- FuzioN Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Eww, men hva gjør folket på? Ja, jeg kan se for meg at du er jævlig skuffet over at Laland ikke er skeiv. Haha, morsomt. <_< Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det var det faktisk. Men D&D gjekk ikkje så bra, skjønte ingenting av karakterskjemaet, og vi gav opp, og bestemte oss for å utsettje det. Eg er trøytt, og vurderer å sove i nokre timar, for å så spele data... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Eww, men hva gjør folket på? Ja, jeg kan se for meg at du er jævlig skuffet over at Laland ikke er skeiv. Haha, morsomt. <_< HVA!?!?! er Laland hetero? ^_^ Endret 12. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Haha, morsomt. <_< I should say so! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Medisterkake og Nauthy Bear foar the winz. Vet ikke hva mer jeg skal skrive... trallala. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Dukes of Hazzard! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Eww, men hva gjør folket på? Ja, jeg kan se for meg at du er jævlig skuffet over at Laland ikke er skeiv. Auch! ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Auch, hjemme fra juleparty og sitter med ispose for å kjøle ned stor hevelse på tærne mine. Ingen kan skylde på laber innsats under dansingen i dag, nei! B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alt var bare fryd og gammen med humor på andre sin bekostning, men så kommer Cloudemyx og ødelegger alt. HVA!?!?! er Laland hetero? ^_^ HA-HA DU ER SÅ MORSOMT ATTE Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 HCG synes jeg er eww Bah, snart slutt på å være musikksjef for folka i 30-årslaget til søstera mi. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Den såkalte bestevenninen min forlot meg i byn uten penger. Not nice. Betalte så og si alt for henne hele kvelden, og så bare stakk hun. Kom meg heldigvis opp igjen til bønes, men.....noen..... I morgen....... Arg...... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Resten av kvelden var kjek thougth 11 L Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 You should bitch slap her, get into a fight with her and then have make-up sex with her. All on tape. Men nå er VGA over så da er det senga. God natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Da kan jeg like godt være den første til å si: God Morgen ^_^ Er det faktisk 3. søndag i advent?? DET GÅR JO SYYYKT FORT!!!! Endret 13. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg takler ikke dette julegreiene mer! Deigdeigdeigdeig. Og så innså mamma nettopp at vi har en uke å rydde og vaske og sånn på. Hun kommer til å holde meg hjemme fra skolen for å stelle hjemme. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg fikk nesten 20 000 i lønn på fredag. PlayStation 3 i julegave til meg selv sier du? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg fikk nesten 20 000 i lønn på fredag. PlayStation 3 i julegave til meg selv, sier jeg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Haha ser slik ut gitt. Men tror jeg venter til januar og salg. Så Zombieland i går, for en fantastisk film. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg godkjenner ikke pollen som legitim. Den mistet all sin kredibilitet når kalkun ikke ble oppført som matrett. Det er synd å si det, men på grunn av dette må jeg avstå fra å avgi min stemme. :\ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 God morgon, alle saman Halvannan veke til jul, eg må skynde meg å kjøpe inn dei siste gavane... Forresten, kan nokon forklare meg chemtrails-konspirasjonen? Eg skjønte nemleg ikkje heilt det som stod på wikipedia om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå