Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Laland: Å? Så dere skal beundre alle de rette vinklene?

@AltF4: Hver dag blir jobb nå som du er moderator. Tenk på det :ph34r:

@Rider (innlegget hans så så ensomt ut): Vi har snø her også. Måtte du lide av tanken på det :p

#1, alle de rette vinklene er en stor greie for oss. Tar med vinkelmåler for å bli amazed.

#2, Lakus har rett. Det er ikke lenger morsomt å være på et forum. Det er en forferdelig opplevelse.

#3, her er det også snø. :)

 

Jeg skal bli flyttet fra Gardemoen til New York. :)

Og hvem skal du møte der. <_< *sjalusi*

Hmm.. mange hyggelige amerikanere, forhåpentligvis! Har ingen konkrete planer. Men Empire State Building den mørkeste dagen i året blir stilig!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke ikke jeg var så veldig langt unna å oppleve en Lucid Dream natten til i dag, noe jeg er veldig keen på å få til. Jeg drømte noe jordens undergang type greie, noe med at månen var på vei ut av kurs eller noe, og at det ville forårsake noe veldig dumt ettellerannet. Så da banket jeg en svær plugg med en snor i ned i bakken, og et helikopter fløy opp til månen og banka den andre enden fast der. Jeg kom så langt som å tenke at det at et helikopter kunne fly opp til månen kanskje var litt merkelig, men da jeg spurte de andre folka om det gikk an, og fikk svaret "Ja." slo jeg meg til ro med det. Jeg tenkte ikke engang over at det var minst tre store, hvite måner på himmelen, og jeg spurte "Eh gutta, sikker på at vi ikke har sikret feil måne?" uten å skjønne at dette selvfølgelig bare var en drøm.

 

Hadde jeg bare greid å forstå at jeg drømte, så hadde jeg kanskje fått til Lucid Dreaming! Men jeg tror jeg er på rimelig god vei, jeg husker veldig, veldig ofte detaljer fra drømmene mine osv, så jeg håper å oppleve det snart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...