Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Regner med du snakker av erfaring Shampoo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For ikke å snakke om løs avføring, det er jo egentlig det verste. Du vet du har sittet for lenge når du ikke vet om du driter eller pisser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For å være ærlig Snurre, hvis du ikke vet om du driter eller pisser ville jeg vurdert å oppsøke lege, det er ikke normalt. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Såklart, jeg spiser og går på do. ^_^ Tar også små pauser over til PC'en. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For å være ærlig Snurre, hvis du ikke vet om du driter eller pisser ville jeg vurdert å oppsøke lege, det er ikke normalt. ^_^ I'm just sayin'! Det verste er uansett når man er såpass dårlig i magen at det føles ut som om kjeksringen holder på å kaste opp. Og faen heller om jeg stikker til en lege og sier akkurat det DU! DU kan være legen min! Still en diagnose snille deg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Diagnosen er ganske klar, du lider av akutt analfabet trommelmage. Som di lege vil jeg anbefale et daglig inntak av bokstavkjeks og 10 min rulling mot klokka hver morgen. Jeg må også be deg sende inn en prøve av huden under stortåa di hver uke. Så håper vi på snarlig bedring, hvis ikke må du ta kontakt snarest. Såklart, jeg spiser og går på do. ^_^ Tar også små pauser over til PC'en. HCG da du skal selvfølgelig smøre matpakke og ta den og laptopen med på do. Og der blir du til du er ferdig. Trodde alle kjente til den tradisjonen jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Diagnosen er ganske klar, du lider av akutt analfabet trommelmage. Som di lege vil jeg anbefale et daglig inntak av bokstavkjeks og 10 min rulling mot klokka hver morgen. Jeg må også be deg sende inn en prøve av huden under stortåa di hver uke. Så håper vi på snarlig bedring, hvis ikke må du ta kontakt snarest. Klabert. Har du forresten noen kur mot denne forbanna dotten i øret mitt? ._. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 @Snurrings: Matolje i øra og bomull til å tette med. Seriøst, det funker. Næmmen, jeg tror jeg må legge meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 ....Matolje? o.0 Til vanlig ville jeg ikke ha prøvd det, men nå er jeg jaggu så desperat at jeg er villig til å prøve, selv om det hadde vært en spøk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Legg en dutt i det andre øret. Hvis det ikke funker er det bare å sprenge den opp, men jeg må advare, det er smertefullt. Du har jo disse antikke kjerringrådene som sier at du kan pårøe å svelge eller tygge på noe, men de har vi jo ingen vitenskapelig bekreftelse på at funker så det må du ikke finne på å gjøre, det kan være skadelig. Edit: Beklager ekkoet, men ....Matolje? o.0 Endret 23. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Btw, anbefaler å ligge på en sofa, med øret du har oljen og bomullen i, oppe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg prøvde å holde meg for nesen og blåse ut igjen èn siste gang. Følte jeg måtte gi meg da jeg kjente at jeg ble svimmel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvilken type dott er det da. Er det den typen som har samme intensitet hele tiden eller den som blir verre? Hater sistnevnte, det å være forkjølet samtidig som du skal ut og fly er ikke behagelig. Det pleier å hjelpe med en endring i trykk som hvis du legger hodet under vann, står på hodet eller holder for nese og munn og blåser til det sier pang, men sistnevnte er smertefull. Endret 23. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Føler at den har blitt litt verre. Det er av den typen som føles ut som at det er noe inni der som du kan dra ut, jævla irriterende, og det begynner snart å bli på grensen til at det blir litt småvondt også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Prøvd å skylle øret med vann? Og bruke sugekopp-metoden? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Føler at den har blitt litt verre. Det er av den typen som føles ut som at det er noe inni der som du kan dra ut, jævla irriterende, og det begynner snart å bli på grensen til at det blir litt småvondt også. Når jeg får den følelsen, tenker jeg på hvor deilig det ville vært å dratt hele faenskapen ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vann gjorde det bare verre faktisk, og nå er det rimelig vondt til og med o.0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gomen nasai! Sumimasen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det her er litt rart å forklare, men det føles ut som om vannet "oppløste" veggen, for så å bare fordele smerten rundt i hele øret >.< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gomen, Gomen! det var ikke meningen å gjøre det verre. (med mindre du likte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå