Mokko Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har en ganske stressen engelskframføring i morgen, men så er jeg ferdig med alt drittet. Da blir det gaming om natta og soving på skolen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har sovet til kl 1430 og ikke gjort stort annet enn å lage meg juleavatar samt knaske på mammas hjemmelagde julekjeks ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 At man ikke diskuterer dagsaktuelle tema er jo noe man kan gjøre med. Men men. Hvis folk ikke vil ha diskusjoner rundt kriterier og krav for poller så synes jeg heller ikke man skal klage om en poll ikke samstemmer med ens egne kriterier for hva en tullepoll er for noe. Hvor går grensen til en tullete poll? Hva er en seriøs poll? Hvor grensene går er naturligvis individuelt for hver bruker, og det vil være umulig for oss moderatorer å skulle gjette oss til hvor den grensen går. Derfor mener jeg vi bør ha diskusjoner slik at vi kan finne en omtrentlig grense alle brukere kan enes om. Tror du må sette opp en poll om det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Endelig hjemme, føles ut som en ekstrem bortkastet dag på skolen. Bare noen få dager igjen til ferie nå, go go go Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jepp, takk Lakus. EDIT: Også quoter jeg meg selv og håper på svar: Er Guitar Hero: World Tour det eneste GH-spillet som man kan få med "complete band pack"? Så om jeg vil spille GH 5 med trommer, mikrofon og gitarer så må jeg først kjøpe GH:WT Full Band -pakken og så kjøpte GH5-spillet for seg? Hvorfor ikke bare kjøpe Rockband-pakken til 399,-? Greit at det ikke er trådløst, men er jo ikke akkurat dyrt heller. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 får besøk så da blir det kanskje litt aming eller kino. Meinte RoR "gaming" eller "amming"? Discuss! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Definitivt amming. No question about it, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Aftenposten med et fint gullkorn: "Barack og Michelle Obama hilste de over 10.000 demonstrantene fra balkongen på Grand Hotel torsdag kveld. FOTO: PETE SOUZA/THE WHITE HOUSE" http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3421357.ece Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Definitivt amming. No question about it, Neeeii! Jeg er avslørt. Now you must die. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Argh.. hvis laserpekeren min hadde vært i Oslo når Barack var der, skulle broren min lyst ham i pannen når han sto på balkongen. Det. Hadde. Vært. Awesome. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det hadde faktisk vært rimelig awesome med tanke på at selve pekeren lyser like mye som prikken i andre enden. Hadde vært awesome å se den bølingen med politimenn som hadde lugget over dere som en gjeng med homofile, klåfingra og svette amerikanske fotballspillere. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 2 sekunder etterpå "Tango Down". Secret Service tar ikke lett på sånt tror jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nope. Dioden er isolert slik at den bar peker èn retning, og har kanter opp et par centimeter rundt hele. Det er Obama, og bare Obama, som hadde sett hvor strålen kom fra. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er glad du ikke gjorde det Laland. Jeg ville savnet deg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tsk, tsk. Å rydde litt langs E18 eller å spikre paller i noen uker skulle gått fint det. Med straffen jeg risikerer i Norge og "boys will be boys" tankegang går jeg ut fra rettslokalet med penger og en liten skjennepreken. Eller så blir jeg sendt til Guantanamo. Menmen. Tar det som en mann! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tar det som en mann! Med tanke på standarden i amerikanske fengsel så gjør du nok det ja. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 http://trommelyd.no ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Btw: Guantanamo er lagt ned Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ikke vær usaklig Lakus! Edit: Men er den helt stengt altså, eller på vei til å bli stengt. Han sa noe om det i talen, men husker ikke hva det var. Endret 14. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Han sa vel han skulle legge ned Guantanamo i år, men planene ble utsatt for en tid siden så vidt jeg husker. Fra Wikipedia: On January 22, 2009, President Obama signed executive orders directing the Central Intelligence Agency to shut what remains of its network of secret prisons and ordering the closing of the Guantánamo detention camp within a year. However, as he reversed the most disputed counterterrorism policies of the Bush years, Mr. Obama postponed for at least six months difficult decisions on the details. Endret 14. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå