Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Klart det. Så det du mener er at vi skal ha polls om saker brukere har en mening om? Da foreslår jeg som tidligere at brukerne selv kommer med forslag til og diskuterer mulige avstemninger. Vi moderatorer vet ikke nødvendigvis hvilke saker dere brukere har en formening rundt til en hver tid. Så det greieste er altså om dere brukere faktisk kommer fram med saker dere vil ha en "meningsmåling" på. Ja, og jeg pleier selv å komme med forslag om jeg har noen. Om en av dere moderatorer kommer på noe dere mener er seriøst så er det da ingenting i veien for at dere kan opprette en poll for det. At en poll ikke nødvendigvis likes av alle kan jeg selvfølgelig la gå, så lenge den faktisk er seriøs. Det er en stor forskjell på at en poll kan være uinteressant for enkelte brukere, og at den er totalt uinteressant og tullete for alle. Men, på toppen av det hele, så må vi ikke glemme kosepreget som SO har! Regel meg her og regel meg der; når vi vanligvis går i dressjakker og dyre kjoler når vi er borte fra kongetråden er det deilig å komme inn her og ta på seg kjæledressen. Amirite? Jada, kjæledressen liker man godt, men ikke spamme-/tulledressen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Forøvrig undrer jeg på om det ikke hadde vært mulig å få igang litt politiske og religiøse diskusjoner her på forumet. Da i egne tråder. Hadde vært artig å kunne ha litt omfattende diskusjoner med folk. Spørsmåle er jo om det er stemning for det. Og ikke minst om folk faktisk har tid. ^^ Kunne vært morsomt med noen tråder av den typen. Kanskje kan det få litt fart på aktiviteten her. Er en litt ond sirkel det der, jo lavere aktiviteten er, w mindre aktive gidder folk å være. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sony burde hatt "Det er ikke størrelsen som teller!" som motto for PS3 Slim akkompagnert av bilder fra Killzone 2 og Uncharted 2. Slikt tenker jeg på. Awesome. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nintendo kunne hatt "One hand action" trykket frempå spillene som ikke krever nunchuck. ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvis de får Team Ninja til å porte over DOAX2 tror jeg jaggu du er inne på noe! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) God morgen forumfolk. Er fremme på skolen, og nyter en god kopp te. Bare litt over en uke til jul nå. ^_^ Endret 14. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Synes det er tullete å skulle forby tullepoller i SO1. Selv om enkeltpersoner ikke har noe sansen for disse (er tross alt kun 2-3 personer som har klaget hittil), synes jeg absolutt ikke at vi skal innføre noen regel mot det for det. Selv om enkelte ikke har noen glede av disse pollene, er det tydelig at enkelte har det. Det er ikke alltid jeg synes pollene er interessante, men det kommer an på fra gang til gang. Eventuelt kunne vi hatt en poll hvor vi spør om man vil ha en regel mot dette. Så kan vi gjenta prosessen igjen om en måned eller to, for å se om brukerne har et annet syn på saken etter litt tid. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Man skal vist klage over alt, tilogmed i juletider... jaja. Heisann folkens, god morgen Da var siste kjøretimer ferdig, og jeg skal ha glattkjøring på fredag Så begynner jo også ferien på fredag som er et enda større lyspunkt på hverdagen! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Juletider, ja... Venter bare på at pengene skal komme på konto i morgen, slik at jeg får begynt på julegavehandelen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Engelsk kultur og litteratur-"tentamen" i dag, norsktentamen neste mandag (!) og jobb til og med lille julaften, og så fra fjerde juledag igjen. Julestemningen lar vente på seg når jeg ikke har tid til å bake, og ikke har tid til å vaske, og ikke har tid til å bytte duk. :< Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 God morgen innlegg.no! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Høres ut som du har en veldig stressende jul Er heldigvis ferdig med alt av tentamner og slikt nå, forstår egentlig ikke vitsen med å holde oss på skolen de neste dagene men det får nå være. Tror ikke heller lærerne forstår det, siden økonomilæreren har tydelivis "glemt" at vi har time idag Heisann Ollorca, god morgen Står til? Endret 14. desember 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har en stressende jul. Jeg gleder meg til sommeren. En uke i London blir deilig, og så har jeg fri to uker etterpå! Omg! Ikke jobb, ikke skole, nada <33 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ahh.. en time til skole og jeg er lys våken. Dette kan jeg digge! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Høres godt ut det Laland, måtte opp 6.50, ta meg en ekstra sterk kaffe, komme meg på bussen og rett i bilen til kjøreskolen Go go go Eplefe, med tanke på hvor fort dagene går så er det sommer in no time! Er nesten helt sykt at det nå er jul igjen, føles som om julen 2008 var igår! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Irriterer meg over at lærerenes politiske synspunkt trenger gjennom, og at de forventer at vi skal være enig med dem. Arg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 god morgen ja! hirr hirr, er jaggu meg godt med juleferie ^^ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ei og ei halv veke igjen no så har eg og ferie Edit: Som betyr at det er berre halvannan veke til jul. Kanskje på tide å begynne med julepresangane? Oooof... Endret 14. desember 2009 av Einride Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Da er jeg endelig hjemme fra skolen etter å ha gjennomført prosjeket bygg bro med veidekke hvor vi skal etter flere runder med tengekonkurranse og anbudskonkurranse skulle bygge en bro i ganske stor størrelse og i dag var det presantasjon og kåring av vinner av denne. Ellers hadde vi julemiddag i mat og helse, så nå er magen mett på ribbe, medisterkaker og sånne pølser:) Da er det bare å gjøre ferdig et prosjekt hvor jeg skal være fotballkommentator og spille inn dette før det er trening og ingen flere prosjekter før jul. Kun kos med julespill, kirken, klassekamper (turnering i idrett), julefilm og lignende. Koselig! Hva skal dere da/har gjort dag? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Vet du det der hørtes utrolig koselig ut. Skulle ønske jeg også hadde slike ting å gjøre, i stedet for slitsomme juleforberedelser. Blir en rolig dag i dag, får besøk så da blir det kanskje litt gaming eller kino. Endret 14. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå