Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lykke til på RideReisen da Nå er det god natt, skal opp 5.20 og kjøre et godt stykke til glattkjøringsbanen imorgen, og er ikke hjemme før rundt 6 om kvelden, så tror det trengs litt søvn. Glattkjøring og is, woohoo Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Å it is. Takker ærbødigst for hjelpen Mokko. RideReisen Hihi du er en morsom en du. Blir nok ikke å gjøre det de nærmeste årene tror jeg, men takk alikevel. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 God natt, ble litt gaming før siste skoledag.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Mister toget med ett minutt, igjen... På tide med en ferie, eller? Bare tre skoledager igjen inkl denne. God morgen forumfolk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 God morgen, ja. Siste "skoledag" - dvs kirke og karakterkortet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 WHEEEI!!! Siste skoledag!! Avslutninga har begynt og musikken er på i klasserommet Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Japan verker på meg som eit ufatteleg konservativt land. Så vidt eg veit er det sånn at det dei gamle seier er rett. Jaja, juleferie! Yay! Sett meg ned med snop, CB-julebrus og House sesong 3 for å feire det Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Overflod av folk med ferie her. Like det ikkje! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kom dere tilbake på skolen og jobb latsabber! Hei Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei jeg jobber med oppgave jeg, og frrryyyssser... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det er ufattelig kaldt ute jeg kan ikke huske det var så kaldt rundt julen. Endret 18. desember 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kaldt her også. Det var minus 10,5 i går. Det blåser også og da blir det jo enda kaldere. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Idag skal jeg ha julebord for gutta. 7 kilo ribbe, 4 kilo pølser, 3 kilo medisterkaker(!!). For deg som lurte er 7 kilo den maksimale humanly possible mengden med ribbe du får i en standard ovn. Jeg slenger tilogmed ut en oppskrift som jeg bruker, så kan du prøve deg sjæl! Ta et stykke tynnribbe i butikken. Salt og pepper påføres dagen/2 dager i forveien Putt ribba i en dyp form, hell 0.8 liter vann over ribba. Putt i ovnen med svoren ned. Ribba legges lavt i ovnen. @175 grader i ei time. Ta deg etpar juleøl. Ta ut ribba, snu den og sett den midt i ovnen @ 180 Grader i 35 min. Ribba er nå ferdig, nå er det til for: Svor! Fres opp varmen til 220 grader, og følg godt med på ribba i 30 min(ta den ut hvert 5. min) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har hørt at du skal legge ribba på en slags forhøyning i formen du legger den i. En suppetallerken eller noe også legger man ribba oppå der. Spør meg ikke, jeg er ikke kokk. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Var -13 her i dag tidleg, er -8 no... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har hørt at du skal legge ribba på en slags forhøyning i formen du legger den i. En suppetallerken eller noe også legger man ribba oppå der. Spør meg ikke, jeg er ikke kokk. Ikke jeg heller, og det stemmer! Men det er familieribbe og det gjør man for å gjøre svoren like høy. Tynnribbe, som er uten kotelettkammen kan legges flatt, for den er like tjukk over hele seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vi har alltid familieribbe. Jeg spiser bare den kammen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Kaldt er det ja, derfor nordmenn blir omtalt som de største sofasliterne i løpet av vinteren. Var ute og fotograferte i går i -15 minus, det svei. Klarte bare å få 7 bilder i fokus. Skal ha framføring om fotografiene snart og jeg vet da ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå