Eplefe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 "Det var jævlig kaldt, så dette var de eneste jeg fikk i fokus for jeg skalv sånn". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ja, jeg antar du får et svar à la "Hvorfor ikke bruke tidsutløser og stativ, spesielt når du merket at du hadde problemer med å få fokus pga. kulden?". Det er tross alt den logiske tingen å gjøre når det er så kaldt ute. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg kjøpte meg 1 tonn godis og 12-pack med Cherry Coke i går, en venn skal overnatte, jeg har TF2 på to PC'er, Jeg kjøpte This Is England og New Super Mario Bros: Wii i dag, jeg skal se avatar i kveld. Håper resten av ferien blir like bra Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det kan jeg jo svare på, jeg hadde inget stativ tilgjengelig. Men ble jo noen fungerende i allefall da. Problemet nå er å kalibrere printeren mot skjerm. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg kjøpte meg 1 tonn godis og 12-pack med Cherry Coke i går, en venn skal overnatte, jeg har TF2 på to PC'er, Jeg kjøpte This Is England og New Super Mario Bros: Wii i dag, jeg skal se avatar i kveld. Håper resten av ferien blir like bra Er det filmen "This is England" du snakker om? Isåfall har du en meget god filmerfaring i vente. This is England må være en av de aller beste filmene jeg har sett. Alt fra manus til skuespilleri er av ypperste klasse. Litt voksen film da temaet den tar opp er ganske seriøst. Men med rett instilling kan filmen verdsettes av alle aldersgrupper ned mot 14 år. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sier bare god jul til alle! Dette blir kos Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Julen blir nok koselig ja. Håper bare den fine hevelsen i kinnet tannlegen ga meg forsvinner snart. Skal i bursdagsbesøk i morgen av alle ting. ^^ Oh well. Noen som har forslag til tema for ny poll da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Folkens. Mitt ansikt kan bare beskrives med et ord akkurat nå; Epic. Mamma sa jeg kunne få åpne bursdags og -julegaven. Jeg sa ja, og gjorde det. Jeg fikk: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): AWE-fucking-SOM! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Pøøh. Playstation 3? Alle vet da at det er : som ruler gaten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hjelper ikke å sitte på tronen om ingen hører på deg. "I have as much power as the Pope. The only difference is that he has more believers than me" Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Julen i år, blir en dårlig jul. Kom hjem med karakterkortet mitt i sta, mor så det, ropte til meg at jeg er ubrukelig og at jeg har ødelagte jula for alle. Så startet hun å grine. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Auch. Hm, halv pris på TF2 denne helga, kanskje eg burde kjøpe... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Slå hun og si at du er mannen i huset og at hun skal lage deg en sandwich ellers tar du deg en sigg. Slikt skikkelige rebeller gjør altså. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk min første 3'er på karakterkortet noensinne, i K&H. Egentlig skulle jeg ikke hatt den heller, men jeg leverte en oppgave litt for sent.. Så fikk jeg 6 i matte og nedsatt i både orden og oppførsel.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kinnskjegget mitt frøs fast i skjerfet når jeg gikk fra bussen til jobben i dag tidlig. Jeg gleder meg til sommeren. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg har nettopp kommet hjem fra turen til Sandvikasenteret. Herregud så jævlig masse folk. Jeg fikk da kjøpt litt til meg selv. DVD: Stor ståhai Dumbo Boog & Elliot Boog & Elliot 2 The Simpsons movie Dr. Seuss' Horton redder en hvem! Jeg fant to fimer til, men mamma tok de og betalte de, for hun sa hun skulle legge de i "kurven". "Kurven" er en liten pakke med godteri, julehefter og enten film eller cd vi pleier å få om morgenen på julaften. Mamma sa hun egentlig ikke skulle lag sånn i år, men hun har nå bestemt seg for å gjøre det allikevel. ^_^ Spill: Borderlands Ratchet & Clank: A crack in time Prince of Persia Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift Assassin's Creed 2 Discovery Disgaea 3: Absence of Justice Katamari forever Dragon Ball Raging Blast A boy and his Blob Resident Evil The darkside chronicles Resident Evil The umbrella chronicles Dragon Ball Revenge of king Piccolo Rabbids go home Dragon Age: Origis Collector's Edition strategy book Brukte vel 7000,- kr på alt dette. Mamma holdt på å dåne. Også fant jeg en jakke fra Ed Hardy som var ganske fin. Den kostet bare 3000,- kr... <_< Endret 18. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) *dåne* Wow Cloudemyx! :o Kan ikke huske å ha brukt så mye penger på... på... Nei kan faktisk ikke huske å ha brukt så mye på en gang i det hele tatt. Eller flatskjermen kostet vel kanskje noe sånnt. Og bare så det er sagt, jeg støtter Snorre. N64 er kongen i jula. Endret 18. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg var også på Sandvikasenteret i dag, men det var i halv-fire tiden. Var ikke sååå mye folk der da, men det var nok. Har kjøpt Mario Kart Wii til småsøsknene mine til jul så jeg får min lille dose N64 i ny versjon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 B) Jeg skal prøve å runde Assassin's Creed 2 før julen. I jula skal jeg vel teste ut de spillene jeg nettopp har kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå