Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fullversjonen ute no? Spelte demoen ein del, men det var mange feil som gjorde at eg heller spelte Medieval II: TW Stainless Steel eller LOTR:TW. Heile moden verka ganske død, var berre ein tre-fire folk som jobba med den, og berre ein av dei som programerte, resten var designarar.

Er det noen slike mods som noensinne blir ferdig? Den er fremdeles i beta, 0.3... Noe. Men den fungerer utmerket, har ikke hatt noen problemer som ikke var Steam-induserte. Hele kartet med byer og territorier er på plass, det samme er noen særregler som skal tilpasse det hele til ASoIAF. Noen av husene er ferdige (Stark, Tully og Joffrey, tror jeg ..), mens de andre enda bare har skikkelig navngitte og portretterte generaler, unike enheter med passende navn og yadayada. De har ikke byttet ut voiceoverene, så om du har spilt nok M2TW hører du sikkert hvilke nasjoner som har blitt til hvilke hus osv. Greyjoy/Ironborn (som jeg spiller) er garantert Holy Roman Empire. JA, KAISER.

Ikkje nødvendigvis ferdig, men at ein fullversjon kjem. Stainless Steel er vel på 2,3 eller noko sånt no, og LOTRO:TW er også komme ganske langt.

Å? Da har dei bytta, var Stannis som var Holy Roman Empire når eg spelte, Ironborn var Danmark, trur eg. Stark er forresten veldig vanskeleg, du må bli kvitt store deler av hæren du startar med, for å unngå eit tap på størrelse med USA si gjeld.

Lenke til kommentar

Jeg klikker litt på drittkjerringen som kaller seg religionslæreren vår.

Hva gjorde hun?

Hun har bedt noen av oss ta opp igjen en prøve, jeg var syk bl.a., og sa hun skulle lage en om Islam "slik som de andre hadde". Så viser det seg at hun har lagt til 5 (!) spørsmål om religionsdefinisjoner og hun skulle f*en ha Ninian Smart sine syv dimensjoner i religion og.
Lenke til kommentar

Sidemål tentamen på fredag :cry: Men bokmål er lett da. Vi skal skrive skjønnlitteratur på sidemål tentamen og sakprosa på hovedmål.

For tre timer siden fikk jeg beskjed om at jeg skal ha nynorsk tentamen i morgen.. Var syk på tentamen, og siden en del av lærerne våre er så ekstremt inkompetente var det selvfølgelig aaalt for vanskelig å gi beskjed noen dager i forveien (det er jo tross alt ikke jobben deres, eller hva?)

Prøver å pugge nå, men siden jeg har en helsikkes hodepine er det ikke så lett..

I tillegg er det jo helt retarded at vi må skrive sakproså på bokmål og skjønnlitterær på nynorsk..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det som er retarded er at de har et rimelig høyt minimumstall på antall sider man må skrive. Når jeg skal skrive sakprosa og greier å skrive kort men presist om temaet, så mener jeg det er en god egenskap. Å kunne fatte seg i korthet. Men neida, her må man spe på med masse ekstra dritt, gjenta seg selv og plassere unødvendig fakta rundt omkring bare for å greie de x antall sidene som er kravet, noe som gjerne gjør at stilen blir dårligere enn om man hadde droppet minimumsgrensen.

Lenke til kommentar

Det som er retarded er at de har et rimelig høyt minimumstall på antall sider man må skrive. Når jeg skal skrive sakprosa og greier å skrive kort men presist om temaet, så mener jeg det er en god egenskap. Å kunne fatte seg i korthet. Men neida, her må man spe på med masse ekstra dritt, gjenta seg selv og plassere unødvendig fakta rundt omkring bare for å greie de x antall sidene som er kravet, noe som gjerne gjør at stilen blir dårligere enn om man hadde droppet minimumsgrensen.

Jeg ble straffet for det akkurat motsatte i historie på VGS. Hadde lært meg å skrive utdypende om oppgavene, men læreren på VGS brydde seg bare om du hadde nevnt de momentene han hadde skrevet på sin liste, og så fikk du karakter etter hvor mange av de momentene du hadde nevnt. Dermed ble det sånn at en som skrev en halv side fikk 6 mens en som skrev 4-5 sider fikk 3. Jeg var blendt sistnevnte, klarte aldri å venne meg til lærerens metode. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...