Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Brev i posten om at jeg STRYKER i sidemål fordi jeg ikke har levert en oppgave jeg ikke hadde mulighet til å levere pga. sykdom. Eneste vurderingssituasjonen i hele år, jeg hadde ikke engang fått beskjed om det. Er det mulig!? Fra 5+ til 1 på et halvt år, sånn kan det gå... realmad.gifwallbash.gifwow.gifcry.gif

Fjoh, sånn, dampen ute av maskineriet. Noen som vet om dette i det hele tatt er lovlig, eller burde jeg klage? smile.gif

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det egnelig ordens- og adferdskarakterene spiller inn under søk til videregående? Vi har fått så sykt lite/dårlig informasjon om sånt på skolen, fram til i dag trodde jeg at de ordens- og oppførselskarakterene jeg får til jul ikke har en dritt å si på hva jeg får til sommeren, og hva som kommer på vitnemålet, men nå slik ut likevel..

Lenke til kommentar

Så gjennom outlook etter en spesiell mail i dag og der så jeg en mail hvor det sto "Bad company konkurranse". Hadde helt glemt at jeg vant en key på spill.no. Jeg var litt lat og overså at betaen bare var til PS3 - så hvis du har PS3 og har lyst på en invite til betaen så er det bare å sende en PM :)

Lenke til kommentar

Fra Dagbladets spillgaveguide:

Det er også viktig at du kjøper spill til rett spillmaskin - et spill til Xbox 360 kan for eksempel ikke spilles på en PlayStation 3, og omvendt.

No shit.....

Og for oss som digger Persona 4 universet:

DEL 1:

p4comic1.jpg

DEL 2:

p4comic6.jpg

CONTAINS SPOILERS, THIS WILL RUIN THE GAME FOR YOU!

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Fra Dagbladets spillgaveguide:

Det er også viktig at du kjøper spill til rett spillmaskin - et spill til Xbox 360 kan for eksempel ikke spilles på en PlayStation 3, og omvendt.

No shit.....

Dagbladet prøver sikkert å få folk som ikke kan sånne ting til å kjøpe spill, så når en spør bestemora si om Modern Warfare 2 til jul kommera ikke med et ps3 spill til pcen din.

Lenke til kommentar

Dagbladet prøver sikkert å få folk som ikke kan sånne ting til å kjøpe spill, så når en spør bestemora si om Modern Warfare 2 til jul kommera ikke med et ps3 spill til pcen din.

Jeg vet, men det virker bare litt sært for en som er vandt til det. Til og med besteforeldrene mine vet forskjell. Og de digger Steven Seagal. No shit ^^

Lenke til kommentar

At besteforeldrene dine digger Steven Seagal har ingenting å si med at andre ikke ser så lett forskjell på et Xbox 360 og GFWL cover.

Det sa jeg heller ikke, var bare et tillegg som sier at eldre folk kan være "hippe" og ikke nødvendigvis er helt senile ;)

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

11500-fallout3_pc_cover_super.jpg

11502-fallout3_x360_cover_super.jpg

For en som ikke vet helt hva en driver på med, så gjør det ikke noe å ha det i bakgrunnen at man ser litt etter plattformen også. Coverene kan være ganske så like.

Trodde denne diskusjonen var over så jeg bare refererer til meg selv:

Jeg vet, men det virker bare litt sært for en som er vandt til det.

Og hvis du først leser denne guiden som er på nettet så har du litt peiling på teknologiske ting.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Har spillet.

Så gjennom outlook etter en spesiell mail i dag og der så jeg en mail hvor det sto "Bad company konkurranse". Hadde helt glemt at jeg vant en key på spill.no. Jeg var litt lat og overså at betaen bare var til PS3 - så hvis du har PS3 og har lyst på en invite til betaen så er det bare å sende en PM :)

Send en PM, du.
Lenke til kommentar

Fikk selv i dag 4 pakker fra play i posten og en hentelapp på speilreflekskamera som er kommet til postkontoret, så blir en tur ned og hente denne samt poste en pakke til en heldig bruker. Deilig med en velfylt postkasse fylt til randen av gråe esker når en kommer hjem :)

Postkasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...