Ollorca Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Får besøk over hele helga! Skulle så gjerne hatt MW2 på PS3'n... Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Skulle gjerne hatt en fungerende spillkonsoll, jeg. In other news: Killswitch Engage og In Flames i spektrum på søndag. Gleder meg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har en fungerene Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo DSi og smoothie PC jeg. Irriterer det deg? Forøvrig så er pinnekjøtt kongen av julemat. Pinnekjøtt og enorme mengder hjemmelaget kålrabistappe er rett og slett uendelig godt. Får vann i munnen bare av å tenke på det! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Kunne ikke vært mer enig.. EDIT: Hm, hva med at det kan være temaet for trådens neste poll (neste som i.. nuh)? Så kanskje vi endelig slipper en Tetra-type poll.. Endret 11. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hokeydokey, ny poll coming up. Hva skal alternativene være? Julematen; den ukronede kongen! Ribbe Pinnekjøtt Lutefisk Torsk Grandiosa Edit: Fårikål Medisterkake Vossakorv Slik blir det! Endret 11. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Driver og Omegler med en fattig jente fra Ghana nå, broren hennes er funksjonshemmet og familien lever av å selge pepper som moren får fra en venninne. Uffameg.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Du får trøste deg med den veldig morsomme pollen jeg nettopp komponerte. Edit: D'oh, jeg redigerte pollen mens noen stemte. Skriv her eller send meg en PM så fikser jeg det! Endret 11. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Tetra fra EON! ..sa han mens han effektivt drepte tråden. Awesome. Får bli en tidlig kveld i dag; blir juleball i morgen. God natt! Endret 11. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tetra fra EON.. fix`ed Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Ribbe er nok kongen av julemat for min del. Inntil for to år siden hadde jeg bare smakt ribbe før (og elsket det), men så skulle jeg endelig prøve pinnekjøtt og hadde skyhøye forventninger. Ikke bare skulle det visstnok være like godt som ribbe, det hørtes innmari godt ut også. Men jeg ble skuffet. Det var godt, men ikke noe mer. Nå har jeg bare spist det én gang, da, så jeg kan jo hatt uflaks, men det skal rimelig godt pinnekjøtt til for å overbevise meg. Endret 11. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, ikke alle som liker å tenke selv, så de følger bare det alle andre gjør. :rolleyes: Pass deg, berre fordi nokon hjalp meg til å sjå lyset innan musikken betyr ikkje at eg ikkje tenker sjølv. *Sukk* Vi skal på Ikea i morgon tidleg for å sjå på ny sofa, så eg må opp ufatteleg tidleg Jaja, det blir også første gongen eg skal spele Dungeons & Dragons! 8D Gler meg som ein unge på julafta (er det ikkje sånn utrykket er?) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg liker ikke pinnekjøtt. Eit par øl på Hector's vart plutseleg enda fleire øl og så øl og vin hos ein kamerat. Kom meg heldigvis heim før (den brune) spriten kom fram ^_^ Ribbe er godt, men det slår faen ikkje skikkeleg pinnekjøt med masse kålrabistappe. Riskrem til dessert, sjølvsagt. Akevitt er forøvrig oppskrytt... Edit: http://www.luxury4play.com/automotive/36568-worlds-most-beautiful-garages-exotics-insane-garage-picture-thread-50-pics.html /envy Endret 12. desember 2009 av Einride Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Øyh, hvor blir det av reinsdyrstek i pollen? Det er kongen av julemat. Dog skal jeg si meg enig i at pinnekjøtt er noe av det bedre som finnes av julemat. Endret 12. desember 2009 av Peder Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fy pokker, jeg har så vondt i ryggen at jeg ikke orker sitte Jeg er ekstrem tradisjonell når det gjelder julemat, og må ha medisterkaker og slike pølser jeg aldri husker hva heter. DET er nammenam. Ikke så glad i ribbe egentlig. Det sklir ned, men jeg må ikke ha det. Desserten kan være litt varierende, men riskrem er en favoritt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Damn, så dødt det er her. o_O Jeg har pakket xmas prusents. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Da drar eg for å spele D&D for første gong! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg vil også spille D&D for første gang! ._. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ah, ga meg selv en førjulsgave.. En Boss Ds-1 Distortion pedal som gir en uberfet lyd i gitaren min, nå skal jula rockes inn! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Blir denne på meg <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå