Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok nylig en lang dusj og begynte å tenke litt på utgifter/inntekter på skolens juleball. Når jeg setter opp et enkelt budsjett ser jeg at skolen min har gått med litt i underkant av 20 000 kroner i overskudd.

Det er rimelig spesielt for et arrangement som på en måte er en del av skolen (vi får fri tidligere fra skolen fordi vi må komme tilbake på kvelden og ha juleball).

 

Nesten så jeg får lyst til å spørre rektor om hva han synes om akkurat det (den senile snila er nok mer enn klar over den saken) men det er kanskje lurest å la det være..

 

Uansett, god natt!

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har hatt nett i dag har jeg måttet nøye meg med diverse tv-serier, Zombieland og litt Fallout 3. Det viste seg derimot at det skulle lønne seg. Jeg fikk sett ferdig og gjort meg opp en mening om Zombieland (meningen min er at den var Konge fra ende til annen), fikk endelig krabbet meg til noen timer i Fallout son gjorde sitt for at jeg vil fortsette i et spill jeg egentlig hadde gitt opp og jeg fikk sett en ny episode av The Office som slengte gode minner inn i hodet mitt.

 

Yay.

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme fra kirken hvor jeg har lest juleevangeliet og gitt klemmer til omlag 100 jenter. Nå blir det en tur til byen og handle julegaver og så på den tradisjonelle julelunsjen hos bestemor og bestefar som alltid et et lyspunkt. Deilig med juleferie, men hva skal jeg egentlig gjøre nå?

 

Hmm, uansett ha en fortsatt fin dag, selv skal jeg pynte juletreet og pepperkakehuset i dag, før jeg garantert tar en tur til Nepal med Nathan!

 

God Jul!

Lenke til kommentar

Det er vel så vidt jeg vet Jessica Alba som er den "sexye stripperen" og hun er ikke død.

Var det ikke Brittany Murphy som døde?

Artig rolle som Shellie, bartenderen som blir truet av kjæresten Jackie Boy. Selv mente hun denne filminnspillingen var den morsomste hun deltok i.

Sry, tenkte feil.

Lenke til kommentar

Istedenfor å ringe Telenor sin support Twittret jeg til dem og noen minutter senere fikk jeg en Mail om at Telenor_service nå følger meg på Twitter, så de har iallefall lest meldingen min. Sist gang jeg twitret om Telenor ringte de meg rimelig fort, og da twitret jeg ikke engang @ dem. ( Sweet norsk-engelsk der ja)

 

Håper på like bra feedback denne gangen, men ringer dem om de ikke har svart innen en time,

Lenke til kommentar

Så Paranormal Activity (som absolutt ikke var så skummel som folk skal ha det til), også overnattet jeg hos en kamerat med en annen kamerat. Vi var keen'e på å game litt online, men fyren hadde én PS3 som ikke ville finne nettet, og én PS3 som fant nett men ikke leser discer. I tillegg har han en Xbox 360, men gold-abonnenmentet hans har gått ut. Tre konsoller og ingen mulighet for å game online.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...