Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jajajaja, no problemo Bare du ha maten på bordet, be gjerne noen flere... blir bare kos det. Så kan jeg ta med diverse drikke osv. + noen nordlanske jenter? Husker pinade ikke om det var du eller Nøtte som hadde hatt noen dårlige erfaringer med dem, så er vel snart på tide at du finner de virkelige Nordchicksa Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var nok meg du, haha. Skulle gjerne lagt opp noen bilder men i tilfelle noen her kjenner henne såe... ja, nei fysj! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hahaha, stakkars jente. Synes nesten litt synd i henne. Får håpe hun fikk vekk lukten... Oi... er du sikker på hun ikke hadde noen sykdommer da? Kanskje spesielt i underlive? Smittbare sykdommer? I think you should get tested.... Hey! Nice! Er din tur å tegne på Gjett spillet-tråden. Hvis litt balls og skills nå da! Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, som sagt tidligere; junior holdt seg til i MIN bukse. For det første kom jeg ikke inn (jomfru) og når jeg merket lukten rett etterpå ville jeg løpe ut og bare HJEEEELP. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeeezes, hvor faen fant du henne da? Hørte du sa Bodø, men i slummen? Hørtes ikke helt bra ut det der. Stakkars deg Får håpe du finner noe bedre der nede i Bergen da? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, vil ikke si helt konkret. Er flau på hennes OG mine vegne. Vil ikke at noen skal finne henne og si det. Orker ikke kjeft fra ei tjei. Nja, liker ikke så godt Bergenske jenter heller. Liker Østlandske! Nam! Fin dialekt på jenta. Reiste til Oslo i sommeren til en kompis og var med en jente jeg møtte på nettet. Faen hun var beste på lenge. :o Synd hun har type nå da... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Type? Not for long.... Hm, change of subject littegranne, hvorfor får ikke jeg opp mitt profilbilde på postene da? Er jo innenfor de nødvendige speccsa? What tha f??? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Profilbilde? gå til Avatar. Profil er, ja, profilbildet ditt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Rawr ! Takker og bukker for dine hjelpsomme forumskills! Synes om avataren da? Please be gentle.... Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oi fy faen jeg bare "WÆ". Saklig avatar. Hva er det fra? Lemmings? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vettafaen hva det er for no jeg. Gikk bare på google og søkte Monster, måtte jo bare finne en jævel å hive på. Tok bare denne, linket inn....ble fornøyd Ikke fordi den ligner på meg akkurat, men han så jo så nusseli ut! Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Veldig mange unødvendige innlegg fra deg, Lolidude. Knapt 1 - 5 ord som bare påpeker ting. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ja, rimelig waste. Eller spam som det også kalles. Hmm, burde kanskje sove nå. Endret 6. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg må bare få sagt det at, utenfor norge har de TRIPPEL whoopper! Den er DRITGOD! Vi tok et bilde av det i Tenerife. MERK :dette er på flyplassen, på vei hjem igjen til Norge. Kan dessverre ikke oppskriften men makan til mett man ble. I know. Vi vil også ha triple whoopper. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 God morgen, Nesumar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I has ended school for the week. I nao has free taim. w00t! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal i MØTE på søndag! Får ikke slappet av på søndag, fy faen..... nei vent, søndag er som hver dag for meg uansett. >.> Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 GOOOOOOOOD MORNING!!!! Sitter her på skole, dautrøtt og jævlig. Har en time igjen, så mat, så en time spansk så to timer gym....så HELG FOLKENS!!!! DET ER FREDAG!!! NÅR SKOLEDAGEN/ARBEIDSDAGEN ER OVER ER DET HELG!!!!! Så....hva skal dere stakkars små finne på i helgen? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 GOOOOOOOOD MORNING!!!! Sitter her på skole, dautrøtt og jævlig. Har en time igjen, så mat, så en time spansk så to timer gym....så HELG FOLKENS!!!! DET ER FREDAG!!! NÅR SKOLEDAGEN/ARBEIDSDAGEN ER OVER ER DET HELG!!!!! Så....hva skal dere stakkars små finne på i helgen? Nesumar Vet ikke helt. Selge ting for å få penger. Jeg trenger penger ASAP! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal sitte på forum og drikke gin'n juice ^_^ Har rett og slett ingen planer overhodet, og det er deilig for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå