Eplefe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må begynne å twinge bloggen min oftere. o_o 20 kommentarer i løpet av natten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Husker at jeg også så på den serien når jeg var mindre. Så vidt jeg husker (kan være at jeg blander med en annen serie) havner de på en eller annen måte ute i en jungel (flykræsj eller noe sånt). Ute i jungelen finner de at noe er som det ikke skal være, og etter hvert blir de tatt til fange av en mann som har masse teknologisk utstyr inne i en hule eller noe. Ganske random i grunn. Man har jo også selvfølgelig den mest awesome intro-videoen: Husker den fortsatt utrolig godt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du bruker på nFF? Har det ja, ikke at jeg poster så mye at det gjør noe. Men jeg leser litt der en gang i blant, man kan jo komme over en del interessant der.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva gjør folket på? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skal på grøtfest hos noen "familievenner"/studievenner av foreldrene mine.. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Minner ikke denne konsollen litt på en annen? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=18210802&StuntID= Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fina-fucking-ly har jeg fått datamskinen på rommet Fikk lov fordi den sto i veien for juletreet når den sto i stua. Oh happy days Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må begynne å twinge bloggen min oftere. o_o 20 kommentarer i løpet av natten. Hvordan "twinger" man en blogg egentlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må begynne å twinge bloggen min oftere. o_o 20 kommentarer i løpet av natten. Hvordan "twinger" man en blogg egentlig? Du legger en link til innlegget du vil twinge inn i twingly sitt bloggsøk (trykk "ping bloggen min!") og husk å ha linken til artikkelen lagt inn i html-koden til innlegget. :] Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Må man være registrert hos twingly eller ha noenlunde ok hjernekapasitèt? For jeg mangler begge deler virker det som. Edit: Glem det, random buttonsmashing fiksa biffen. Takk for hjelpen :| Endret 20. desember 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Må man være registrert hos twingly eller ha noenlunde ok hjernekapasitèt? For jeg mangler begge deler virker det som. Nei, man må ikke være registrert. Trykk på denne. Bla helt ned og trykk på denne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) La meg klokken 04, sto opp 09, la meg 11, sto opp 14, la meg 14:30, sto opp 17... fuck. Skulle egentlig ikke sovne igjen etter klokka 14. Endret 20. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 At Eat Lead: The Return of Matt Hazard var dårlig visste jeg vel egentlig. Men at det sto så dårlig til var skuffende. Synd, for de har truffet spikeren på hodet hva humoren angår. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Bare imorgen igjen så er jeg så godt som ferdig. Gleder meg virkelig til julen i år Her er en gammel Donald klassiker, som jeg sikkert har sett hver jul siden jeg var liten pjokk http://www.youtube.com/watch?v=Ik91Ic-IIr4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hehe det klippet der er på en av juledvd'ene vi har i barnehagen. Sett det mange ganger, og regner med at det blir noen til uka også. Ganske artig! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Er hjemme fra Avatar for andre gang, denne gangen i 2D. Den var nesten like bra denne gangen. Har du bruker på nFF? Har det ja, ikke at jeg poster så mye at det gjør noe. Men jeg leser litt der en gang i blant, man kan jo komme over en del interessant der.. Vet, har lærte mye av det forumet. Kanskje en del ting jeg ikke burde ha lært også Men det er mye interessant der ja. Endret 20. desember 2009 av lolidude Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Flosshatt, du burde se den alternative slutten til I Am Legend. Den var.. annerledes, om ikke annet. Har du ein link til den? Fann den ikkje på youtube. lei den/last ned/ kjøp? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Leste gjennom denne tråden nå, åh herregud så mange fine barnetvserieminner hjernen har gjemt unna i mange, mange år. Huff ikke si sånnt da. Blir så nostalgisk hver gang noen nevner barne-tv/serier jeg husker. Leste gjennom barnetv-tråden på diskusjon.no for en tid tilbake, og det var bare det ene gode minnet etter det andre. Man husker plutselig ting man ikke visste at man husket. Som denne: http://www.retrojunk.com/tv/videos/736-the-real-adventures-of-jonny-quest/477/#intro Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Flosshatt, du burde se den alternative slutten til I Am Legend. Den var.. annerledes, om ikke annet. Har du ein link til den? Fann den ikkje på youtube. lei den/last ned/ kjøp? Du finn praktisk talt alt på nettet, eg gidder ikkje laste ned ein film berre for å sjå den alternative slutten. Leste korleis den var på wikipedia, verka som om slutten dei endte på var betre. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Grunnen til at jeg har tregt nett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå