Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du sett filmen også? Jeg har bare sett filmen, må si det var en del sterke scener der. Spesielt da han ligger for døden etter å ha blitt stukket med 15 kniver rundt om i kroppen. Skrikene hans skjærer meg langt inn i sjelen, jeg greier ikke å forestille meg hvilken smerte han går gjennom.

Jo, også er det jo litt gøy alle de gangene han driter seg loddrett ut foran jenter og venner, og det faktum at han dør som jomfru. ^_^

Har desverre ikke sett filmen, men boka var god den, husker godt de scenene du nevner. Var skuespilleren en troverdig Laland? Og var den hendelsen i Danmark med i filmen? Det var noe av det tristeste jeg noen gang har lest. Syntes oppriktig synd på stakkaren da.

Men slutten var fenomenal. En storslagen blanding av humor, tragedie og spenning. :)

Filmen var genial den, og det manglet ikke på spesialeffekter i de scenene som trengte det. Jeg synes skuespillerens tolkning av Laland var veldig god og han var akkurat som han burde være. Og den noe spesielle scenen i Danmark var med den, jeg husker den veldig godt av enkelte grunner..

Lenke til kommentar

Grattis AltF4, vel fortjent! :)

Oioi det må jeg si AltF4. Gratulerer!

Nå må du gå foran som et godt eksempel, AltF4, og fikse signaturen din. ^_^

Enda en moderator :D Gratulerer!

Takk for det folkens!

Har fikset den nå, den ble ødelagt da jeg ble grønn. Håper jeg, la i hvert fall ikke merke til at den var ødelagt i går!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...