Vaenas Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Ikke noe HoN? Jeg som skulle kose meg litt med det før jobb i helga. Edit: Fungerer her. Fikk forøvrig Skate 2 av lillesøsteren min, ikke dårlig av en lillesøster på 9 år. Endret 25. desember 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Søstera di kan spill^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgon Eg er veldig nøgd med kva eg fekk i går. PS3 + to kontrollar (På deling med broren og søstra mi, men likevel kult), AC2 til PS3, Wulffmorgenthaler-hefte (på dansk...), The Departed, The Lost Symbol, Che - Argentineren, Che - Geriljaleiaren, ++ Og ikkje minst, så fekk eg ein utruleg kul hatt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgon Eg er veldig nøgd med kva eg fekk i går. PS3 + to kontrollar (På deling med broren og søstra mi, men likevel kult), AC2 til PS3, Wulffmorgenthaler-hefte (på dansk...), The Departed, The Lost Symbol, Che - Argentineren, Che - Geriljaleiaren, ++ Og ikkje minst, så fekk eg ein utruleg kul hatt! Win. Jeg ønsket meg C&H boka, men fikk den ikke Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke noe HoN? Jeg som skulle kose meg litt med det før jobb i helga. Edit: Fungerer her. Fikk forøvrig Skate 2 av lillesøsteren min, ikke dårlig av en lillesøster på 9 år. kommer til login, trykker logg på og slik står den i 6timer.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 God morgon Eg er veldig nøgd med kva eg fekk i går. PS3 + to kontrollar (På deling med broren og søstra mi, men likevel kult), AC2 til PS3, Wulffmorgenthaler-hefte (på dansk...), The Departed, The Lost Symbol, Che - Argentineren, Che - Geriljaleiaren, ++ Og ikkje minst, så fekk eg ein utruleg kul hatt! Win. Jeg ønsket meg C&H boka, men fikk den ikke Indeed, Wulffmorgenthaler er hysterisk morosamt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Enig. EDIT: Btw, er det meningen at det skal være sånn at alle tegnene foran trådene er fjernet under "Mine innlegg"? Har alltid vært sånn hos meg, men jeg har liksom ikke brydd meg noe om det.. Endret 25. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er sånn hos meg også, mokko. Er sikkert pga at mine innlegg er i Beta-versjonen enda. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hm.. Gjør funksjonen ganske ubrukelig da, i og med at man ikke kan se om det har kommet nye poster. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det er sant. Men heller dette enn ingenting Blir sikkert bedre på nyåret. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk slipset med 8bits oppløsning fra thinkgeek.com. Jeg har nesten ikke sovet i natt. lekt med slipset? la meg selv kl.3 Til en viss grad ^_^ Noe for AltF4? http://www.thinkgeek...fice/mugs/cedf/ Har planer om å kjøpe de ja, men skal ha Aperture Science og Black Mesa-koppene først. Fikk også t-skjorta som lyser opp når den er i nærheten av trådløst nett Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk også t-skjorta som lyser opp når den er i nærheten av trådløst nett What?! Link please! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 What?! Link please! Thinkgeek -> Apparel -> Interactive. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk også t-skjorta som lyser opp når den er i nærheten av trådløst nett What?! Link please! http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/interactive/991e/ Og den lyser faktisk veldig godt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Sulten jeg. Blir det noe frokost i dag da? Vi pleier å spise frokost, eller en litt sen frokost om du vil, hver dag i romjula. Lyst på bayonneskinke på loff... Endret 25. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå er ribba klar til å bli.. ribba Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Julelunchen er unnagjort, snøslott er bygd og totimers-pausen min er ferdig. Ut å spise mer mat. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå skal jeg spise ribbe Ikke pinnekjøtt som på julaften... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva faen? Hvem i alle dager spiser MIDDAG første juledag? Vi har fremdeles frokostbordet dekt med brød og pålegg all mass, kaffen står fremdeles på, etc. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 o.O!! MAN SKAL JO HA MIDDAG PÅ 1. JULEDAG!!! Btw: Så begynner NARNIA klokka 9 :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå