LucarioX Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Brev i posten om at jeg STRYKER i sidemål fordi jeg ikke har levert en oppgave jeg ikke hadde mulighet til å levere pga. sykdom. Eneste vurderingssituasjonen i hele år, jeg hadde ikke engang fått beskjed om det. Er det mulig!? Fra 5+ til 1 på et halvt år, sånn kan det gå... Fjoh, sånn, dampen ute av maskineriet. Noen som vet om dette i det hele tatt er lovlig, eller burde jeg klage? Endret 16. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Venter på det samme som deg, Gal_ape. Når det kom på under 100,- var det for dumt å ikke kjøpe. AITD kjøpte jeg for £5 en stund tilbake. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Edit: Har noen peiling på om det finnes en lett måte for å finne og kjøre PS1 spill på PC? Endret 16. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Update: Ei jente på t-banen har jula beste rumpe. Dessverre mistet jeg hun av syne da jeg gikk på banen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Update: Ei jente på t-banen har jula beste rumpe. Dessverre mistet jeg hun av syne da jeg gikk på banen. Ha ho gikk foran meg i dag på veien fra brugata mot legevakta. Jeg sto og venta på grønn mann til og med. Vanligvis går jeg bare over men dette måtte jeg følge så langt som mulig! Også har jeg bestilt en slik en: Tøffeste tingen til iphone noensinne! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan er det egnelig ordens- og adferdskarakterene spiller inn under søk til videregående? Vi har fått så sykt lite/dårlig informasjon om sånt på skolen, fram til i dag trodde jeg at de ordens- og oppførselskarakterene jeg får til jul ikke har en dritt å si på hva jeg får til sommeren, og hva som kommer på vitnemålet, men nå slik ut likevel.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Så gjennom outlook etter en spesiell mail i dag og der så jeg en mail hvor det sto "Bad company konkurranse". Hadde helt glemt at jeg vant en key på spill.no. Jeg var litt lat og overså at betaen bare var til PS3 - så hvis du har PS3 og har lyst på en invite til betaen så er det bare å sende en PM Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Fra Dagbladets spillgaveguide: Det er også viktig at du kjøper spill til rett spillmaskin - et spill til Xbox 360 kan for eksempel ikke spilles på en PlayStation 3, og omvendt. No shit..... Og for oss som digger Persona 4 universet: DEL 1: DEL 2: CONTAINS SPOILERS, THIS WILL RUIN THE GAME FOR YOU! Endret 16. desember 2009 av Erik Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fra Dagbladets spillgaveguide: Det er også viktig at du kjøper spill til rett spillmaskin - et spill til Xbox 360 kan for eksempel ikke spilles på en PlayStation 3, og omvendt. No shit..... Dagbladet prøver sikkert å få folk som ikke kan sånne ting til å kjøpe spill, så når en spør bestemora si om Modern Warfare 2 til jul kommera ikke med et ps3 spill til pcen din. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dagbladet prøver sikkert å få folk som ikke kan sånne ting til å kjøpe spill, så når en spør bestemora si om Modern Warfare 2 til jul kommera ikke med et ps3 spill til pcen din. Jeg vet, men det virker bare litt sært for en som er vandt til det. Til og med besteforeldrene mine vet forskjell. Og de digger Steven Seagal. No shit ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 At besteforeldrene dine digger Steven Seagal har ingenting å si med at andre ikke ser så lett forskjell på et Xbox 360 og GFWL cover. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ... Den ene sorten er grønn og det står Xbox 360 på dem, mens den andre stort sett er svart og merket PC-DVD? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 I pollen burde vært "Pakke-Jul" ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 At besteforeldrene dine digger Steven Seagal har ingenting å si med at andre ikke ser så lett forskjell på et Xbox 360 og GFWL cover. Det sa jeg heller ikke, var bare et tillegg som sier at eldre folk kan være "hippe" og ikke nødvendigvis er helt senile Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): For en som ikke vet helt hva en driver på med, så gjør det ikke noe å ha det i bakgrunnen at man ser litt etter plattformen også. Coverene kan være ganske så like. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): For en som ikke vet helt hva en driver på med, så gjør det ikke noe å ha det i bakgrunnen at man ser litt etter plattformen også. Coverene kan være ganske så like. Trodde denne diskusjonen var over så jeg bare refererer til meg selv: Jeg vet, men det virker bare litt sært for en som er vandt til det. Og hvis du først leser denne guiden som er på nettet så har du litt peiling på teknologiske ting. Endret 16. desember 2009 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Var kanskje ikke merket tydelig nok at den var til Zealuu, men det var den. Og du trenger ikke ha mye teknisk innsikt for å finne en guide på en av landets største nettaviser. =) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 *** Har spillet. Så gjennom outlook etter en spesiell mail i dag og der så jeg en mail hvor det sto "Bad company konkurranse". Hadde helt glemt at jeg vant en key på spill.no. Jeg var litt lat og overså at betaen bare var til PS3 - så hvis du har PS3 og har lyst på en invite til betaen så er det bare å sende en PM Send en PM, du. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fikk selv i dag 4 pakker fra play i posten og en hentelapp på speilreflekskamera som er kommet til postkontoret, så blir en tur ned og hente denne samt poste en pakke til en heldig bruker. Deilig med en velfylt postkasse fylt til randen av gråe esker når en kommer hjem Postkasse Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pang, sa det og så så jeg at Gamer har fått podcast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå