Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker at jeg også så på den serien når jeg var mindre. Så vidt jeg husker (kan være at jeg blander med en annen serie) havner de på en eller annen måte ute i en jungel (flykræsj eller noe sånt). Ute i jungelen finner de at noe er som det ikke skal være, og etter hvert blir de tatt til fange av en mann som har masse teknologisk utstyr inne i en hule eller noe.

Ganske random i grunn.

 

Man har jo også selvfølgelig den mest awesome intro-videoen:

 

Husker den fortsatt utrolig godt.

Lenke til kommentar

Jeg må begynne å twinge bloggen min oftere. o_o

20 kommentarer i løpet av natten.

 

Hvordan "twinger" man en blogg egentlig?

Du legger en link til innlegget du vil twinge inn i twingly sitt bloggsøk (trykk "ping bloggen min!") og husk å ha linken til artikkelen lagt inn i html-koden til innlegget. :]
Lenke til kommentar

Er hjemme fra Avatar for andre gang, denne gangen i 2D. Den var nesten like bra denne gangen.

 

Har du bruker på nFF?

 

Har det ja, ikke at jeg poster så mye at det gjør noe. Men jeg leser litt der en gang i blant, man kan jo komme over en del interessant der..

Vet, har lærte mye av det forumet. Kanskje en del ting jeg ikke burde ha lært også :p

Men det er mye interessant der ja.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Leste gjennom denne tråden nå, åh herregud så mange fine barnetvserieminner hjernen har gjemt unna i mange, mange år.

Huff ikke si sånnt da. Blir så nostalgisk hver gang noen nevner barne-tv/serier jeg husker. Leste gjennom barnetv-tråden på diskusjon.no for en tid tilbake, og det var bare det ene gode minnet etter det andre. Man husker plutselig ting man ikke visste at man husket. Som denne: http://www.retrojunk.com/tv/videos/736-the-real-adventures-of-jonny-quest/477/#intro

Lenke til kommentar

Flosshatt, du burde se den alternative slutten til I Am Legend. Den var.. annerledes, om ikke annet.

 

Har du ein link til den? Fann den ikkje på youtube.

 

lei den/last ned/ kjøp?

 

Du finn praktisk talt alt på nettet, eg gidder ikkje laste ned ein film berre for å sjå den alternative slutten.

 

Leste korleis den var på wikipedia, verka som om slutten dei endte på var betre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...