Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men om du skal game mye, HCG, så husk spillvettreglene. De lyder omtrent slik:

 

1. Påbegynn ikke storspilling uten trening.

2. Meld fra om når du ikke skal forstyrres.

3. Be andre vise respekt for deg og din spilling.

4. Lytt til erfarne gamere (finnes mange av dem her inne)

5. Vær rustet mot camping og noobtubes selv i korte matcher. Vurder alltid situasjonen og se deg nøye om før du angriper.

6. Bruk UAV og Heartbeat sensor.

7. Spill aldri alene.

8. Trekk deg tilbake i tide, unngå å bli omringet av fienden. Det er ingen skam å tenke taktisk.

9. Spar granatene, ikke hiv dem avgårde ved spawn. Bruk dem når det virkelig er nødvendig.

Lenke til kommentar

Gjesp litt, Snurre.

 

EDIT: Vi games?

 

Prøvde, men på en eller annen merkelig grunn så virker det som om jeg ikke får gjespa ordentlig, vanskelig å forklare.

Uansett tror jeg at problemet er "løst", våknet brått i stad av en intens smerte i samme øret.

Det kjentes ut som om jeg hadde væske inni der, så jeg pirket forsiktig med q-tips og jo da, blod.

 

Så det virker som om trommehinna har sprukket, smerten er borte i stor grad nå, men er til gjengjeld "tett" og har sus.

Lenke til kommentar

7777 innlegg :p

7778 med dette, men what the hell.

 

 

Sjekk ut denne fantastiske innpakningen jeg kom over på jobb

 

552304.jpeg

 

Klassisk design. Har du ikke sett denne før? Her borte (som jo ikke er langt unna Bærum) går det mye i slike bokser når idrettslag og lignende trenger penger. Finnes mange typer kaker og familiemedlemmer.

 

Pappas punsjboller smaker forøvrig drit.

Lenke til kommentar

Jeg gir opp den MW2-greia. Så nå at jeg trenger 60K XP til neste lvl. <_<

Den var kjip. Nå kan du jo slappe av litt, trenger ikke stresse med det da. Selv har jeg stressa med å bli ferdig med AC2 før julaften, det greide jeg etter mye FHF.

Så nå sitter jeg her og er lettere sint over at AC serien sannsynligvis er et produkt av konspirasjonsteoriene til 2012... :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...