Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har funnet ut at jeg elsker Shampoo sin stemme. Neimen, takk for det! Er det noe spesielt som skyldes denne æren? Vanskelig å forklare, men jeg synes bare den überfet, med en liten humoristisk tone, og den har en slags trygghet ved seg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg tok bilder av alle pakkene istad. Sinnsykt mange pakker! :o Bare til deg eller til alle? Det begynner å bli noen år siden jeg fikk så veldig mange pakker. Urettferdig er det. Nestemann får ultimate devil post of 2009. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Uff, snøingen ble til regning. EDIT: Oioioi, ikke bare fikk jeg første post på side 3333, jeg får også innlegg nr 66666. Og det på selveste julaften. Ikke dårlig, ikke dårlig. Endret 24. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg tok bilder av alle pakkene istad. Sinnsykt mange pakker! :o Bare til deg eller til alle? Det begynner å bli noen år siden jeg fikk så veldig mange pakker. Urettferdig er det. Nestemann får ultimate devil post of 2009. Til alle. Mamma, pappa, søsteren min og meg. Også gavene til besemor og bestefar som kommer på besøk senere i kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Someone has been cheating. Mokko fikk ultimate devilpost of 2009, men den ble borte og erstattet av et innleg fra Cloudemyx. Lukter jeg et mislykket kuppforsøk av Shampoo? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ja jeg lurte på hvor det ble av posten til Mokko. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, WTF. Det der ble jeg faktisk oppriktig sint for. Greit at det er en minikonkurranse, men å SLETTE EN POST? En post som ikke brøt med noen av retningslinjene, en gang. Kan noen vennligst forklare meg hvorfor min post ble slettet?! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) fikk med meg det! helt moderat med gaver, men nå kommer nok 60% senere.. gruer meg, sitter med konvoluttene mine savner litt det og få gaver tenk om innlegg 66666 hadde vært på side 3333, almost epic! Endret 24. desember 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, WTF. Det der ble jeg faktisk oppriktig sint for. Greit at det er en minikonkurranse, men å SLETTE EN POST? En post som ikke brøt med noen av retningslinjene, en gang. Kan noen vennligst forklare meg hvorfor min post ble slettet?! Som jeg sier: Makt gjør hvem som helst korrupt, og en av våre moderatorer (det var bare en her at the time) har falt til de mørke siden. Velkommen, Shampoo Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg lover, det er ikke meg. Det lukter moderering, men meg er det ikke. EDIT: Jeg kan derimot trylle den tilbake, dersom det er ønskelig. Endret 24. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 huff, nei! slem gutt, nå skal jeg hverken nevne navn eller peke SHAMPOO*peker* ingen gaver fra nissen uten begrunnelse! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Shampoo, vennligst gi meg en god grunn til at posten min ble slettet. Jeg anklager ikke deg for noe, men jeg antar at du kan ta en titt i logger og slikt. EDIT: Jepp, ønskelig. Endret 24. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 What we have here, my dear friends, is a christmas-time mystery. *tar på solbriller* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 @Mokko: Jeg er redd jeg bare er en demi-god, og jeg kan ikke se i logger. Det er det bare gods som kan (admins). Som sagt, lover jeg på tro og ære at det ikke var meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 What we have here, my dear friends, is a christmas-time mystery. *tar på solbriller* I call upon thee: Sherlock Holmes, Hercule Poirot and Murder She Wrote lady. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var posten tilbake, og jeg tilgir hvem-det-nå-måtte-være for den grusomme handlingen h*n gjorde. Det er tross alt jul. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, gjengen. Jeg har sneket meg inn i min Diva Catwalk-kjole og sminket meg, vasket og børstet de myke, fine krøllene mine, og prøver nå å stirre gavehaugen i senk. Nå må sølvguttene få rumpen i gir før jeg blir gal her. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har funnet ut at jeg elsker Shampoo sin stemme. Neimen, takk for det! Er det noe spesielt som skyldes denne æren? Vanskelig å forklare, men jeg synes bare den überfet, med en liten humoristisk tone, og den har en slags trygghet ved seg. Så denne først nå, takk skal du ha ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det kom en feit faen ned i pipa her Ikke noe problem tenkte jeg og fyrte opp i peisen. Vips så varn borte! Da er det straks på tide og spise litt saltet tørket og dampet lammekjøtt! I lag med en rotfrukt mos og kokte kartofler. Litt salt gugge fra bunnen av kjelen også kaldt saus. Gleder meg til en herlig middag med leftovers blandet med krem etterpå! (riskrem) Ønsker dere alle sammen en riktig God jul! Måtte dere få alt dere ønsker dere i gaver. Husk på alle de som kanskje ikke har noen og feire med! Send dem en tanke i jula! Men husk og feir med måte og gjør noe jeg ville ha gjort;) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dere, føles det ikke som om det var oktober igår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå