Mokko Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 I Am Legend var ein veldig god film, takk til alle som anbefalte den. Eg blei faktisk trist når hunden døydde Er en veldig god film, ja. Jeg også, satt og bannet inni meg over at han absolutt måtte stoppe for å "snakke" med Frank eller hva han nå "het". Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da var julen reddet med Call of Duty 4 Modern Warfare og Dragon Age Origins ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Flosshatt, du burde se den alternative slutten til I Am Legend. Den var.. annerledes, om ikke annet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har blogget om den siste gamer-morderen. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Jeg har sett Wolverine-filmen og vil ha mer WolverRAAAAGE. Endret 20. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nei da er det på tide å krype under dyna. I morgen starter innrykket av slektninger, og da lønner det seg å være uthvilt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Naise blogginnlegg forresten, Eplers. Leste det nå og synes det pent og pyntlig plasserer artikkelen i barneskriblerierhyllen den burde stå i. Nei da er det på tide å krype under dyna. I morgen starter innrykket av slektninger, og da lønner det seg å være uthvilt. Selv har jeg hele natta og enda mer til rådighet nå som det er ferie, så jeg lurer på hvor sent det blir morgen i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Thankyou. ^_^ Kanskje jeg burde gjøre det oftere. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Synes du skal det. Du er jo flink til å skrive og skriver om ting det ikke bare er kjedelig å lese om. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Natti, natti. Sitter å ser på svindlerne på Discovery nå og må nesten le av hvor naive folk er ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Let´s, once more, bow down to the great Techno Viking. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Leste gjennom denne tråden nå, åh herregud så mange fine barnetvserieminner hjernen har gjemt unna i mange, mange år. Får helt tårer i øynene når jeg ser og spesielt hører dette her: http://www.youtube.com/watch?v=YqsRU7CzN8U Skulle gjerne fått tak i Sophie og Virginie med norsk tale, men det kan vel bli vanskelig. FoxKids hadde faktisk veldig mange fine serier som jeg gjerne skulle fått sett igjen.. Endret 20. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 God natt! Jungeldyret Hugo og apene, ZIK OG ZAK, virre virre vapp vapp, OH YEAH! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Flosshatt, du burde se den alternative slutten til I Am Legend. Den var.. annerledes, om ikke annet. Har du ein link til den? Fann den ikkje på youtube. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Folkens, bli med på julekaraoke! Jo fler som er med jo bedre blir det Å sove på seg et stølt lår, et vondt kne og en dritlei rygg er ikke å anbefale. Jeg lurer på hva jeg har gjort i natt. Endret 20. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Husker kun Sophie et Virgine som et fjernt minne. Jeg ble minnet på serien når jeg hørte den introen, men klarer ikke å komme på hva i all verden som skjedde i eposidene. Selv minens jeg også huckleberry finn som gikk rundt klokken halv 8 på tv3, som hadde introen huck-huck-huck- huckleberry finn i åpningsmelodien. Finner den desverre ikke igjen, men husker jeg satt og så på denne med brødrene mine før de gikk på skolen om morningen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Husker kun Sophie et Virgine som et fjernt minne. Jeg ble minnet på serien når jeg hørte den introen, men klarer ikke å komme på hva i all verden som skjedde i eposidene. Ikke jeg heller, men husker introen veldig godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Personlig kan jeg ikke huske noe av denne serien - mulig dette gikk samtidig som Transformers ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Leste gjennom denne tråden nå, åh herregud så mange fine barnetvserieminner hjernen har gjemt unna i mange, mange år. Får helt tårer i øynene når jeg ser og spesielt hører dette her: http://www.youtube.com/watch?v=YqsRU7CzN8U Skulle gjerne fått tak i Sophie og Virginie med norsk tale, men det kan vel bli vanskelig. FoxKids hadde faktisk veldig mange fine serier som jeg gjerne skulle fått sett igjen.. Den serien husker jeg også... Har du bruker på nFF? Edit: Husker jeg syntes den serien var kjempeskummel Endret 20. desember 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå