lolidude_InnleggNO Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gratulerer med 5k poster i so1, Atsjonas Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det begynner å bli en stund siden han nådde det. Han har bare ikke postet i tråden siden... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvor lenge har den nåværende pollen vært oppe? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror den ble satt opp fredagskveld om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har lagt til en ny anbefaling i Snorres "ukentlige" filmanbefalinger. Ja, jeg så det. Og for en gang skyld tror jeg at jeg skal sette av litt tid til å få sett den. Vanligvis er jeg ikke noen fan av Asiatiske filmer (generalisering ftw), men den siste du anbefalte hørtes ikke så dum ut. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Nei, The Good, the Bad, the Weird er absolutt ikke dum, selv for folk som ikke henger på /jp/ hele dagen. Dette er en film man ikke trenger doktorgrad i asiatisk historie og kultur for å forstå. Ingen sære asiatiske kulturreferanser. Ikke en masse korea-spesifikke skikker etc. Her snakker vi rett fram western-tema med relativt enkel humor og absurde situasjoner. Alltid morsomt... Edit: Det er mye mulig det kommer flere filmanbefalinger i løpet av juletida. Edit 2: Ny avstemning lagt til. Endret 13. desember 2009 av Snorre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ahhhhh....... tilbake fra jobb og brannøvelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 WHAT?! Fjernet du pollen min, uten å snakke med meg, Snorre? Skal de interne konfliktene komme ut allerede nå? Well, here we go.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei det vil jeg ikke svare på. Det som er viktig å diskutere i disse krisetider er hvorvidt dere skal kjøpe presanger til meg. Hvorfor skal man henge seg opp i trivialiteter som gamle polls? Nei, det er noe som heter prioriteter. Mine prioriteringer er selvfølgelig de riktige. Det er da evident gjennom mitt forhøyede, uoppnåelige intellekt. Jeg kan bare synes synd på dere vanlige dødelige som ikke forstår slikt. Ach, wer bist mein Gott? Warum können sie nicht sehen dass ich der höehgste Übermann bist? *Hrmf* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Inni helvete da. For første gang på en (veldig) god stund hadde vi en poll som faktisk var litt småinteressant, men den fikk ikke leve lenge før den ble erstattet med nok en tulle-poll. Greit at dette er en ren chatte-tråd uten tema, men det betyr da ikke at moderatorene bør kunne leke seg og klusse med pollverktøyet, og skape en slags konkurranse i avstemnings-opprettelse. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) La det være sagt at dette er den første pollen jeg har opprettet, at den eksisterende pollen hadde fått omtrent så mange stemmer som den ville få, og at dette er Siste Ordet. Dersom man vil ha interessante poller for ulike tema er man mer enn velkommen til å opprette egen tråd for det. Fordelen med å ta poller i egen tråd er selvsagt så enkelt som at pollen ikke byttes ut slik den vil i denne tråden. Og tullepoller opprettes kun for god stemning. Om folk ikke liker tullepoller oppfordrer jeg dem til å ta til orde for dette i en eventuell tilbakemeldingstråd. Edit: Jeg kan gjerne opprette en tilsvarende poll som den forrige om det er stort ønske for det. Men ser ikke poenget i å ha en poll stående i mange uker når det er 20 stamgjester i tråden som stemmer på dem i løpet av en to til tre dager. Da tar jeg heller imot forslag til en avstemning om noe annet interessant. For eksempel hvor mange som har tenkt til å feire jul. Hvor mange som går i gudstjeneste iløpet av julen etc. Endret 13. desember 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alt var bare fryd og gammen med humor på andre sin bekostning, men så kommer Cloudemyx og ødelegger alt. HVA!?!?! er Laland hetero? ^_^ HA-HA DU ER SÅ MORSOMT ATTE Åhhhh...Jeg mente det bare på tull da. Skulle bare erte litt. Ikke vondt ment. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) -__- edit: Kjøpte nettopp musikk. Har ikke gjort det på rundt... 10 år. Endret 13. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei, får være nok rage for i dag. Vurderer jaggu meg å stikke på Avatar på fredag.. hva tror folket om den? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Avatar ser litt spennende ut. Har bare sett litt av den på tvreklame. Jeg venter til den kommer på dvd. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gledet meg veldig til å se den. Helt til jeg leste hva den handlet om. Nå er det heller "meh, ikke noe stress". Det jeg trodde den handlet om, ut fra tittel og bilder var mye mer interessant. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skal se den selv til fredagen, dagen vi slutter på skolen ; ) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Men ser ikke poenget i å ha en poll stående i mange uker når det er 20 stamgjester i tråden som stemmer på dem i løpet av en to til tre dager. Jeg ser den, men jeg synes likevel det er tullete å opprette poller som bare oppretteren finner interessant (men ofte gjør nok ikke han det heller). Om man har valget mellom å opprette en tulle-avstemmning og å la avstemmningen stå så den kanskje kan sanke en stemme eller to til, og så folk kan se resultatet av den, så ville jeg valgt det siste. Ja, dette er Siste Ordet, men likevel synes jeg at enten har vi ordentlige avstemminger eller så har vi ikke avstemmninger i det hele tatt. At dette er en generell chatte-tråd betyr ikke at vi bare skal ha poller uten mening, men kanskje heller at vi kan ha flere avstemminger rundt små hendelser i dagliglivet, eller rundt små temaer, som kanskje ikke er helt "verdige" for en egen tråd. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) What the fuck!?!??!? En poll uten tetra fra EON? Nei, nå må jeg vaske øynene mine i rødsprit og håpe det er borte når jeg kommer tilbake EDIT: Glemte av hele meteorstormen, jaja det har bare gått en halv time. Endret 13. desember 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fuck Tetra fa EOM, Jackie Chan og over 9000 ninjas. Det er ikke morsomt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå