Gormers Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Nintendo kommer stadig opp med nye pokemon Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 17. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Huff, nå blir jeg bare påmindt alle de tusner av kroner jeg bruke på det tullet som kalles så fint for Pokémon-kort :S Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 What, var det ikke gode minner? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 På den tiden skal jeg ikke nekte for at det var mye morro med en gigantisk bunke pokemonkort i alle farger og typer, men tanken nå på alle pengene som kunne vært spart er jeg redd skygger over for den følelsen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du kan ikke tenke slik Nesumar. Du storkoste deg da, og da var det vel verdt det? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Når man tenker på det så, man lever jo bare en gang ? Penger som ble spart på det hadde nok bare blitt brukt på annet pjatt, så er vel egentlig ikke noe å gnege over Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nettopp. Skal du sørge over alle penga du har brukt på godteri også? Spill? Jeg ser på det som investeringer i et bedre liv Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Er vel kanskje i et litt sytete humør akkurat nå ang. penger hehe Julegavehandel idag, kortet er i fyr og flammer og kontoen snart tom But damn its worth it, merry christmas everyone! Endret 17. desember 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 4 i RLE.. F-I-R-E I RL fuckings E! Er dere klar over hvor nedverdigende det er å få 4 i RLE?! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg håper det ikke er et snev av seriøsitet i det innlegget der xP (ikke benekt!) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Husker ikke hva jeg fikk i KRL som det da het, var nok en 5er tror jeg. Lett fag som er greit å få gode karakterer i, men det betyr også at man må gidde å gjøre en innsatts selv om det er lett. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg håper det ikke er et snev av seriøsitet i det innlegget der xP (ikke benekt!) Seriøst og seriøst. Jeg får faktisk 4 i RLE (Wut-deh-fack?!?!?!?), men ellers er det vel kanskje litt overdrevet.. Kunne ikke falle meg inn å benekte fakta. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tro om det slik Ezio også ser ut etter at alle tusner som spiller har brukt han til å drepe de samme om og om igjen? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har et lite problem. Jeg skulle gjerne spillt litt BZFlag (google, last ned, feel the awesomeness). Men jeg kan liksom ikke trykke mer en 2 knapper samtidig. Jeg er egentlig nokså pro i det, men når jeg ikke kan kjøre framover svinge og hoppe/skyte samtidig er det umulig Er det spillet som er gammelt, tastaturet eller win7? Jeg styrer med piltastene for obious, mellomrom for og skyte og "0" for å hoppe om det har noe og si. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=24146 Gogoawesomespillmusikk! Edit: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Lone%20Wolf.mp3 Endret 17. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) I dag har jeg funnet ut at jeg faktisk helt seriøst vurderer å dra til japan og finne noen som kan lære å bli en følger av bushido. Eller noe i den retningen. Endret 17. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Mye god kultur i Japan og Kina som man helt klart skulle undersøkt og opplevd Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det var det jeg også kom fram til. Elsker å lære nye språk og kulturer å(usikker på om det skal være å eller og her) kjenne. Spesielt en som er så rik på historie og tradisjon som Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå