Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom :p Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da.

 

Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk.

 

Nei, men vi har relativt lik musikksmak da, så viss han viser meg noko eg syns er bra, så starter jo eg å høyre på det.

 

Men her sluttet du å høre på noe, fordi han ba deg om det.

 

Nei, han overbeviste meg om at det var dårleg musikk. Stor forskjell.

 

Jeg loller meg nesten ihjel av dette bildet.

 

Heh, har sett den før. Men det stemmer ikkje heilt da, for mange trur amerikanarar bur nissen i Noreg, ikkje på nordpolen. Det er det dei forbind Noreg med, julenissen og Quisling.

Lenke til kommentar

Pinnekjøtt. :(

Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år.

 

 

What, alternativ julemat? Skjerpings, kvinne!

 

Pinnekjøtt. :love:

 

Mulig vi skal ha ribbe i år. Da mamma og pappa giftet seg inngikk de en annenhvert år ribbe/pinnekjøtt-deal (mamma liker ribbe best, pappa pinnekjøtt), men det ble visst 15 år pinnekjøtt.

 

Pinnekjøt på julafta, ribbe på nyttårsafta eller omvendt. Då får ein begge deler ^_^

Her lages det alltid Ribbe og pinnekjøtt på juleaften. Lutefisk og grøt på lille juleaften. Ville ikke vært ordentlig jul uten. :D

 

Edit: Og bare så det er sagt, pinnekjøtt og lutefisk vil aldri i denne verden passere min gane. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...