Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er såååå lei av den steinen nå at det er helt utrolig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Men det er jo den(de egentlig) som er deg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fyren som er i den "nye" avataren har et hjerte av stein om det er noe til trøst? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå frister det bare enda mer om ikke for noe annet enn fordi dere sier nei Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hmmm...egentlig ikke <_< Uff, nei. Burde få meg litt søvn nå. Er jo julaften. Natta Lakus og Mokko. ...og dere andre(hvis det er noen.) Edit: Hadde du forventet noe annet da? du vet jo hvor mye vi misliker forandinger. Endret 24. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det er julaften ja. Det betyr jo at man kan stå opp til strømper med godteri, god mat til frokost og middag og pakker til kvelds. Ingen grunn til å være lys våken altså, da det å starte dagen med sukkerfylt godteri gir en pangstart som få. Litt kaffe og en røyk også så er jeg Duracell-bunny v2.0. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God natt! (side 3333 i morgen?) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Der var Menn som hater kvinner, sett igjennom for første gang. God julenatt, får vel håpe jeg får med meg litt askepott i morra? Eplefe noe spesielt gjort eller? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 backstabber: Forhåpentligvis ja, men med denne heidundrane aktiviteten som har vert den siste tiden er det lov å ha sine tvil. Lakus: Like det ikke... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det onde blikket fra avataren din drepte den lille pytten med julestemning jeg hadde, Lakus. Jeg trenger sårt en stein og litt snø. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Askepott? Jeg skulle likt å renske den potta for aske hvis du skjønner hva jeg mener. Neida. Jul er jo tross alt jul, og da er Askepott og denslags lovlig. Men om jeg får høre at du ser på slikt ellers tror jeg at jeg vil begynne å lure... Lakus: Like det ikke... Tenkte jeg skulle se hvordan jeg liker det i noen minutter/kvarter før jeg legger meg. PÅ diskusjon.no synes jeg avataren skle rett inn, men her er jeg ikke like sikker. Det at den blir midtstilt ødelegger litt synes jeg. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det ser ut som avataren din skal komme ut av forumet å ta meg Lakus . Får vel komme meg i seng også så jeg kommer meg opp før huset er fylt opp med folk :S God natt & god jul! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Prøvde å få øynene til å stirre rett mot "deg" også, emn det så bare alt for kunstig ut. Hadde vært rimelig orgasmisk å få den fyren der til å stirre kaldt på folk. (Kom igjen folkens, la oss komme oss til side 3333 før vi legger ogg så Backstabber kan våkne opp til det i morgen) Haha, fant forresten en gammel juleavatar jeg brukte en gang Endret 24. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) AHA! Det er grunn til at jeg alltid sover med et øye klistret til skjermen (eller sover jeg i det heletatt? Definisjons problem )! Skamme seg... Men fin avatar, hvem er det og hva er historien? Endret 24. desember 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Personen er Alex DeLarge Historien er rape, pillaging and mischief. Filmen er A Clockwork Orange (Han spilles forresten av en fyr som også spiller i Heroes. En juletanke til den som gjetter riktig) Endret 24. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er ikke a clockwork orange 900år gammel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bare 40 Men det er jo dobbelt så gammelt som meg selv, så det er jo nesten det samme som 900. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 VÅKN OPP FOR GODDAMNITS SKYLD! Jeg vil iallefall kunne late som om jeg ikke er alene her. Nei, jeg gir meg. En røyk så er det slutt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Men hvordan kan noen som spiller i heroes også spille i clockwork? Og er den så bra at jeg burde "host" låne "host" den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå