ShampooMacTavish Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg må innrømme at band som Satyricon, Mayham og sånt ikke går under kategorien min for musikk da. Musikk skal være, vel musikk. Du prater stygt om musikk. Hvorfor det? Skal du disse noe som erklærer seg selv som musikk uten å være det, kan du heller gå etter techno og slikt sludder. Ikke at jeg er overbegeistret for Satyricon/Mayhem, men jeg skjønner jo at det er musikk. Dette, derimot, er ikke. Endret 29. desember 2009 av ShampooMacTavish Jeg visste det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hater at jeg ikke klarer og sove på dagen Ble ferdig med Den digitale festning kl 7 i morres og sto opp kl 10 for og kjøpre raketter... Slik det skal være! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Og de heter forøvrig Mayhem Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Trommene i Toxicity med System er forresten, etter min mening, herlig trommespill. Veldig harmonisk med resten av sangen, presist og tøft, samtidig som det skiller seg ut enkelte steder (1-3 sekunders "soloer") og kan høres godt gjennom hele sangen. Eneste jeg kan utsette er at ved 2:58 og spesielt 3:28 blir de nesten et forstyrrende element, iallefall når du har på headset (høres bedre da). Endret 29. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Og de heter forøvrig Mayhem Meh... De kan hete Maiskinke for alt jeg bryr meg^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ------------------- Jeg kom på en ting. Hvor er selvmordsjentene? Jeg har savnet dem Det kommer så snart jeg får lønn. Må fornye medlemsskapet mitt. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenk å la et slikt medlemskap løpe ut. Forferdelig! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er på snarvisitt hjemme fra hytta ^_^ Nå drar jeg igjen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei og hade, Craxdm! =) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) I like måte PS: Jeg er her enna, men NÅ drar jeg virkelig. Helt sant Endret 29. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vedder på at foreldrene dine står og maser i døren mens du hasteskriver "bare et siste innlegg". Awesome. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Wuuh. Nå er jeg nr åtte i billettkøen til TG. Og jeg fikk akkurat nesten åtte timers søvn på noen sofaputer på gulvet. Imponert over meg selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenk å la et slikt medlemskap løpe ut. Forferdelig! Du får overføre penger til meg, så får dere flere bilder. 8D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er forelsket. Den heldige er ingen andre enn The Legend of Zelda: Spirit Tracks. Det er kort og greit sjarmerende, herlig, fantastisk og moro! Carry on. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tenk å la et slikt medlemskap løpe ut. Forferdelig! Du får overføre penger til meg, så får dere flere bilder. 8D Er 2,50 og et såpestykke greit nok? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvis noen kjeder seg. pseudo-doc http://www.youtube.com/watch?v=eLpXVqdalSg Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hater at jeg ikke klarer og sove på dagen Ble ferdig med Den digitale festning kl 7 i morres og sto opp kl 10 for og kjøpre raketter... Du fikk den Digitale Festning i julegave? Jeg og! Ble ferdig med den kl 03:00 i natt Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, hvordan er det å sitte hjemme i kalde Norge? (klisje) Jeg sitter her på en kafe i Spania og koser meg i 22 grader! Har nettopp spist noen nydelige tapasretter og en eller annen merkelig mousse (nougat tror jeg). Det er utrolig deilig å være på ferie, selv om jeg skulle ønske at jeg hadde tatt med meg en PC med spill på! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Awesome hjemme i kalde Norge. Ute er det riktig nok godt over ti kalde, men her inne er det kos. Tolv pc-er, to oljeovner og en vedovn varmer godt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hørt noen spanjoler som klager på kaldt vær enda da? I fjor vinter klagde de jeg kjenner derifra så sinnsykt på at det var så jævla kaldt. Jeg spurte dem om hvor kaldt det var og svarte at de måtte gå med jakke i de pistrende 14 gradene. Jeg lo. Gud, hvor jeg lo. Svarte ganske enkelt at her er det nå -26 grader og at vi ikke går med noe mer klær enn det de gjør. Om det hadde vært 14 grader her hadde vi gått i tanga på stranda. Ble stille da gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå