Erik Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg hadde julestemning helt til den forbanna slutten på AC2 kom. Får håpe det gir seg. <_< Ja, jeg ble skuffet da den bomba sprengte og drepte Lucy, jeg var helt i sjokk. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Smell the sarcasm bitch! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Men, men.....men det er jo snø! Trenger du noen tips til gøye ting du kan gjøre i snøen så se her. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har ikke noe særlig julestemning, jeg. Har samme følelsen som Mokko. Får vel se Home Alone 2 med familien etterpå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Skal slakte meg gjennom MW2 på Veteran før jeg synger julesanger for full hals på Xbox LIVE. Julestemning in tha house. Noen som har fått noen forhåndstitt på gavene sine da? Jeg er tydeligvis for gammel for slikt ifølge min familie. For noe sprøyt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Høh? Er det en alder der slikt er lovlig? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg hadde julestemning helt til den forbanna slutten på AC2 kom. Får håpe det gir seg. <_< Ja, jeg ble skuffet da den bomba sprengte og drepte Lucy, jeg var helt i sjokk. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Smell the sarcasm bitch! :o Oh no you DIDEEEENNNT! Jeg har sniktittet på gavene en gang da jeg var liten. Etter det gjorde jeg det ikke mer. I år har jeg vært med og kjøpt en god del av gavene som er til meg, så jeg vet om en god del av de allikevel. Endret 23. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har smygtitta så godt det lar seg gjøre på gaven fra min SS, jeg tror jeg vet hva den ene tingen er (oh joy! ) men hva som ligger i bobleplast er over min fatteevne. Ellers har jeg ganske få og spesifikke ønsker i år, så har ikke turt å titte på gavene i frykt for å finne ut hva jeg får allerede nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå har jeg badet til jul. Nå venter jeg bare på Grevinnen og hovmesteren. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette føles ut som en helt vanlig Onsdag <_< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det synes ikke jeg. Skuffelsen etter AC2 slutten har gitt seg og nå sitter jeg bare å venter på at morgendagen skal komme. Pappa har funnet juletre og skal sette det inn i stuen om ikke lenge, så skal vi pynte det senere på kvelden. Vikki (en av hundene våre) var bare så glad når pappa hadde satt opp juletreet ute (vi har et ute som det bare er lys på og et inne). Hun vet virkelig hvilken tid på året det er og hva som skal skje de dagene her. Endret 23. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Når er det Grevinnen og Hovmesteren begynner? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det pleier å være sånn ca klokka ni. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Greeting from New York! Sitter med telefonen på en Hard Rock Café på Times Square og venter på en legendarisk 10oz burger. Har nettopp vært på et reklameskilt, et stort et, på times square. Awesome. Har tatt masse bilder og video. Kommer til å stikke på en starbucks med laptopen en av dagene og last litt her og der. Var på toppen av Empire State Building i går natt, og det var utrolig. Rett og slett. Men nå kommer maten! God jul til dere alle, håper dere koser dere hvor enn dere er! :-) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Høres kult ut, det Laland. Og god jul. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Var på toppen av Empire State Building i går natt, og det var utrolig. Rett og slett. Var det enda bedre enn sånn det var i Prototype? :o Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Det er ca så bra. EDIT: Eller sånn. Endret 23. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Mokko: takk for det! Shampoo: ja. Enda mer awesome. Skal dit en dag også, mens det er lyst. Edit: klokken er forøvrig 14:55 her nå. :-D Endret 23. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) En liten chat på FG..... Endret 23. desember 2009 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da var juletreet på plass og det beynner iallefall å lukte juleaktig. Treet gjør videnduere hvert år for den lille stussen av julefølelse jeg får. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) For meg kom den for fullt i går når jeg begynte å pakke inn gavene - og den toppet seg når jeg kjente lukten av juletreet i sta, og når jeg var med på å pynte det. Synd det er julaften allerede i morgen! Etter litt kjapp regning har jeg funnet ut at jeg får 19 julegaver i år :o Endret 23. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå