Craxmerax Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal på hytta.. Jeg skal på hytta i morra ^_^ Det er nais!!!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Etter hva jeg vet av Mokko fryder han seg ikke over å dra på hytta sin... Det er ganske døvt der.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Typisk søndag dette her. Sitter fremdeles i sofaen med frokosten fremdeles på bordet og alt for lite å gjøre til at dagen noensinne blir nevnt igjen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Om en måned får du en brennende lyst til å dra på The Gathering med noen venner. De gir deg den triste beskjed om at alle billetter er utsolgt. "Faen," sier du. "Når ble de lagt ut for salg, da?" "Jo, søndag den 27. desember," svarer dine venner. Så jo, dagen vil bli nevnt igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg venter på to kamerater jeg ikke har sett siden i sommer. Gleder meg! Begynte smått på Assassin's Creed 2, og om ikke annet så er i hvert fall den norske oversettelsen ufrivillig morsom. Litt skuffet over det grafiske riktignok, jeg mente å huske det første var en del skarpere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har iallefall fått bestemt meg for en ny avatar. Alex måtte vike, for selv om han er kul var liksom ikke avataren noe personlig. Det var bare en kul dude. For de som lurer på hva som gjorde steinen så personlig kan jeg si at jeg slettes ikke er lett p bli kjent med, men at jeg egentlig er temmelig likt et barn. Fått den kommentaren flere ganger. Planen var egentlig å finne en stein ute i det fri som jeg kunne kle opp med en lapp og ta bilder av for hver årstid. I jula ville det da vært en faktisk nisselue på den, om sommeren hadde den vært på gress og på høste på blader osv. Dessverre har jeg ikke funnet (har heller ikke lett noe særlig) en passende stein så det har blitt utsatt til våren. Da er Les Miserables et naturlig valg for meg egentlig, da det er noe jeg er svært glad i og det skiller seg iallefall litt ut med tanke på farger og stil. En avatar må jo skille seg litt ut. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Om en måned får du en brennende lyst til å dra på The Gathering med noen venner. De gir deg den triste beskjed om at alle billetter er utsolgt. "Faen," sier du. "Når ble de lagt ut for salg, da?" "Jo, søndag den 27. desember," svarer dine venner. Så jo, dagen vil bli nevnt igjen. Tg har da aldri vært utsolgt vel? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg falt for avataren din med en gang jeg så den Lakus, og begynte med ett å nynne på i dreamed a dream, og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre konstant Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Ok, husker dere shortcuttene for privat surfing og lås datamskinen? EDIT: Fant privat lesing. Endret 27. desember 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nettopp kommet hjem fra selskap. Jeg som hadde planer om å spille i hele dag... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Etter hva jeg vet av Mokko fryder han seg ikke over å dra på hytta sin... Det er ganske døvt der.. Jackpot.. Med rett skulle jeg også vært der, men holdt meg heller hjemme mens muttern og fattern har dratt opp. Håper du har med skia for det er nok av snø der! Det er ikke noe alternativ hos meg. Og skia er med, men det spørs om jeg gidder å bruke dem.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har iallefall fått bestemt meg for en ny avatar. Alex måtte vike, for selv om han er kul var liksom ikke avataren noe personlig. Det var bare en kul dude. For de som lurer på hva som gjorde steinen så personlig kan jeg si at jeg slettes ikke er lett p bli kjent med, men at jeg egentlig er temmelig likt et barn. Fått den kommentaren flere ganger. Planen var egentlig å finne en stein ute i det fri som jeg kunne kle opp med en lapp og ta bilder av for hver årstid. I jula ville det da vært en faktisk nisselue på den, om sommeren hadde den vært på gress og på høste på blader osv. Dessverre har jeg ikke funnet (har heller ikke lett noe særlig) en passende stein så det har blitt utsatt til våren. Da er Les Miserables et naturlig valg for meg egentlig, da det er noe jeg er svært glad i og det skiller seg iallefall litt ut med tanke på farger og stil. En avatar må jo skille seg litt ut. Syns da at du var lett og bli kjent med jeg, til det nivå jeg kjenner deg atleast, men når jeg er i "kontakt" med deg så er vi vel begge på noe av vårt barnsligste, som en ofte blir når en spiller videospill! *thumbsup for lakus* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) For de som lurer på hva som gjorde steinen så personlig kan jeg si at jeg slettes ikke er lett p bli kjent med, men at jeg egentlig er temmelig likt et barn. Fått den kommentaren flere ganger. Hehe tror det der kan sies om meg også, så du er i det minste ikke alene om å være en sånn en. Endret 27. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Etter hva jeg vet av Mokko fryder han seg ikke over å dra på hytta sin... Det er ganske døvt der.. Jackpot.. Med rett skulle jeg også vært der, men holdt meg heller hjemme mens muttern og fattern har dratt opp. Håper du har med skia for det er nok av snø der! Det er ikke noe alternativ hos meg. Og skia er med, men det spørs om jeg gidder å bruke dem.. Skjønner jeg godt. Men samtidig er det ingen ting som er bedre enn å komme hjem etter en tur til hallingnatten og sitte og game. Det er utrolig digg når det er bra føre og bare kjøre fra trommenatten og skøyte hele strekningen ned. Men skjønner det godt, er kjedelig å måtte gi på ski. Glad jeg har muligheten til å være hjemme istedenfor å dra opp. Har vel holdt meg hjemme de fire siste gangene de andre har dratt opp. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva er prestige'n på Cod 4: MW til folket her da? Og nei, ikke MW2 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) cod 4: prestige 10, lv55 og mangler redtiger på 3lmgs.. så har jeg alle challengene. codwaw: lv15 uti 3prestige (solgte drittspillet, gikk tilbake til firern) codmw2: 3prestige lv32 feel my e-penis arise Endret 27. desember 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skjønner jeg godt. Men samtidig er det ingen ting som er bedre enn å komme hjem etter en tur til hallingnatten og sitte og game. Det er utrolig digg når det er bra føre og bare kjøre fra trommenatten og skøyte hele strekningen ned. Men skjønner det godt, er kjedelig å måtte gi på ski. Glad jeg har muligheten til å være hjemme istedenfor å dra opp. Har vel holdt meg hjemme de fire siste gangene de andre har dratt opp. Slår du mine 13 min og et-eller-annet-sekunder fra Trommenatten til hytta? Hmm...? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Dette føltes godt etter en serie med tap Ånkli grusing! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg var lvl 18 nærmeste var 12, jeg hadde 1000+ xp i minuttet nærmeste va 400. Ahhh det er dette jeg spiller for ------------------------------------------------------------------------------------------------ EDIT:Er det noen som har noe erfaring med "spendOn". Det er et gavekort som man kan kjøpe på Narvesen eller 7/11 som man kan bruke overalt, også på nette. Er dette noe oss under 18 kan bruke på nettet? EDIT2: Dette er jo made of win! Kortet har både utlåpsdato og CCV. Ergo det kan brukes på alle nettbutikker under VISA. Synd det er så langgt til narvesen http://spendon.no/ EDIT3: Jeg har nettbank så jeg kan jo bare overføre penger til paypal, men spendOn var mye greier Endret 27. desember 2009 av backstabber Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 får ikke logga på hon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 That's what he said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå