psyched Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg vil ha denne sangen i min begravelse Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Peppes Pizza har et knallbra tilbud nå, 199 for en sværing pluss brus. Gamekvelden er reddet, det er jo ingen butikker åpne :/ Det har vært vanlig praksis å holde de fleste butikker stengt 1. og 2. juledag en god stund nå. Tilbake fra jobb, forresten, hurra. Rolig dag på sykehuset, det mest dramatiske som skjedde var at jeg sprutet eplejuice på meg selv i lunsjen. Endret 26. desember 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kuuult.. Jeg visste ikke at du jobbet på et sykehus Respekt mann Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skal si det var lite liv her i dag gitt.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ikke veldig mye.. Zealuu er sikkert Lege, og når han sier sprutet eplejuice på meg selv mener han at han fikk litt blod på frakken under en trippel bypass Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Han har samme jobben som meg, bare 26 dager færre arbeidsdager i måneden. Endret 26. desember 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det regner i New York. Jeg har vært ute og sett på frihetsgudinnen, tatt undergrunnen opptil flere ganger og vært på Apple Store (glassbutikken). Awesome. Nå er jeg bare sløv og slapp, og vurderer å ta meg en hvil. Klokken er ikke mer enn kvart over to ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg får visst ikke med meg noe som helst..Du er i new york? Naaais Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Yes I am. Kom hit for fire dager siden og har the time of my life! En rett og slett utrolig by. Skal innom Central Park i morgen, samt en nøyere titt på Apple Store og muligens besøk innom en gospel-kirke. Det blir staas! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Han har samme jobben som meg, bare 26 dager færre arbeidsdager i måneden. Men jeg har PASIENTKONTAKT, du har ... Eller ... Barnehageansatte kvalifiserer kanskje som mentalpasienter. Men i det store og det hele er barnehagefolk mer kos enn folk som hoster opp biter av lunge og yay og ligger på røde isolasjonsrom. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vært våken i syv timer, i selskap i seks. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Høres jo koselig ut det da ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det regner i New York. Jeg har vært ute og sett på frihetsgudinnen, tatt undergrunnen opptil flere ganger og vært på Apple Store (glassbutikken). Awesome. Nå er jeg bare sløv og slapp, og vurderer å ta meg en hvil. Klokken er ikke mer enn kvart over to ^_^ Høres digg ut! Skal selv følgende i løpet av min kommende periode i NY: - Se frihetsgudinnen - Rockefeller - På toppen av empire state building - På broadway og se forestilling - Se NHL kamp NY Rangers- Carolina Hurricanes på Madison Square Garden - Dra til et stort outlet landsby med mange butikker - Handle spill - Handle et par spill til - Spise pølser - Spise pølse på Brooklyn Dinner - Central Park - Dra og se på C.S.I NY åsted som jeg har funnet i serien - I gospel- church Og - Kose meg - Ta bilde av meg på en benk etter ditt ønske;) Forresten, ikke glem at om du handler for en viss sum så blir det taxfree =spare penger. Endret 26. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er så sliten av sosial kontakt at jeg fint kunne tenke meg å stikke et sted, problemet er bare at jeg ikke kommer meg noe sted uten at pappa må kjøre, og det blir for dumt å spørre pappa om jeg kan få stikke fra ham og alle andre "og forresten, kan du kjøre meg? ^_^" Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har så sinnsykt lyst til å se Les Misérables :rolleyes: Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vurderer å bestille meg pizza fra dolly dimples, men klarer ikke helt å bestemme meg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skal jeg si deg noe?? GJØR DET!! For min skyld i alle fall.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Peppes er sunnere - Dolly-pizzaer bruker syntetisk palmeolje-"ost", ikke faktisk ost. Det hadde kanskje ikke vært så ille, hvis ikke det var for at nevnte palmeolje er fullt av fett som kroppen ikke klarer å forbrenne. Quite unlike det naturlige og koselige melkefettet i ost. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg lagger for mye til at jeg skal kunne spill Skjermen fryser i 5 min og så er jeg død :S Og trykker "gå til basen" hjelper heller ikke siden commanden ikke blir sendt. Så jeg står helt i ro å autoattacker alt i min vei Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 En ting igjen å gjøre og det er å si NATTA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå