Nesumar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det ikke bare å kaste seg under dyna da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er under dyna. Laptop. Når jeg ikke for sove så sjekker jeg forumet avogtil Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah, du er som som meg ja hehe Ligger nå bare her å venter på at Medieval 2 Total War skal bli ferdig nedlastet, tenkte jeg skulle se litt på det før jeg la meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har ikke lyst til å sove. Teit nok. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 What else is it to doo? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg hater at jeg bare er produktiv om natten/prokrastinerende som bare fæææn, og at jeg har terminprøve i engelsk i morra. Dette har jeg fått gjort de siste få timene xP http://gormers.blogspot.com/ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Og jo, nynorsk-faget vi har på ungdomsskolen er unødvendig. Så lenge folk som skriver bokmål forstår de som skriver nynorsk og motsatt, går det greit. Ja, man kan støte på ord og uttrykk som man ikke forstår fullt ut, men nå lever vi i et land og i en tidsalder der slikt er ganske enkelt å finne svar på. Det er da ikke slikt at man forbereder seg på alle typer utfordringer man kan få i voksenlivet gjennom opplæringen i grunnskolen. At jeg skal bruke én time i uka på å lære meg om det heter guten eller gutan, hopper eller hoppar, butikker eller butikkar er da helt unødvendig. Jeg tror ikke det var dette Eplefe mente, for om du noen gang kunne vurdert å jobbe i offentlig sektor i Norge, og mottar et brev på nynorsk, blir du også nødt til å svare på dette brevet på nynorsk. Om du mener denne regelen er helt unødvendig får du ta opp med regjeringen. Endret 10. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Oisann! Vi begynte visst skolen kl. 12:30 og ikke 08:30 <_< Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og jo, nynorsk-faget vi har på ungdomsskolen er unødvendig. Så lenge folk som skriver bokmål forstår de som skriver nynorsk og motsatt, går det greit. Ja, man kan støte på ord og uttrykk som man ikke forstår fullt ut, men nå lever vi i et land og i en tidsalder der slikt er ganske enkelt å finne svar på. Det er da ikke slikt at man forbereder seg på alle typer utfordringer man kan få i voksenlivet gjennom opplæringen i grunnskolen. At jeg skal bruke én time i uka på å lære meg om det heter guten eller gutan, hopper eller hoppar, butikker eller butikkar er da helt unødvendig. Så lenge nynorsk er ei offisiell målform i Noreg har du ikkje så mykje val. Og "gutan"? Kanskje om du er frå langt nord i landet og skriver rein dialekt. Eg hugsar òg ein som lurte på om "storleik" var ein form for "stollek"... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror ikke det var dette Eplefe mente, for om du noen gang kunne vurdert å jobbe i offentlig sektor i Norge, og mottar et brev på nynorsk, blir du også nødt til å svare på dette brevet på nynorsk. Om du mener denne regelen er helt unødvendig får du ta opp med regjeringen. This is correct. I tillegg skal offentlige skriv sendes ut på nynorsk om det er du (som representant for offentlig sektor) som sender det ut. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Mulig med valgfag eller å lære seg det senere da xP Eventuelt dette programmet her: http://nyno.no/ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Torbjørn Jagland har awesome engelsk skills Edit: Ser på nrk Endret 10. desember 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Fikk NEW Super Mario Bros. Wii... til Wii i posten nå (300kr). Siba la likeså godt med et stort julekort på fotopapir, og en isskrape med også Endret 10. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva syntes folket her om Obamas tale? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har ikke sett det så kan ikke si noe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og jo, nynorsk-faget vi har på ungdomsskolen er unødvendig. Så lenge folk som skriver bokmål forstår de som skriver nynorsk og motsatt, går det greit. Ja, man kan støte på ord og uttrykk som man ikke forstår fullt ut, men nå lever vi i et land og i en tidsalder der slikt er ganske enkelt å finne svar på. Det er da ikke slikt at man forbereder seg på alle typer utfordringer man kan få i voksenlivet gjennom opplæringen i grunnskolen. At jeg skal bruke én time i uka på å lære meg om det heter guten eller gutan, hopper eller hoppar, butikker eller butikkar er da helt unødvendig. Jeg tror ikke det var dette Eplefe mente, for om du noen gang kunne vurdert å jobbe i offentlig sektor i Norge, og mottar et brev på nynorsk, blir du også nødt til å svare på dette brevet på nynorsk. Om du mener denne regelen er helt unødvendig får du ta opp med regjeringen. Jeg er klar over at den regelen finnes, og jeg synes det er tull. Jeg vet at jeg muligens får bruk for nynorsk, men jeg burde ikke vært nødt til det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Mor Teresa var ikke så snill allikevel: Og Ghandi var rasist : D Edit: Penn and Teller er geniale, selvom jeg er uenig med de noen ganger. Dei er ikkje noko betre enn dei som dei slaktar. Alle prøver å overbevise folk om sine meiningar, og Penn and Teller prøver å overbevise folk om at deiras meiningar er korrekte. Det er ingen forskjell på å sjå eit program laga av desse eller katolikkar, dei vil alltid oppnå det same, og vil alltid ignorere det som kan felle teorien deiras. Så pass på å ikkje tru at dei har meir rett enn andre Hva syntes folket her om Obamas tale? Har ikkje fått sett den enda, dessverre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah synd. Jeg mener det var en helt fantastisk god tale. Manen kan virkelig snakke for seg. Jeg knep meg selv i å klappe etter talen hans. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Gahh, kom hjem fra 6 timer tentamen klokken tre og nå må jeg begynne med lekser. Har enda mindre lyst enn vanlig! Jeg må øve på en powerpoint (må kunne alt utenat) og jeg må øve på en prøve. Vi har hatt EN skoletime som varte 30 minutter med kapittelet, null lekser i det og læreren kom og sa i fra i siste time i dag. Hva faen er det for noe..? I tillegg har jeg spansktentamen på mandag, og siden jeg er borte i helgen må jeg gjøre alt i dag. På oppgavearket er det heldigvis ganske konkrete spørsmål, så det virker for en gangs skyld ikke så vanskelig. Ellers så faila jeg på nynorsk tentamen. Før jeg begynte å skrive skrev jeg opp stikkord til hva hele historien skulle handle om. Resultatet ble 2,3k ord og ingen avslutning. Meh! Meen, on the bright side fikk jeg 6'er på naturfag, og jeg var nest best i klassen på del 1 av mattetentamen. Får bare se hvordan det går på del 2.. Ikke nok med det, men når jeg kommer hjem forteller mamma meg om et valg hun har tatt (privat) som jeg ikke er så fornøyd med. For en drittdag. [/rant] Endret 10. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå