Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig Snurre, hvis du ikke vet om du driter eller pisser ville jeg vurdert å oppsøke lege, det er ikke normalt. ^_^

I'm just sayin'!

Det verste er uansett når man er såpass dårlig i magen at det føles ut som om kjeksringen holder på å kaste opp.

Og faen heller om jeg stikker til en lege og sier akkurat det :D

DU!

DU kan være legen min!

Still en diagnose snille deg!

Lenke til kommentar

Diagnosen er ganske klar, du lider av akutt analfabet trommelmage. Som di lege vil jeg anbefale et daglig inntak av bokstavkjeks og 10 min rulling mot klokka hver morgen. Jeg må også be deg sende inn en prøve av huden under stortåa di hver uke. Så håper vi på snarlig bedring, hvis ikke må du ta kontakt snarest. :)

Såklart, jeg spiser og går på do. ^_^

Tar også små pauser over til PC'en.

HCG da du skal selvfølgelig smøre matpakke og ta den og laptopen med på do. Og der blir du til du er ferdig. Trodde alle kjente til den tradisjonen jeg. ;)

Lenke til kommentar
Diagnosen er ganske klar, du lider av akutt analfabet trommelmage. Som di lege vil jeg anbefale et daglig inntak av bokstavkjeks og 10 min rulling mot klokka hver morgen. Jeg må også be deg sende inn en prøve av huden under stortåa di hver uke. Så håper vi på snarlig bedring, hvis ikke må du ta kontakt snarest.

Klabert.

Har du forresten noen kur mot denne forbanna dotten i øret mitt? ._.

Lenke til kommentar

Legg en dutt i det andre øret. Hvis det ikke funker er det bare å sprenge den opp, men jeg må advare, det er smertefullt.

Du har jo disse antikke kjerringrådene som sier at du kan pårøe å svelge eller tygge på noe, men de har vi jo ingen vitenskapelig bekreftelse på at funker så det må du ikke finne på å gjøre, det kan være skadelig.

Edit: Beklager ekkoet, men ....Matolje? o.0

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hvilken type dott er det da. Er det den typen som har samme intensitet hele tiden eller den som blir verre? Hater sistnevnte, det å være forkjølet samtidig som du skal ut og fly er ikke behagelig. Det pleier å hjelpe med en endring i trykk som hvis du legger hodet under vann, står på hodet eller holder for nese og munn og blåser til det sier pang, men sistnevnte er smertefull.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Føler at den har blitt litt verre.

Det er av den typen som føles ut som at det er noe inni der som du kan dra ut, jævla irriterende, og det begynner snart å bli på grensen til at det blir litt småvondt også.

Når jeg får den følelsen, tenker jeg på hvor deilig det ville vært å dratt hele faenskapen ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...