Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naise blogginnlegg forresten, Eplers. Leste det nå og synes det pent og pyntlig plasserer artikkelen i barneskriblerierhyllen den burde stå i.

 

Nei da er det på tide å krype under dyna. I morgen starter innrykket av slektninger, og da lønner det seg å være uthvilt. ;)

Selv har jeg hele natta og enda mer til rådighet nå som det er ferie, så jeg lurer på hvor sent det blir morgen i dag.

Lenke til kommentar

Leste gjennom denne tråden nå, åh herregud så mange fine barnetvserieminner hjernen har gjemt unna i mange, mange år.

 

Får helt tårer i øynene når jeg ser og spesielt hører dette her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=YqsRU7CzN8U

 

Skulle gjerne fått tak i Sophie og Virginie med norsk tale, men det kan vel bli vanskelig. FoxKids hadde faktisk veldig mange fine serier som jeg gjerne skulle fått sett igjen.. :cry:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Husker kun Sophie et Virgine som et fjernt minne. Jeg ble minnet på serien når jeg hørte den introen, men klarer ikke å komme på hva i all verden som skjedde i eposidene.

 

Selv minens jeg også huckleberry finn som gikk rundt klokken halv 8 på tv3, som hadde introen huck-huck-huck- huckleberry finn i åpningsmelodien. Finner den desverre ikke igjen, men husker jeg satt og så på denne med brødrene mine før de gikk på skolen om morningen.

Lenke til kommentar

Leste gjennom denne tråden nå, åh herregud så mange fine barnetvserieminner hjernen har gjemt unna i mange, mange år.

 

Får helt tårer i øynene når jeg ser og spesielt hører dette her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=YqsRU7CzN8U

 

Skulle gjerne fått tak i Sophie og Virginie med norsk tale, men det kan vel bli vanskelig. FoxKids hadde faktisk veldig mange fine serier som jeg gjerne skulle fått sett igjen.. :cry:

Den serien husker jeg også...

Har du bruker på nFF?

 

Edit: Husker jeg syntes den serien var kjempeskummel :D

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...