Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ribbe er nok kongen av julemat for min del. Inntil for to år siden hadde jeg bare smakt ribbe før (og elsket det), men så skulle jeg endelig prøve pinnekjøtt og hadde skyhøye forventninger. Ikke bare skulle det visstnok være like godt som ribbe, det hørtes innmari godt ut også. Men jeg ble skuffet. Det var godt, men ikke noe mer.

 

Nå har jeg bare spist det én gang, da, så jeg kan jo hatt uflaks, men det skal rimelig godt pinnekjøtt til for å overbevise meg.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Nei, ikke alle som liker å tenke selv, så de følger bare det alle andre gjør. :rolleyes: :whistle:

 

Pass deg, berre fordi nokon hjalp meg til å sjå lyset innan musikken betyr ikkje at eg ikkje tenker sjølv.

 

*Sukk* Vi skal på Ikea i morgon tidleg for å sjå på ny sofa, så eg må opp ufatteleg tidleg :( Jaja, det blir også første gongen eg skal spele Dungeons & Dragons! 8D Gler meg som ein unge på julafta (er det ikkje sånn utrykket er?)

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke pinnekjøtt. :(

 

ohmy.gif

 

 

Eit par øl på Hector's vart plutseleg enda fleire øl og så øl og vin hos ein kamerat. Kom meg heldigvis heim før (den brune) spriten kom fram ^_^

 

Ribbe er godt, men det slår faen ikkje skikkeleg pinnekjøt med masse kålrabistappe. Riskrem til dessert, sjølvsagt. Akevitt er forøvrig oppskrytt...

 

Edit:

 

http://www.luxury4play.com/automotive/36568-worlds-most-beautiful-garages-exotics-insane-garage-picture-thread-50-pics.html

 

/envy dry.gif

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Fy pokker, jeg har så vondt i ryggen at jeg ikke orker sitte :(

 

Jeg er ekstrem tradisjonell når det gjelder julemat, og må ha medisterkaker og slike pølser jeg aldri husker hva heter. DET er nammenam. Ikke så glad i ribbe egentlig. Det sklir ned, men jeg må ikke ha det. Desserten kan være litt varierende, men riskrem er en favoritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...