Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dine valg kan man altså lese at du er en person som foretrekker langvarige forhold, Laland. ^_^

Knis, du leser meg som en bok. Nå har jeg bestilt en Kone. Den(hun) var ikke på lager i dag, så den(hun( kommer i morgen i stedet.

Å ja, du kan tro jeg har lest, og du har noen virkelig interessante kapittel foran deg. Jeg skal ikke avsløre slutten for deg, det ville være ufint. ;)

 

Har du sett filmen også? Jeg har bare sett filmen, må si det var en del sterke scener der. Spesielt da han ligger for døden etter å ha blitt stukket med 15 kniver rundt om i kroppen. Skrikene hans skjærer meg langt inn i sjelen, jeg greier ikke å forestille meg hvilken smerte han går gjennom.

 

Jo, også er det jo litt gøy alle de gangene han driter seg loddrett ut foran jenter og venner, og det faktum at han dør som jomfru. ^_^

 

Nei har du sett! Plutselig var det 40000 på konto. Og fra Norsk Tipping faktisk. :o

 

Gratulerer, gratulerer!.. dele..? :whistle:

Lenke til kommentar

Heldiggris, jeg har enda noen dager igjen og slutter 22 som de fleste andre skoleelver på ungdomskolen. Nå er det bare 1 dag med vanlig skole igjen, så har jeg engelsk tentamen, øving av julespill, fremføring av julespill i kirken, og to kosedager igjen:)

 

Juleferie virker så urealistisk på dette tidspunktet:o

 

Jeg vil hjem. Jeg har en PM jeg må svare på!

 

Og en gave å pakke inn og sende i posten til en bruker ^_^

 

Fikk selv i dag 4 pakker fra play i posten og en hentelapp på speilreflekskamera som er kommet til postkontoret, så blir en tur ned og hente denne samt poste en pakke til en heldig bruker. Deilig med en velfylt postkasse fylt til randen av gråe esker når en kommer hjem :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Som de fleste andre? Jeg slutter nå på fredag, og jeg troddet det var det som gjaldt de fleste andre?

 

Det varierer vel, men da starter vel dere tidligere også da eller?

 

Vet iallefall at skolene i drammens området og trolig buskerud generelt slutter 22 desember på skolen, sikkert fler også er jo tross alt noen med her:

 

¨http://www.facebook.com/search/?q=ikke+vil+p%C3%A5+skolen+21+og+22+desember&init=quick#/pages/Vi-vil-IKKE-pa-skolen-21-og-22-desember/181590091126?ref=search&sid=1032555463.2304437168..1

Lenke til kommentar

Har du sett filmen også? Jeg har bare sett filmen, må si det var en del sterke scener der. Spesielt da han ligger for døden etter å ha blitt stukket med 15 kniver rundt om i kroppen. Skrikene hans skjærer meg langt inn i sjelen, jeg greier ikke å forestille meg hvilken smerte han går gjennom.

 

Jo, også er det jo litt gøy alle de gangene han driter seg loddrett ut foran jenter og venner, og det faktum at han dør som jomfru. ^_^

Har desverre ikke sett filmen, men boka var god den, husker godt de scenene du nevner. Var skuespilleren en troverdig Laland? Og var den hendelsen i Danmark med i filmen? Det var noe av det tristeste jeg noen gang har lest. Syntes oppriktig synd på stakkaren da.

 

Men slutten var fenomenal. En storslagen blanding av humor, tragedie og spenning. :)

 

Nei har du sett! Plutselig var det 40000 på konto. Og fra Norsk Tipping faktisk. :o

 

Gratulerer, gratulerer!.. dele..? :whistle:

Hehe takk, var utrolig overraskende. Vi kan godt dele, hvis du har noe å tilby. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...