje etter Iskaldt Bedrag. Held på med The Lost Symbol no, men har ikkje kommet langt nok til å kunne vurdere den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk Det Tapte Symbol i julegave, men har ikke fått meg til å starte på den enda. Kom gjerne med noen inntrykk når du har fått litt grunnlag å vurdere den på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg har da nå vært på date med en meget vakker dame Klarte til og med å lure meg unna alle de pinlige stillhetene som gjerne oppstår under en date Håper på snarlig gjennsyn med skjønnheten :love: :love: :love: Endret 29. desember 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aint nøttin but løv. Gz! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Begynner å bli klar for litt løv igjen selv faktisk. Har hun en søster Nøtte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er og klar for litt løøøv, så jeg vurderer å legge meg. 8D Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Leser dere faktisk bøker, folkens? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Gratulerer så meget Nøtte! Nå kommer vi jo ikke unna det uungåelige spørsmålet "Hva føler du nå?" Har lest engler og demoner, iskaldt bedrag og den digitale festning. Og det er i den rekkefølgen jeg vil rangere dem. Helt enig med deg der du. Og som Flosshatt sier, Da Vinci Koden og det Tapte Symbol inn etter Iskaldt bedrag. @Mattulf: Er det så overraskende da? Endret 29. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva er egentlig greia med dates? Holder det ikke med en stor klubbe og maskuline ord lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå