Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke. Eneste er vel at den muligens er litt for stor for rommet den skal stå på, men siden det ikke finnes noen bittelitt mindre modeller gikk jeg heller for litt for stor enn litt for liten.

Jeg skjønner den. Heller ha litt for mye tv, enn litt for lite.

Det var noe slikt hu sa også der jeg sto splitter naken, men da var det ikke fjernsynsapparat hun snakket om.

Jeg må ærlig innrømme at Assassin's Creed 2 er et tungrodd, tregt spill jeg virkelig sliter med å engasjere meg i.

Og jeg har ervervet meg en smålig irritasjon for den norskoversettelsen. Det er fint at de har gjort det men hvorfor er det ikke et alternativ å skru den av, når den engelske versjonen tydeligvis fins siden den kommer når jeg forandrer location for Xboxen? Pokker ta, dette er 2009.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poster på nytt: Noen som husker shortcuten for å låse datamaskinen. Altså måtte skirve inn passord for og kunne komme seg inn. Skjermen du skal se ser ut som den når du logger på. Det var win key et eller annet.

WIN+L

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Jeg fant dem ikke i går og antok at jeg hadde glemt dem hos pappa og tenkte at jeg holdt meg innenfor tolvtimersgrensen om han tok dem med seg i dag tidlig, men han fant dem ikke ute hos seg, og han lette en god stund, så de er bare lost in limbo. :<

Åååååh. HVORFOR.

Lenke til kommentar

Poster på nytt: Noen som husker shortcuten for å låse datamaskinen. Altså måtte skirve inn passord for og kunne komme seg inn. Skjermen du skal se ser ut som den når du logger på. Det var win key et eller annet.

WIN+L

Siden det var flere svar kan jeg informere om at dette var det jeg var ute etter.

-------------------

Jeg kom på en ting. Hvor er selvmordsjentene? Jeg har savnet dem :(

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...