Vistula Uhlan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dette er ein tulletråd, kva er gale med tullepollar? Viss du vil ha seriøse diskusjonar og pollar, så opprett ein eingen tråd der du gjer det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Men hva er vitsen med avstemninger som ikke engang er underholdende? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tetre fra EON slutter aldri og vere morsom! Aldri! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Stemme for å stemme? Eg veit vel ikkje eg, viss du syns den er så tåpeleg, så ikkje stem. Det er ikkje verre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har ikke noe imot å trykke på en knapp, men jeg ser samtidig ikke vitsen med å sette opp ustanselig med avstemninger som ikke på noen måte er morsomme/underholdende/interessante/whatever. Kunne det ikke iallefall vært brukt som en samtalestarter? Har ikke vært stort med aktivitet her i det siste. Noe med litt mer substans enn om Tetra fra EON tok et bad forrige sommer hadde vært mye bedre enn den dritten som har preget tråden i lang tid nå, om man uansett skal stemme. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jepp, takk Lakus. EDIT: Også quoter jeg meg selv og håper på svar: Er Guitar Hero: World Tour det eneste GH-spillet som man kan få med "complete band pack"? Så om jeg vil spille GH 5 med trommer, mikrofon og gitarer så må jeg først kjøpe GH:WT Full Band -pakken og så kjøpte GH5-spillet for seg? Endret 13. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vel da foreslår jeg følgende løsning. Vi oppretter en egen tråd der man kan komme med forslag til avstemninger i SO1. Disse avstemningene skal tilfredstille noen kriterier brukerne og moderatorene kan komme fram til i sammarbeid. For eksempel kan et kriterie være at avstemningen må være dagsaktuell (altså ha noe å gjøre med et dagsaktuelt tema). Eventuelle andre kriterier kan være så mangt. Hvor lenge en avstemning skal få stå er også noe som kan diskuteres. Dersom det er stemning for en slik ordning skal jeg opprette en tråd hvor vi kan diskutere kriteriene og kravene, samt komme med forslag til avstemninger til SO1 når kravene og kriteriene er satt. Da kan vel alle være fornøyde? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg er ganske fornøyd med dagens løsning. Jeg ser knapt på pollene uansett. Er det ikke litt vel mye jobb å sette opp en egen tråd for poller som i stor grad er tullete uansett? Dagsaktuelle tema diskuteres knapt her. Endret 13. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil ikke gjøre noe veldig stort ut av dette her, vi trenger ikke så mye planlegging og sånn. Det eneste jeg ber om er man enten oppretter en fornuftig poll - eller lar være. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Opprette en ny tråd hvor vi kan ha poller for hvilke poller som skal komme inn i SO? Eventuelt gå ut i fra det aktuelle temaet og komme med snedige, aktuelle og vittige alternativer ut i fra det. Edit: mye som det er i dag, altså. Endret 13. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg klarer ikke å unngå å være noe annet enn glad for at uenigheter rundt pollene har klart å gi etterlengtet liv til tråden. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg syns det er vittig at alle sier de ikke bryr seg men alikevel finnes det en diskusjon om temaet. Men nå skal jeg sove. Forkjøla begynner jeg å bli også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At man ikke diskuterer dagsaktuelle tema er jo noe man kan gjøre med. Men men. Hvis folk ikke vil ha diskusjoner rundt kriterier og krav for poller så synes jeg heller ikke man skal klage om en poll ikke samstemmer med ens egne kriterier for hva en tullepoll er for noe. Hvor går grensen til en tullete poll? Hva er en seriøs poll? Hvor grensene går er naturligvis individuelt for hver bruker, og det vil være umulig for oss moderatorer å skulle gjette oss til hvor den grensen går. Derfor mener jeg vi bør ha diskusjoner slik at vi kan finne en omtrentlig grense alle brukere kan enes om. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=zOGCDc34m-4 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Forøvrig undrer jeg på om det ikke hadde vært mulig å få igang litt politiske og religiøse diskusjoner her på forumet. Da i egne tråder. Hadde vært artig å kunne ha litt omfattende diskusjoner med folk. Spørsmåle er jo om det er stemning for det. Og ikke minst om folk faktisk har tid. ^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 da har jeg sett ca. 10 meteorer. Det var litt awesome, men stromen skal vere på sitt sterkeste kl 06.15. Da blir det 140 meteorer i minuttet, ca 2 i sekundet o.O Synd jeg sover da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Aaaaaargh! Hvorfor skal det alltid være overskyet i Bergen når det skjer kule astronomiske fenomener? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Mange ord.. Det der synes jeg er unødvendig kverulering. Man burde kunne skille mellom en totalt idiotisk tullepoll og en poll som faktisk tar opp et tema der folk stemmer fordi de har ulike meninger om noe, uten at det er satt opp en haug med retningslinjer for hva en tullepoll er for noe. At poller som "Hvor mange ninjaer i Blåfjell - 9000 - Tetra fra EON - Diaré" er totalt unødvendig tull er da opplagt. EDIT: Er ganske klar himmel her i Oslo, ser en del stjerner og sånn, men jeg så ingen stjerneskudd da jeg gikk ut i en 20 sek nå nettopp. Endret 13. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Klart det. Så det du mener er at vi skal ha polls om saker brukere har en mening om? Da foreslår jeg som tidligere at brukerne selv kommer med forslag til og diskuterer mulige avstemninger. Vi moderatorer vet ikke nødvendigvis hvilke saker dere brukere har en formening rundt til en hver tid. Så det greieste er altså om dere brukere faktisk kommer fram med saker dere vil ha en "meningsmåling" på. Endret 13. desember 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Men, på toppen av det hele, så må vi ikke glemme kosepreget som SO har! Regel meg her og regel meg der; når vi vanligvis går i dressjakker og dyre kjoler når vi er borte fra kongetråden er det deilig å komme inn her og ta på seg kjæledressen. Amirite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå