Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er riktig av?

 

"Definisjon av perfeksjon"

 

eller

 

"Definisjonen på perfeksjon"

 

God morgon, alle saman :)

 

Halvannan veke til jul, eg må skynde meg å kjøpe inn dei siste gavane...

 

Forresten, kan nokon forklare meg chemtrails-konspirasjonen? Eg skjønte nemleg ikkje heilt det som stod på wikipedia om den.

 

Jeg mangler fortsatt gave til familiemedlemmer inkl. tante og onkler...

Lenke til kommentar

Vi er forresten midt i desember og det er ikke engang spor etter snø her. Det er heller ikke så kaldt som det burde være, selv om det åpenbart er mer enn kaldt nok for min del ettersom vi er i desember. Jeg kan huske de vintrene hvor snøen kom i oktober og ble liggende til langt forbi påske.

 

Hvem sier at verden ikke forandrer seg?

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hvor lenge diskusjon.no vil være norges beste forum med Edda Media bak rattet. Det skal jeg riktignok ikke spekulere i. Et forum er ikke bedre enn summen av sine brukere, og enn så lenge er vel diskusjon.no det forumet i Norge som har flest antall likandes brukere. Jeg har til tross for dette nesten totalmigrert til innlegg.no. Må være en del hyggelige brukere her også altså. Oh well.

 

Og jeg er ikke tatt av regnet. Jeg lever faktisk i beste velgående. Man skulle kanskje ikke tro så basert på min aktivitet i SO. Men så har man gjerne andre ting å gjøre på i førjulstiden, som for eksempel eksamener. Pytt sann. :)

Lenke til kommentar

Bære nag mot Diskusjon.no? Hva har diskusjon.no gjort? Om det er bruddet du tenker på aå var jo det mellom Edda Media og Gamer, ikke mellom Gamer og diskusjon.no. Dikusjon.no er fremdeles et av norges aller beste -og største forum.

Jeg sier at det er mulig for noen å skjære alle enhetene som er en del av Edda Media under samme kam, og da er Diskusjon.no naturlig nok en del av det. Selv har jeg ikke annet enn godord å komme si om Diskusjon og majoriteten av deres brukere.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Joda, både prosjekter, oppgaver og eksamener var overkommelige. Det skal dog sies at de var relativt vanskelige. Men det gidder jeg ikke bry meg med mer nå.

 

Jeg har derimot gledelige nyheter. *Trommevirvel ensues* Jeg har lagt til en ny anbefaling i Snorres "ukentlige" filmanbefalinger. Det er et evig strev å skrive dem da jeg prøver å få til gode setninger. Men det er ikke alltid like lett. Oh well. For de som trenger film å se på nå i disse juletider er det bare å løpe over i Helt andre ting-kategorien. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...