Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok bilder av alle pakkene istad. Sinnsykt mange pakker! :o

Bare til deg eller til alle? Det begynner å bli noen år siden jeg fikk så veldig mange pakker. Urettferdig er det.

Nestemann får ultimate devil post of 2009.

Til alle. Mamma, pappa, søsteren min og meg. Også gavene til besemor og bestefar som kommer på besøk senere i kveld.

Lenke til kommentar

Ok, WTF. Det der ble jeg faktisk oppriktig sint for. Greit at det er en minikonkurranse, men å SLETTE EN POST? En post som ikke brøt med noen av retningslinjene, en gang. Kan noen vennligst forklare meg hvorfor min post ble slettet?!

Som jeg sier: Makt gjør hvem som helst korrupt, og en av våre moderatorer (det var bare en her at the time) har falt til de mørke siden.

Velkommen, Shampoo :ph34r:

Lenke til kommentar

Det kom en feit faen ned i pipa her :) Ikke noe problem tenkte jeg og fyrte opp i peisen. Vips så varn borte!

Da er det straks på tide og spise litt saltet tørket og dampet lammekjøtt!

I lag med en rotfrukt mos og kokte kartofler.

Litt salt gugge fra bunnen av kjelen også kaldt saus. Gleder meg til en herlig middag med leftovers blandet med krem etterpå! (riskrem)

Ønsker dere alle sammen en riktig God jul! Måtte dere få alt dere ønsker dere i gaver.

Husk på alle de som kanskje ikke har noen og feire med! Send dem en tanke i jula!

Men husk og feir med måte og gjør noe jeg ville ha gjort;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...