Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Laland used a Quick Ball! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Lakus fucked you all up with a realtime weapon switch which inflicted massive damage. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) C-C-C-COMBOBREAKER! You piece of shit, nå ville jeg ha det moro her... >.< Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Okok, måtte bare. *ball bounces off Benny's Belly* Not very effective... *Benny used tackle!* Endret 11. desember 2009 av Benny Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pinnekjøtt. Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år. What, alternativ julemat? Skjerpings, kvinne! Hun skal sikkert ha en Grandis eller no. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Halloen Benny! Long time no see! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 'Evening. Har gått en stund ja. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da. Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk. Nei, men vi har relativt lik musikksmak da, så viss han viser meg noko eg syns er bra, så starter jo eg å høyre på det. Men her sluttet du å høre på noe, fordi han ba deg om det. Nei, han overbeviste meg om at det var dårleg musikk. Stor forskjell. Jeg loller meg nesten ihjel av dette bildet. Heh, har sett den før. Men det stemmer ikkje heilt da, for mange trur amerikanarar bur nissen i Noreg, ikkje på nordpolen. Det er det dei forbind Noreg med, julenissen og Quisling. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Ingen kunne ha overbevist meg om at den muskken jeg hører på er dårlig. Jeg kan på egenhånd avgjøre om musikken er bra eller ei. Jeg trenger ikke søstern min til å fortelle meg hva jeg skal høre på. Endret 11. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kult, men så er jo ikke alle som deg da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, ikke alle som liker å tenke selv, så de følger bare det alle andre gjør. :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Beklager for dobbelpost... Enten må jeg kjøpe en iPod som har større minne eller så må jeg rydde opp i iTunes biblioteket mitt. What to do? Nå er jeg kvitt 4.89 GB i musikk. Det hjalp jo litt. Endret 11. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva er alternativ julemat(for deg)? Vossakorv med standard tilbehør (kålrabistappe etc.). Og det er ikke alternativt for meg, det er vanlig for meg. Det er alternativt for resten av familien min. De spiser tørr sau.What, alternativ julemat? Skjerpings, kvinne!Jeg liker ikke pinnekjøtt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ribbe da? Hva er galt med juleribba? Tror dere jeg rekker og bestille julegaver fra dealextreme? De sendes ikke før på mandag, de sier 7-10 dager i posten i julehøytiden, men jeg vet ikke hvor mange klyper salt jeg skal bruke.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva faen. Forventer du at foreldrene mine skal lage både pinnekjøtt og ribbe? Vi har faktisk annet enn kjøkkentjeneste å gjøre på julaften. Dessuten er jeg ikke så veldig imponert over ribbe heller. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du kan jo lage ribbe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Du kan jo lage ribbe? Hvem skal da sitte og stirre julegavene i senk/passe på at de ikke går noe sted? Dessuten trenger xboxen barnevakt. Og litt mer seriøst: Vi har allikevel kun ett kjøkken. Dessuten er jeg ikke veldig imponert over ribbe heller. Endret 11. desember 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Pinnekjøtt. Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år. What, alternativ julemat? Skjerpings, kvinne! Pinnekjøtt. Mulig vi skal ha ribbe i år. Da mamma og pappa giftet seg inngikk de en annenhvert år ribbe/pinnekjøtt-deal (mamma liker ribbe best, pappa pinnekjøtt), men det ble visst 15 år pinnekjøtt. Pinnekjøt på julafta, ribbe på nyttårsafta eller omvendt. Då får ein begge deler ^_^ Her lages det alltid Ribbe og pinnekjøtt på juleaften. Lutefisk og grøt på lille juleaften. Ville ikke vært ordentlig jul uten. Edit: Og bare så det er sagt, pinnekjøtt og lutefisk vil aldri i denne verden passere min gane. Endret 11. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hvorfor ikke? Pinnekjøtt er da så godt.. EDIT: Men jeg har hekta på den surkålen man ofte lager til ribben, den er deeeeilig.. Endret 11. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Der er jeg absolutt ikke enig. Det er tørt, ekkelt og smaker ull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå