Nøtte Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 God morgen til deg Ehtram Har holdt på siden 12 i dag jeg! Nå tar jeg den etterlengtede jule vasken hjemme i leiligheta her! er ikke så ille da jeg egentlig vasket kjapt over før jeg dro til mor og far på juleferie. Elers når ting lukter nyvasket! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Haha. Drikk whiskey først og spar cola til dagen derpå Vise ord, men min kjærlighet for whiskey er ikke akkurat stor, så jeg ble tvunget til å kjøre kombo igår dessverre. Men jeg fikk en fin fyll ut av det, så jeg skal vel egentlig ikke klage Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fuckit. Hadde endelig kommet meg ned til Elkjøp for å kjøpe TV og finner ut at de har en pris på noen ekstra store lapper. Bestiller heller fra Komplett med Hjem på Kvelden levering for en pris som er rimelig mye lavere enn Elkjøp uten levering. Angrer på at jeg ikkebestilte derifra med en gang i dag tidlig som jeg egentlig skulle. Nå gjenstår det bare å fortelle mor at en TV er på vei i posten. Det burde vel bli interressant. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Good luck with that. Hvilken tv har du/skal du kjøpt/kjøpe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 En 42" Panasonic G10 plasma. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er ikke en dårlig julegave til seg selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Absolutt ikke. Eneste er vel at den muligens er litt for stor for rommet den skal stå på, men siden det ikke finnes noen bittelitt mindre modeller gikk jeg heller for litt for stor enn litt for liten. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som liker min nye avatar? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva er det avataren egentlig skal forestille? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 En ODST med skjegg og nisselue. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva er det avataren egentlig skal forestille? Hva skal din forestille? Min er en ODST soldat med nisselue ogg skjegg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Absolutt ikke. Eneste er vel at den muligens er litt for stor for rommet den skal stå på, men siden det ikke finnes noen bittelitt mindre modeller gikk jeg heller for litt for stor enn litt for liten. Jeg skjønner den. Heller ha litt for mye tv, enn litt for lite. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva er det avataren egentlig skal forestille? Hva skal din forestille? Min er en ODST soldat med nisselue ogg skjegg. De er vel ikke fotballinteressert? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Huff nå må viskelig steam slutte og ha gode tilbud!! Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hohoho! Broddern kjørte en runde med 53 kills og 10 deaths i en runde Team Dethmatch på Overgrown! Altså CoD 4: Modern Warfare, ikke CoD: MW2 :o Bare airstrike og chopper som støtter kills av hjelpemidlene :o Må si jeg ble litt imponert, og når maks kills er 75 og han fikk 53 så, sier det litt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Varene som er bestilt: 1,00 STK 446084 Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G10E 1920 x 1080 Full-HD, 3xHDMI, 600Hz, 24p, SD-Card, DVB-T/DVB-C MPEG4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Poster på nytt: Noen som husker shortcuten for å låse datamaskinen. Altså måtte skirve inn passord for og kunne komme seg inn. Skjermen du skal se ser ut som den når du logger på. Det var win key et eller annet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er ikke det bare Ctrl+Alt+Del da? Eller er det en annen du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå