Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom :p Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da.

Hva hører han på da?

God natt :)

 

Tja, a-ha, Modest Mouse, Big Bang, Jack Johnson, Muse osb. Mykje det same som meg :p

 

Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom :p Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da.

 

Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk.

 

Nei, men vi har relativt lik musikksmak da, så viss han viser meg noko eg syns er bra, så starter jo eg å høyre på det.

 

Er jeg rar hvis jeg sier at jeg ikke liker julemat?

 

Ja.

 

Som Einride seier, pinnekjøt er rett og slett fantastisk godt, faktisk er det best.

Lenke til kommentar

Vi spiser ribbe. I jula er det vel de få dagene vi har ribbe, jeg spiser potet. Med mindre mamma lager brun saus andre dager i året da. Jeg liker virkelig ikke potet...med mindre det er brun saus.

 

 

Nå sitter jeg forresten istua med kjæresten til søstera mi. Han sitter på sin pc og jeg sitter på min. Forskjellen på hans og min pc er at jeg har Dell og den bråker ikke i det hele tatt og han har Asus og den bråker like mye som en flymotor. ^_^

Lenke til kommentar

Pinnekjøtt. :(

Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år.

 

 

What, alternativ julemat? Skjerpings, kvinne!

 

Pinnekjøtt. :love:

 

Mulig vi skal ha ribbe i år. Da mamma og pappa giftet seg inngikk de en annenhvert år ribbe/pinnekjøtt-deal (mamma liker ribbe best, pappa pinnekjøtt), men det ble visst 15 år pinnekjøtt.

 

Pinnekjøt på julafta, ribbe på nyttårsafta eller omvendt. Då får ein begge deler ^_^

Lenke til kommentar

Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom :p Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da.

 

Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk.

 

Nei, men vi har relativt lik musikksmak da, så viss han viser meg noko eg syns er bra, så starter jo eg å høyre på det.

 

Men her sluttet du å høre på noe, fordi han ba deg om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...