Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har flere ganger blitt ùberskuffet av å ikke finne en sekk med gullmynter i Onkel Skrue-stil under senga mi. I drømmen min hadde jeg det, og når jeg våknet trodde jeg fremdeles at jeg hadde det ettersom jeg hadde lagt meg til å sove i drømmen. Trodde jeg bare sto opp som normalt jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan drive med lucid dreaming når jeg får sove lenge. De siste timene før jeg står opp, gjerne på en lat søndag, kan være helt vannvittig virkelighetstro! Skulle ønske jeg hadde lært meg selv å påvirke dem. Det hadde vært awesome.

Jepp, akkurat det samme jeg erfarer. Det er når jeg får sove lenge at jeg drømmer mye.

Lenke til kommentar

Omegle er awesome. Møtte på en kåt mannegris som lette etter kåt jentegris, og jeg spilte med en god stund. Men merkelig nok stakk han.. :whistle:

You: Just one more thing then, before we start ... Is it ok for you if I take a break to clean my room for sperm when I've finished masturbating? And we can just continue when I've did that?

Stranger: what do you mean for sperm?

You: You know.. the white fluid which comes out of my penis.

Your conversational partner has disconnected.

EDIT: Å faen, en kar viste meg nettopp bilde av noe som lignet veldig på et amatørbilde tatt for få sekunder siden av en erigert penis. Og det uten at jeg på noen måte hadde drevet med lureri. Mareritt i natt. :cry:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ooo...så deilig å slutte kvart over elleve til en forandring. Bare sitter og ser på klokken, og teller ned. Har tenkt å gjøre ferdig julegavene i dag, begynte i går og greide å komme halveis. Stress å handle i byn på denne tiden av året gitt, for mye folk.

Lenke til kommentar

Matte ja, fikk en helt elendig T-matte tentamen. Kanskje jeg skal faktisk gidde å møtte opp i timene eller gjøre lekser? Pfft... Samme det.

Masse gaver å handle? Jeg handler bare til søskene mine, ettersom de andre får mer til bursdager osv, også ganske mange som ikke feirer jul.

Lenke til kommentar

Pengene forsvinner som oftest fra kontoen før de er innpå, så kjenner til den. Men denne månden har jeg prøvd å omstokke litt på prioriteringene, slik at det går... akkurat. ^^

Det å gi gaver er forsåvidt noe av det beste med julen. ^_^

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Hjemme! Hurra! Nå er det to skoledager igjen av dette tiåret, så er det over! =D

Edit: Heinrich, jeg ville ikke gjort det. Bestilte et spill der sent i november og har til gode å se noe mer til det. Det kommer nok, men det tar seg god tid.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å forhåndsbestille spill på Play.com? Jeg vurderer å bestille Bad Company 2 der, men jeg MÅ HA DET på release:3

Play.com har lave priser og en upåklagelig kundeservice, men når det kommer til shipping er det ikke like greit.

Som oftest tar det kort tid før de pakker og sender varen, men så er det reisen til Norge. Play.com sine hovedkvarter er plassert ute på en øy eller noe i England (derfor de kan ha lave priser og free shipping osv). Det betyr at de må sende alle pakker inn til "mainland", før de sender dem av gårde til Norge (reisen er derfor lang, og det tar som oftest mye tid). Hvis pakken koster over 200 kroner blir den mest sannsynlig tatt i tollen, og da må du regne med å betale 100 kroner + 25% av det varen originalt kostet ekstra, og du må belage deg på å vente i rundt to uker til.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hva som har skjedd med mitt "your in the movies + vision camera" som nok skal være sendt. Bestilte samtidig Alone in the Dark og fikk det for omtrent to dager siden. Gikk utifra at begge kom til å komme samtidig, siden de ble pakket og sendt samtidig :(

Kan det være at det ligger og venter på meg nede på postkontoret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...