Licht Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da. Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er jeg rar hvis jeg sier at jeg ikke liker julemat? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja. Idag har jeg funnet gave til mitt secret santa offer, og det ble tidenes gave. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Sjølvsagt er du det! Går det an å ikkje like pinnekjøt for eksempel? And for the record: Pinnekjøt > all anna julemat! Edit: @Vaenas Endret 11. desember 2009 av Einride Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da. Hva hører han på da? God natt Tja, a-ha, Modest Mouse, Big Bang, Jack Johnson, Muse osb. Mykje det same som meg Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da. Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk. Nei, men vi har relativt lik musikksmak da, så viss han viser meg noko eg syns er bra, så starter jo eg å høyre på det. Er jeg rar hvis jeg sier at jeg ikke liker julemat? Ja. Som Einride seier, pinnekjøt er rett og slett fantastisk godt, faktisk er det best. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vi spiser ribbe. I jula er det vel de få dagene vi har ribbe, jeg spiser potet. Med mindre mamma lager brun saus andre dager i året da. Jeg liker virkelig ikke potet...med mindre det er brun saus. Nå sitter jeg forresten istua med kjæresten til søstera mi. Han sitter på sin pc og jeg sitter på min. Forskjellen på hans og min pc er at jeg har Dell og den bråker ikke i det hele tatt og han har Asus og den bråker like mye som en flymotor. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pinnekjøtt. Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva er opp, mine kjære små? =D Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg skal dra på seiling (og være borte hele helgen) og jeg kjenner på meg at jeg ikke har lyst. Vinteren er egentlig seilfri, men hvis jeg bare slacker hele vinteren klarer jeg ikke å henge med på konkurransene som starter rundt april/mars. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pinnekjøtt. Mulig vi skal ha ribbe i år. Da mamma og pappa giftet seg inngikk de en annenhvert år ribbe/pinnekjøtt-deal (mamma liker ribbe best, pappa pinnekjøtt), men det ble visst 15 år pinnekjøtt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå starter jeg den veldig lenge etterlengtede helgen med å se Terminator Salvation. Awesome. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Queen – Killer Queen Ah, alt for lenge siden jeg har hørt Queen nå! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pinnekjøtt. Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år. Hva er alternativ julemat(for deg)? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Drar på seiling jeg da. Dere får ha en god helg Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pinnekjøtt. Minner meg på at jeg må be pappa kjøpe alternativ-julemat en gang til. Han får ikke lov å glemme det i år. What, alternativ julemat? Skjerpings, kvinne! Pinnekjøtt. Mulig vi skal ha ribbe i år. Da mamma og pappa giftet seg inngikk de en annenhvert år ribbe/pinnekjøtt-deal (mamma liker ribbe best, pappa pinnekjøtt), men det ble visst 15 år pinnekjøtt. Pinnekjøt på julafta, ribbe på nyttårsafta eller omvendt. Då får ein begge deler ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Likte Rammstein før, men har ikkje høyrd på dei på lenge. Slutta å like dei når propagandaen til broren min slo igjennom Skal seiest at han har veldig god musikksmak, da. Så god musikksmak at du lar ham velge for deg? Tsssk. Nei, men vi har relativt lik musikksmak da, så viss han viser meg noko eg syns er bra, så starter jo eg å høyre på det. Men her sluttet du å høre på noe, fordi han ba deg om det. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Spiller TF2 med Lolidude og Svinepels Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg loller meg nesten ihjel av dette bildet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 *A wild Benny appears* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå