Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at band som Satyricon, Mayham og sånt ikke går under kategorien min for musikk da. Musikk skal være, vel musikk.

Du prater stygt om musikk. Hvorfor det? Skal du disse noe som erklærer seg selv som musikk uten å være det, kan du heller gå etter techno og slikt sludder.

Ikke at jeg er overbegeistret for Satyricon/Mayhem, men jeg skjønner jo at det er musikk. Dette, derimot, er ikke.

Endret av ShampooMacTavish
Jeg visste det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trommene i Toxicity med System er forresten, etter min mening, herlig trommespill. Veldig harmonisk med resten av sangen, presist og tøft, samtidig som det skiller seg ut enkelte steder (1-3 sekunders "soloer") og kan høres godt gjennom hele sangen. Eneste jeg kan utsette er at ved 2:58 og spesielt 3:28 blir de nesten et forstyrrende element, iallefall når du har på headset (høres bedre da).

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Ja, hvordan er det å sitte hjemme i kalde Norge? cool.gif (klisje)

Jeg sitter her på en kafe i Spania og koser meg i 22 grader! Har nettopp spist noen nydelige tapasretter og en eller annen merkelig mousse (nougat tror jeg).

Det er utrolig deilig å være på ferie, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde tatt med meg en PC med spill på!

Lenke til kommentar

Hørt noen spanjoler som klager på kaldt vær enda da? I fjor vinter klagde de jeg kjenner derifra så sinnsykt på at det var så jævla kaldt. Jeg spurte dem om hvor kaldt det var og svarte at de måtte gå med jakke i de pistrende 14 gradene. Jeg lo. Gud, hvor jeg lo.

Svarte ganske enkelt at her er det nå -26 grader og at vi ikke går med noe mer klær enn det de gjør. Om det hadde vært 14 grader her hadde vi gått i tanga på stranda. Ble stille da gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...