AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg godkjenner ikke pollen som legitim. Den mistet all sin kredibilitet når kalkun ikke ble oppført som matrett. Det er synd å si det, men på grunn av dette må jeg avstå fra å avgi min stemme. :\ Jøsses, trodde du var tatt av regnet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tør vi si at det var noe du.. regnet med? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Zombieland er awesome Ps3 er en God maskin AltF4:) (har en selv)(vurderer å kjøpe en 360 da etterhvert og en wii men må se ann økpnomien først) Hadde tidenes comeback til laland og altf4 men blir vel nøtt til å si at det var noe vi alle regnet med... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva er riktig av? "Definisjon av perfeksjon" eller "Definisjonen på perfeksjon" God morgon, alle saman Halvannan veke til jul, eg må skynde meg å kjøpe inn dei siste gavane... Forresten, kan nokon forklare meg chemtrails-konspirasjonen? Eg skjønte nemleg ikkje heilt det som stod på wikipedia om den. Jeg mangler fortsatt gave til familiemedlemmer inkl. tante og onkler... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det kommer an på hva du vil si. Det kan være en definisjon av perfeksjon, eller det kan være selve definisjonen på perfeksjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vi er forresten midt i desember og det er ikke engang spor etter snø her. Det er heller ikke så kaldt som det burde være, selv om det åpenbart er mer enn kaldt nok for min del ettersom vi er i desember. Jeg kan huske de vintrene hvor snøen kom i oktober og ble liggende til langt forbi påske. Hvem sier at verden ikke forandrer seg? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes du arrangerer alt for mye på diskusjon.no i stedet for å gjøre det omvendte og promotere for en innlegg.no cup. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen her som får kjøpt hele album på spotify? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg synes du arrangerer alt for mye på diskusjon.no i stedet for å gjøre det omvendte og promotere for en innlegg.no cup. Jeg arrangerer på Diskusjon.no fordi der er flere folk som spiller MW2 på PS3. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det ikkje litt tåpeleg å spørje korleis reklamen for din diskusjon.no-cup er her på innlegg.no? Viss eg har forstått det rett så har diskusjon ein SO tråd også (var aldri noko aktiv på diskusjon, kanskje bortifrå Elder Scrolls delen) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og noen her på Innlegg kan kanskje bære litt nag mot Diskusjon, så tror ikke det er det største sjakktrekket i boken. Men hvis noen derimot skulle finne på å arrangere noe liknende (hinthint) på Xbox360 så hadde jeg slengt meg på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bære nag mot Diskusjon.no? Hva har diskusjon.no gjort? Om det er bruddet du tenker på aå var jo det mellom Edda Media og Gamer, ikke mellom Gamer og diskusjon.no. Dikusjon.no er fremdeles et av norges aller beste -og største forum. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Spørsmålet er jo hvor lenge diskusjon.no vil være norges beste forum med Edda Media bak rattet. Det skal jeg riktignok ikke spekulere i. Et forum er ikke bedre enn summen av sine brukere, og enn så lenge er vel diskusjon.no det forumet i Norge som har flest antall likandes brukere. Jeg har til tross for dette nesten totalmigrert til innlegg.no. Må være en del hyggelige brukere her også altså. Oh well. Og jeg er ikke tatt av regnet. Jeg lever faktisk i beste velgående. Man skulle kanskje ikke tro så basert på min aktivitet i SO. Men så har man gjerne andre ting å gjøre på i førjulstiden, som for eksempel eksamener. Pytt sann. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Bære nag mot Diskusjon.no? Hva har diskusjon.no gjort? Om det er bruddet du tenker på aå var jo det mellom Edda Media og Gamer, ikke mellom Gamer og diskusjon.no. Dikusjon.no er fremdeles et av norges aller beste -og største forum. Jeg sier at det er mulig for noen å skjære alle enhetene som er en del av Edda Media under samme kam, og da er Diskusjon.no naturlig nok en del av det. Selv har jeg ikke annet enn godord å komme si om Diskusjon og majoriteten av deres brukere. Endret 13. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og jeg er ikke tatt av regnet. Jeg lever faktisk i beste velgående. Man skulle kanskje ikke tro så basert på min aktivitet i SO. Men så har man gjerne andre ting å gjøre på i førjulstiden, som for eksempel eksamener. Pytt sann. Det er bra! Håper oppgavene var overkommelige. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva skulle man gjort uten besteforeldre? Alle høydepunktene mine innen matopplevelser har kommet fra denne dama, og hun skuffet ikke i kveld heller. Noe så enkelt som entrecote og pommes frites hadde jeg aldri trodd skulle smake så godt. God bless. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er Guitar Hero: World Tour det eneste GH-spillet som man kan få med "complete band pack"? Så om jeg vil spille GH 5 med trommer, mikrofon og gitarer så må jeg først kjøpe GH:WT Full Band -pakken og så kjøpte GH5-spillet for seg? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Selv har jeg en bestemor som får de kjipeste poteter til å smake forbanna godt. Gudene vet hvordan, men de blir litt melete også har hun grønt krydder på toppen som ikke smaker så mye. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Joda, både prosjekter, oppgaver og eksamener var overkommelige. Det skal dog sies at de var relativt vanskelige. Men det gidder jeg ikke bry meg med mer nå. Jeg har derimot gledelige nyheter. *Trommevirvel ensues* Jeg har lagt til en ny anbefaling i Snorres "ukentlige" filmanbefalinger. Det er et evig strev å skrive dem da jeg prøver å få til gode setninger. Men det er ikke alltid like lett. Oh well. For de som trenger film å se på nå i disse juletider er det bare å løpe over i Helt andre ting-kategorien. Endret 13. desember 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå