Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk litt i Oslo i går jeg også, og jeg holdt i en pose så jeg ikke fikk stukket den ene hånden innenfor jakken. Det var så kaldt at jeg trodde jeg måtte amputere hånden etterpå, og da jeg kom inn og satt på springen med vann i drikketemperatur (rimelig kaldt) så varmet det veldig godt.

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig at det er kaldt ute jeg. Så lenge jeg har klær som er ment for vinterbruk kan det være så kaldt det vil. Luften blir krystallklar når det er kaldt, snøen dekker til alt det stygge høsten legger igjen og man kan alltids snakke om hvor kaldt det er om man stopper i en heis med noen. Dessuten er det sosialt akseptert å sitte inne når det er kaldt ute :p

Lenke til kommentar

Jeg liker snø selv, i moderate menger er det for det første veldig pent og for andre andre mye lysere enn ingen snø - det er kulda jeg vender en kald skulder til.

 

Selv om du kan lese hjernen min trenger du ikke å poste alt du finner her.. <_<

 

Ok, dårlig forsøk på å si at jeg mener akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Snø er greit, men at det er - 27 grader ute når man bor i et gammelt hus er ikke så greit.

Så kaldt! :o Verden er snudd på hodet. Her er det bare -4 grader og nesten ikke snø. Det med snøen er ikke så uventet da, ettersom dette er et av Nord-Europas mest nedbørsfattige områder.

 

Gikk hjem i Oslo i går det var svinekaldt men usikker på hvor kaldt egentlig

 

For å si det slik; jeg vil heller oppleve minus 25 i Hedmark, enn minus 15 i Oslo.

Er fullstendig enig. Tilbrakte en vinter i Oslo og det var lite hyggelig. Kom fra -20 her nord til -7 i Oslo, men allikevel frøs jeg ikke før jeg kom til Oslo. Det blir en fryktelig sur kulde i Oslo. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...