Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den taktikken har jeg brukt et par ganger. Tror det funker, men man vet aldri. Har hatt en trivelig natt med Zombie Island of Dr. Ned. Tiden bare forsvant...

Det er mystisk det der. Natten er det beste tidspunktet til å få gjort noe for meg. Har fått gjort ferdig 3 tegninger, lest noen kapittler, skrevet litt og sett litt anime. Alt i alt en meget produktiv natt. :)

Lenke til kommentar

I dag har jeg brukt lengre tid på å komme meg til og fra jobb enn å faktisk jobbe.

 

Siden jeg ikke har fast jobb skriver jeg timer, og dermed trenger jeg ikke jobbe de nødvendige timene for å fylle ut en månedslønn. Dermed kom jeg på jobb klokka halv 9, og gikk fra jobb klokka halv ti. Og bussen bruker en time èn vei.

 

Ganske behagelig. Ikke føler jeg at jeg har stått opp unødvendig tidlig heller, jeg har sovet på bussen ^_^

 

Ohh, dere snakker Borderlands? Har igjen ett oppdrag på Zombieøya, og det er et forholdsvis vanskelig ett, delt opp i 4 deler.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tja, forholdsvis anonym i mine øyne. God, for all del, men jeg har hørt bedre. Begynner å gå lei norsk black metal men Frost (Satyricon) og Hellhammer (Mayhem med mer) er begge trommeslagere jeg alltid vil elske.

Nå har jeg fattet mer interesse for amerikansk rock, med trommiser som Trivett Wingo (The Sword) og Jean-Paul Gaste (Clutch).

Er gammel trommeslager selv, derfor er det noe jeg setter pris på.

Lenke til kommentar

Heyheyhey. Nå er jeg tilbake i gamlelandet. Landet klokken ni i dag tidlig, så har hatt en vannvittig lang dag (dette er mandag også - flyet dro klokken åtte i går kveld amerikansk tid) fordi jeg ikke har sovet siden natt til mandag. Amerikansk tid. Nå blir det litt forumgeeking så sove seg inn i norsk døgnrytme. Awesome.

Lenke til kommentar

Tja, forholdsvis anonym i mine øyne.

Da må jeg bare be deg ta en lytt på 3:30 ut i sangen og så ta en tur inn i biblioteket av sanger de har så vil du se at du tar grundig feil.

Tja, sett bort i fra et kjapt temposkifte så var det ikke noe jeg ikke har hørt før. Men det var heller ikke talentet jeg ikke satte pris på, det var stilen og lyden. Triggerne hans høres ofte ut som om han slår på plastbøtter, og det var ikke noe som stakk seg ut fra resten av bandet.

 

Mayhem – View From Nihil (Pt. I Of II)

 

Her har du Hellhammer i det jeg mener er ett av hans finere stunder. Presis, brutal og kontant.

Lyden er rett nok litt plasbøtteaktig her også, men sangen er fra plata Grand Decleration of War (som er en eneste stor musikal krigserklæring (mye marstakter, og legg også merke til bruken av trommene som lyden av maskingevær og kanoner) og en forbanna god en sådan) benytter seg av litt forskjellige lyder på trommene. Mayhem – A Bloodsword And A Colder Sun (Pt. II Of II) viser hva jeg mener med annen lyd.

 

At du ikke mener dette ikke er musikk er ditt tap.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...