Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm...egentlig ikke <_<

Uff, nei. Burde få meg litt søvn nå. Er jo julaften. Natta Lakus og Mokko. :)

...og dere andre(hvis det er noen.)

Edit: Hadde du forventet noe annet da? du vet jo hvor mye vi misliker forandinger.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Det er julaften ja. Det betyr jo at man kan stå opp til strømper med godteri, god mat til frokost og middag og pakker til kvelds. Ingen grunn til å være lys våken altså, da det å starte dagen med sukkerfylt godteri gir en pangstart som få. Litt kaffe og en røyk også så er jeg Duracell-bunny v2.0.

Lenke til kommentar

Askepott? Jeg skulle likt å renske den potta for aske hvis du skjønner hva jeg mener. Neida. Jul er jo tross alt jul, og da er Askepott og denslags lovlig. Men om jeg får høre at du ser på slikt ellers tror jeg at jeg vil begynne å lure...

Lakus: Like det ikke...

Tenkte jeg skulle se hvordan jeg liker det i noen minutter/kvarter før jeg legger meg. PÅ diskusjon.no synes jeg avataren skle rett inn, men her er jeg ikke like sikker. Det at den blir midtstilt ødelegger litt synes jeg.

Lenke til kommentar

Prøvde å få øynene til å stirre rett mot "deg" også, emn det så bare alt for kunstig ut. Hadde vært rimelig orgasmisk å få den fyren der til å stirre kaldt på folk.

(Kom igjen folkens, la oss komme oss til side 3333 før vi legger ogg så Backstabber kan våkne opp til det i morgen)

Haha, fant forresten en gammel juleavatar jeg brukte en gang :p

SantaPayne100x100.gif

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...