Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, den var virkelig flott!

Uansett håper vi at du tar deg tid til å svare på dagens kalenderspørsmål fordi premien i dag er ekstra fin!

Band Hero er i beste fall en dårlig utvidelse, med et platt soundtrack og lettvint ansiktsløft. I verste fall er det et billig forsøk på å lure intetanende kunder til å punge ut for et spill de kanskje allerede har betalt for før.

Du skal like låtene fordømt godt for å i det hele tatt vurdere å kjøpe dette spillet. Og du bør like å synge.

Den var bare genial.

Lenke til kommentar

Jeg har dårlig med julestemning den forsvant for ca. 10 dager siden :(

Btw: Hvordan klarer Spillverket å gi ut en spilpakke som har fått 3/10 O.o. Ikke for å være stygg mot de, men det er jo ganske godt gjort.. :D

Btw II: HELP ME!! Jeg må spise torsk til middag :wacko:

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme etter en tur i kirken hvor det på vei ut mens klokkene ringte, faktisk snødde! Det har vel snødd en 30cm i kveld og det merkes på bena når en bruker spisse dresssko.

Nå er iallefall julestemningen kommet og nå skal snart pinnekjøtt inntas med min familie, mine brødre som har kommet hjem og farmor og farfar. Etter det blir det den åpning av gaver, spilling med min bror, og den tradisjonelle filmtimen hvor jeg og mine brødre ser film sammen og koser oss.

Iført penklær gjenstår det å ønske alle brukere en god jul og håper dere skriver litt på forumet selv om det er jul og aktiviteten er som regel lavere.

Må legge til at julen virkelig har gått fort i år og at denne magiske dagen faktisk ikke er like magisk som før, noe som sikkert har med alderen å gjøre. Gleder meg faktisk ikke spesielt i dag, men har fortsatt den julefølelsen som kribler i kroppen.

Iallefall, ha en riktig god jul og jeg får løpe opp før familien ser jeg sitter på pc'en på selveste julaften!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...