Craxmerax Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bare at jeg ikke finner det, og jeg vet ikke hvordan jeg gjør slik at det viser musikken på skjermen.. Btw: Så fant jeg lys knappen for tastaturet Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://www.mediafire.com/?2yjozgtyxmj Link til mp3 av julekaraoken. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vi ble ferdige med å spise klokka halv ti. Nå venter vi bare på bestemor og bestefar. Da blir det dessert også skal vi pakke opp gaver. Jeg vet ikke om jeg har tålmodighet til dette stort lenger. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Spillte den i Audiosurf på easy nå, jeg bomma på 2 og traff 1 gray Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var pakkene åpnet, og julaften er over for denne gang. Er greit fornøyd med gavene, som bestod av: • penger • vannkoker og to kniver • sengesett og ullsokker • gavekort til 700 kroner på dressmann • to lange påleggspølser og selvfølgelig: en awesome iPhone 3GS 32GB som jeg skriver dette innlegget med. Er dere like fornøyde som meg eller? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Min nevø som også er min gudsønn ga meg en selvdekorert kopp som det sto verdens beste onkel på. Han er 6 år. Kan ikke ønske en bedre gave enn det. Endret 24. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvordan styrer jeg lyden fra G15 tastaturet?? Det kommer ikke opp noe på skjermen... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dreamfall er nais!! Originalen er bedre! Du har ikke spilt oppfølgeren :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvis du mener dreamfall så jo selvfølgelig, men mener fortsatt den første er best. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Var sikker på at du sa en dag at du ikke hadde spilt Dreamfall, men du kan jo ha gjort det siden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Virkelig? Det var litt merkelig ettersom jeg har hatt spillet siden release. Men hvem vet hva jeg har sagt, jeg sier så mye rart. ^_^ Endret 24. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 TOSK ER ÆSJ!!! Torsk derimot, slett ikkje verst. Uansett ikkje noko ein har som julemiddag, men godt er det. Jeg vant bare 50 kr på Flax-kalenderen. Og jeg som hadde håpet på 500 000, jeg var bere én nisse unna! Join the club, eg fekk haugevis med nissar og så dukkar det plutselig opp lys, juletre og what not og ødelegger alt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vi er ferdig med å åpne gaver nå. Jeg fikk bare masse fint. Jeg er kjempefornøyd. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Har gitt spill til en WHOPPING verdi at rundt 15 euro til forskjellige folk på steam i går og i dag Endret 24. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ahh, herlig jul. Det ble 4,5t med intensiv pakkeåpning ^^ Det ble masse fint på meg også, men jeg er helt utslitt så nå går jeg å legger meg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) For å være ærlig så tror jeg det her har vært den tammeste jula hittil. Lite folk i forhold til vanlig (bare ene søster + typen og ungen som kom på besøk), og lite gaver til hver av oss, som det var lagt tanke i. xP Jaja, kos er det fortsatt. Endret 25. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Idag fikk jeg klær og bilbane. Ikke noe mer. PS3 Slim 250GB + FIFA 10 var jule og - bursdagsgave. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) For å være ærlig så tror jeg det her har vært den tammeste jula hittil. Enig i den. Det skjedde aldri at jeg kom i julestemning, og gavene er nok noe av det dårligste jeg har fått til jul noen gang. Ikke misforstå meg, det er absolutt ikke lett å finne noe jeg vil like når jeg nesten ikke har kommet med ett ønske, så jeg vet at mye av dette skyldes meg selv. Men tingen er at jeg liksom ikke har noen "Åååå, dette gleder jeg meg til å prøve ut!"-følelse i år, som jeg ofte har hatt før. Virker kanskje litt borstskjemt og gavefokuserende nå, men tingen er at jeg føler den barnlige "Glede seg til jul og gaver"-greia har forsvunnet totalt i år, noe jeg synes er litt leit. EDIT: En litt for kjedelig jul, rett og slett. Endret 25. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Samme, og samme nei jeg kom aldri i skikkelig julestemning.. eller jeg glemte den på veien tror jeg xP. Fra 5-20 des så glemte jeg liom at det var desember... føles det som. Endret 25. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå