Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg kondolerer ærbødigst med den dårlige dagen din Error. Juleball i kveld.. Er ikke det en amerikansk tradisjon? Endret 10. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juleball på min skule også, eg har ikkje tenkt meg der. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah, juleball, det var tider. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juleball i kveld.. Er ikke det en amerikansk tradisjon? Det er godt mulig, mens så er det jo ikke sjelden at amerikanske tradisjoner (og egentlig mye annet amerikansk) lekker ut til Europa og Norge.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Var ikke særlig begeistret for juleballene på vår skole i det minste. Fikk følelsen av at alle prøvde å late som de var amerikanere. Så ut som en dårlig amerikansk high school film. Så det kan jeg godt spare meg for. Vi skulle heller fremheve norske tradisjoner. Det er snart ikke flere av dem igjen, bortsett fra 17.Mai. Endret 10. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Her trekkes det hvem vi skal danse med, så det kan fort bli überkleint om jeg kommer med en totalt random jeg aldri har snakket med.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah kan skjønne at det fort kan bli pinlig. Vi hadde helt total amerikansk stil over det hele med ballets konge og dronning osv. Var ganske latterlig egentlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Juleball er overrated. Nå har det seg sånn at å ikke komme vil være det samme som sosialt selvmord (dessverre). Pleier vanligvis å ikke bry meg om sånt, men det er en grense. Hadde uansett vært mye gøyere å være med et par venner og sett en film. Vi får også en random dansepartner, og siden jeg ikke er en av de høyeste, sterkeste og mest brautende gutta er ikke heller det like morsomt heller. Men, det er vel en sånn ting man får "pine" seg gjennom, er jo ikke så ille tross alt. Endret 10. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror da vi har noen slike kåringer vi også.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 IT COMES IT HAS ARRIVED - IT WILL BE REVEALED WHEN THE TIME IS RIGHT Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juleball er overrated. Nå har det seg sånn at å ikke komme vil være det samme som sosialt selvmord (dessverre). Pleier vanligvis å ikke bry meg om sånt, men det er en grense. Ja, akkurat. Jeg gleder meg ikke kjempemye, men dropper man det blir man utstøtt herfra til månen. En annen ting er ankomsten, som visstnok må være noe mer spektakulært enn taxi/buss/foreldre for å bli godtatt. Det skal helst være noe sånt som limousin, hest og vogn, ri på hest, helikopter, fallskjerm, eller noe annet fancy. Men det droppet jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det nå jeg skal si at det faktisk var jeg som ble konge. Helt mot min vilje var det også. ^_^ IT COMES IT HAS ARRIVED - IT WILL BE REVEALED WHEN THE TIME IS RIGHT Du piner oss Shampoo "L" MacTavish. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har mer og mer troa på at vi får se Zalgo bak Guy Fawkes masken. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ta det med ro. Du vil ikke bli skuffet. Med mindre du er teit. The time is near... Call your friends, since you will have to be many to overcome this alive. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 The time is near... Hvor nær? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Rundt fem minutter. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Så du forventer at jeg skal ringe alle vennene mine, forklare dem hva som er ståa, de skal kle på seg, løpe/kjøre/sykle bort til meg og vi skal benke oss foran PCen klare til å få sjokk - på fem minutter? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nei, de benker seg rundt sin egen PC. Så holder dere sammen ved hjelp av åndelig makt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Aha, sånn å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå