Bruker-163290 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Avatar i 3D var helt rått, men jaggu fikk jeg vondt i hodet(og ryggen!) av det. Ble veldig slitsomt for øya. God natt ja! Endret 26. desember 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tar noen bilder i Central Park i morgen. Legger med iPhonens GPS-plassering også. Om ønskelig, så kan jeg laste opp noen bilder nå..? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Driver og prøver å holde pusten nå. Hadda av en eller annen grunn ganske høy puls da jeg prøvde det, så jeg ga opp etter bare 1,5 min, skjønte at det ikke gikk. Rekorden min er 2 min og 5-10 sek under vann, har aldri målt over vann før. Så vet dere det, liksom.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du vet.. sjekke hvor lenge du kan drite i å puste.. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg gir meg på 45 sekunder vanligvis. Kan sikkert presse meg en del lenger om jeg vil, men til syvende og sist er jeg uansett død om jeg noensinne må holde pusten for å overleve. Sitter bare og gleder meg til mandag når jeg kan kjøpe meg ny TV. Blir så deilig. Ahhh. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ser for meg at drukning/kveling og brenning samt forskjellige typer mosing og torur må være de verste måtene å dø på. Vil helst aldri få bruk for å holde pusten ordentlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Var nettopp på en restaurant på Times Square med en kelner med en lite herlig holdning. Maxies Delicatesse var navnet, og det var den verste matopplevelsen jeg har hatt her. Maten var ikke særlig god, og kelnerene var frekke, påtrengende(på en dårlig måte!) og vannvittig frekke. Lite moro å legge igjen tips da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 PÅ hvilken måte var de frekke? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 En veldig nedverdigerende holdning, sto og ventet på at vi skulle bli ferdige med maten vår slik at de kunne gå en tur mindre inn på kjøkkenet (stresset oss) og påpekte at vi måtte legge på tips, med en frekk undertone. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hørtes veldig lite hyggelig ut, ja. Tror jeg tar kvelden nå, så da får du ha det fortsatt hyggelig i NY, Laland. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Min bror fikk også en ert i pizzaen sin, så når vi gikk ut sa vi litt høylydt "there was pee in my pizza!" og "someone peed in my pizza!". Det var noen som snudde i døren da. Awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Haha, genialt. God natt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Someone peed in your pizza?!? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Urinert pizza?? WUT!!!! God morgen forresten også BTW: Paisley sier jeg kan skryte av avataren min pga. jeg vant juleavatarkonkurransen. ^_^ Endret 27. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dette må da være tidenes feteste intro? Spillet var så som så men. http://www.youtube.com/watch?v=ZqzZjVRqgGA Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Den drittnissen som designet brettet man spiller på før man skal til sniperbossen i Eat Lead: The Return of Matt Hazard fortjener å bli både brent levende og delt opp i biter samtidig. Nå du dør av ett skudd og det du skal gjemme deg bak er en meter lengre frem enn det herr Hazard kan løpe før han blir skutt så blir det litt enerverende å prøve på det samme gang etter gang med nøyaktig samme utfall. Og - når du omsider forstår at du må bruke det litt knotete og unøyaktige coversystemet for å avansere så hjelper ikke det - samma dritten gjentar seg selv lengre ned på brettet, bare at nå må du holde deg i cover for å unngå å bli drept av andre fiender samtidig som du fortsatt kan bli skutt av sniperen. Virkelig irriterende for selv om det ellers er et dårlig spill er det faktisk moro å spille. Helt til denne "utfordringen" kom. Endret 27. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal på hytta.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 God morgon, no har eg åte ein veldig liten frukost og snart er det Arsenal-Aston Villa Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal på hytta.. Med rett skulle jeg også vært der, men holdt meg heller hjemme mens muttern og fattern har dratt opp. Håper du har med skia for det er nok av snø der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå