Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hokey; Laland må ha ny datamus. Habuen som jeg har hatt i godt og vel to og et halvt år synger på siste verset, og jeg vil ha en ny! Hva anbefales?

Spiller lite på PCn for tiden, så komfort når det gjelder surfing og generell PC-bruk er det som er viktigst. Frem/tilbake-knapp på tommelen er egentlig det eneste kravet jeg har, i tillegg til høy sensitivitet.

Lenke til kommentar

Ser forløplig ut som om det er kristmesse de fleste forumbrukerne feirer i julen. Ikke at syv personer er et representrativt utvalg av alle forumbrukerne. Men man ser jo tendensene.

 

Personlig aner jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg feirer jo jul, men gjør det for å være sammen med familien og få en skikkelig høytidelig og koselig avslutning på året som har gått - ikke på grunn av sola eller Jesus, som begge glimrer med sitt fravær på denne tiden av året uansett.

Lenke til kommentar

Musen må være komfortabel å bruke, det er ikke tvil om det. Må ligge godt i hånden med komfortable knapper, og helst et rullehjul med gode, definerte hakk.

 

*leser samtalen på nytt men jeg tenker koffert*

 

Awesome.

 

G9

 

+ Deilig å holde i, fint med flere skall. Gode innstillingsmuligheter og hurtitastsystem.

- Stiv kabel, Musehjulet føles slarkete.

 

Alt i alt en mus jeg setter pris på.

Lenke til kommentar

Jeg liker selv å tro at vi feirer vintersolverv, men jeg klarer aldri helt å forklare alle englene som blir satt opp til pynt. Skummelt er det.

 

Der sier du noe, jeg vant en engel i kalenderen på jobben i dag. Får vel fiske den opp fra sekken før den går til helvete i tusen biter.

Jeg ante virkelig ikke at avfallsservice er så elendig der du bor. ^_^

Lenke til kommentar
Personlig aner jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg feirer jo jul, men gjør det for å være sammen med familien og få en skikkelig høytidelig og koselig avslutning på året som har gått - ikke på grunn av sola eller Jesus, som begge glimrer med sitt fravær på denne tiden av året uansett.[/Quote]

Det du beskrev der var pretty much den tradisjonelle julefeiringen. Å få en skikkelig høytidelig og koselig avslutning på året som har gått er jo nettopp det man gjør når man feirer at solen snur. Det er jo det at solen snur som markerer slutten på året. At man i den tradisjonelle julefeiringen hadde fokus på å feire med sine næreste og venner, spise og drikke i store mengder, og dra inn grønne planter (som regel nålbusker) er jo det som også idag legger kjernen for den ureligiøse julefeiringen. :)

Lenke til kommentar
Personlig aner jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg feirer jo jul, men gjør det for å være sammen med familien og få en skikkelig høytidelig og koselig avslutning på året som har gått - ikke på grunn av sola eller Jesus, som begge glimrer med sitt fravær på denne tiden av året uansett.[/Quote]

Det du beskrev der var pretty much den tradisjonelle julefeiringen. Å få en skikkelig høytidelig og koselig avslutning på året som har gått er jo nettopp det man gjør når man feirer at solen snur. Det er jo det at solen snur som markerer slutten på året. At man i den tradisjonelle julefeiringen hadde fokus på å feire med sine næreste og venner, spise og drikke i store mengder, og dra inn grønne planter (som regel nålbusker) er jo det som også idag legger kjernen for den ureligiøse julefeiringen. :)

Så jeg er en "Deltar ikke på noen religiøse eller tradisjonelle feiringer i desember"-kind of guy, er det det du sier?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...