Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett Avatar? Bra?

Kom nettop hjem fra byen etter å ha sett den med noen venner. Ett ord:

 

Awesome

 

Litt småcheesy hollywoodinspirert historie med et typisk romantisk subplot, men likevel var det hele utrolig fett. Morro, morro, morro!

Hele totalpakken med "grafikk", skuespill, sci-fi/fantasy, musikk "epicness" og alt det der passet utrolig bra sammen.

 

Så du den i 3D? Er litt usikker på om jeg kjører 2- eller 3D om jeg skal se den, da jeg kan få litt vondt i øynene av 3D-versjonen pluss at de billige pappbrillene er langt fra behagelige å ha på seg.

 

Jeg ville gått for 3D hvis jeg var deg. Det er liksom litt waste å se den i 2D når man kan få noe som er bedre.

Som de andre har nevnt er også pappbrillene erstattet med en kombinasjon av de du postet bilde av og de tykke, stygge som ble postet litt lengre oppe. De har samme designet (og er av hardplast) men de har gråfargete glass. I alle fall i Oslo. Brillene kunne kjøpes for 20 kr på kinoen.

 

Når man ikke hadde på seg brillene var alt veldig blurry, så briller er et must.

 

Jeg må også innrømme at jeg er sliten i øynene nå, men det var verdt det.

Lenke til kommentar

Jeg står fortsatt på mitt når det gjelder det jeg sa om at jeg ikke har sett en som er nøytral eller balanserer, det mener jeg fortsatt.

Når jeg så dette i Generell Spilldiskusjon kriblet det i hver celle i fingrene mine etter å gå inn på en filosofisk diskusjon om nøytralitet, men det var ikke stedet for å ta den diskusjonen. Jeg er virkelig i det filosofiske hjørnet i dag. ^_^

Lenke til kommentar

Rider, du har vel husket å gjort ferdig julegaven til oss forumbrukerne? :innocent:

 

Jeg fikk forresten karakterboka i dag! 5 femmere, 5 seksere og 2 firere! (de to siste i gym og spansk)

Jeg har også som nevnt sett Avatar med noen venner i dag (awesome) og eid i HoN. Alt i alt en vellykket dag!

 

Men, jeg må være nogenlunde klar for heavy gaming i morgen, så da sier jeg god natt!

Lenke til kommentar

Rider, du har vel husket å gjort ferdig julegaven til oss forumbrukerne? :innocent:

Den er like om hjørnet. Om jeg ikke får lagt det ut før juleaften så kommer det i løpet av romjula. Har et bidrag til en novellekonkuranse som skal inn før nyttår også. ^_^ Hvis jeg er heldig med den får jeg den publisert sammen med andre i en novellesamling, og da vil vi få utbetalt royalties. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...