Gormers Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Burde jeg slenge med et plastikkratt til Wii når jeg først kjøper Mario Kart til snørrungene til jul? Det følger jo med ett, men jeg kan bare se for meg dem krangle om hvem som skal ha det. 200-300kr er veldig mye for et plastratt. Uansett, når jeg har småbarn som okkuperer maskinen, så klarer de å bytte på tur Og uansett så er det bare pynt og gjør det ikke lettere å spille, og uansett så er det bedre å styre med nunchuck Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig imponert over NetCom nå. Sendte dem en mail i går hvor jeg ba dem fjerne operatørsperren på telefonen min fra 19-30 desember slik at jeg kan kjøpe et kontantkort mens jeg er i USA, og kom hjem til en mail som sa Hei! Vi har nå bestillt opplåsing av din iPhone i iTunes. Iløpet av formiddagen vil denne være registrert i iTunes. Neste gang du kopler din iPhone til iTunes, kan du fjerne loperatørlåsen ved å trykke knappen 'gjenopprett' etter at du har synkronisert telefonen. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen ***************** Netcom kundesenter Uten at det har kostet meg en krone. Det kan jeg like! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg klikker litt på drittkjerringen som kaller seg religionslæreren vår. Hva gjorde hun? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Endelig er jeg ferdig med engelsk heldagsprøve! Endret 9. desember 2009 av Ollorca Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg skal ut å fotografere ungdomsskole elever på et ball i dag, mot betaling. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fy fasen.. Ta bilder av ungdomskoleelever får du penger for, men med en gang en gammel gris tar noen bilder av barneskolen er det politisak. Pottitland! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) That's it, jeg bytter til Google Chrome fra nå av. Uvant så det holder men det er vel en vanesak. Tror jeg kanskje må senke skjermen min litt, det er ingen menylinjer øverst så det som er først på siden blir så høyt opp. Ser dessverre ut til at The Saboteur er skuffende. Synd, for etter å ha avskrevet det fikk jeg lyst på det men nå har jeg ikke så lyst på det lenger, etter at de gjennomsnittlige anmeldelsene av det strømmer på. Men men, det havner vel i billighylla en gang det også. Endret 9. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har ball i morgen.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mammakamel jeg skal da ta bilder som blir brukt i ball boka osv. Er litt annerledes enn en gammel mann som tar bilder av småunger. Er på holmekollen jeg skal fotografere tydligvis. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg ble mildt sagt overrasket i dag. Jeg leste byavisa i dag, og der står det at eieren av leetgamer.no jo bor rett ved meg! Ikke rart at sikringen går ofte! Endret 9. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bjørnslia eller noe sånt hett det. Jeg blir mer eller mindre assistent fotograf ettersom det var kameraten min som skaffet jobben for oss her. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har ball i morgen.. Vårt nyttårsball er ikke før 20 januar, egentlig greit da har vi fått karakterkortet og slikt. Du tar deg vel pent ut i penklær, blir det dress da eller? Bjørnslia eller noe sånt hett det. Jeg blir mer eller mindre assistent fotograf ettersom det var kameraten min som skaffet jobben for oss her. Vi har en som fotograferer på vårt ball også, men han lukter pedo lang vei. Han er 18 eller noe, men er sammen med 8 klassinger og slikt. Ekkelt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 CHILDHOOD RAPE http://www.dagbladet.no/2009/12/09/kultur/radio/tv_og_medier/nrk/p3/9424090/ - Mange unge utforsker sex, det er en del av ungdomstiden, sier Donald til Dagbladet. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ser dessverre ut til at The Saboteur er skuffende. Synd, for etter å ha avskrevet det fikk jeg lyst på det men nå har jeg ikke så lyst på det lenger, etter at de gjennomsnittlige anmeldelsene av det strømmer på. Men men, det havner vel i billighylla en gang det også. Hadde tenkt å kjøpe det til jul, men ser ikke ut som det blir noe av det allikevel Hadde vært kult å spille det i jula, men må investere mere i julegaver til andre enn meg selv Som du sa så kommer The Saboteur på billighylla en gang det også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bjørnslia eller noe sånt hett det. Jeg blir mer eller mindre assistent fotograf ettersom det var kameraten min som skaffet jobben for oss her. Bjørnsletta? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har ball i morgen.. Vårt nyttårsball er ikke før 20 januar, egentlig greit da har vi fått karakterkortet og slikt. Du tar deg vel pent ut i penklær, blir det dress da eller? Ikke bare tar jeg meg pent ut i penklær (og eller alt annet av klær), jeg kan til og med danse (litt). B) Dress, ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bjørnsletta? Jeg har jobbet på Bjørnsletta store deler av forrige uke og i dag og i går. Noen venner av meg gikk på skole der og vi har tent på deler av skogen bak og generelt gjort litt hærverk mens de var på skolen. Vi lot selvfølgelig lærerne se oss fordi de visste at noen av elevene kjente oss, så de fikk alltid trøbbel pga oss. Good times. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Forresten så har jeg jeg vel fortalt om hvor jeg jobbet i helgen? Vel, jeg jobbet iallefall mer eller mindre på rådhuset, da vi fikk et oppdrag om å renovere to etasjer med kontorer rett på andre siden av rådhusplassen. Det er som å få Insanely Important Person billetter til Obama sin lille tur i Oslo, og vi var de eneste som skulle være i bygget. Vi var de eneste som var klarert for å være der. MEN DEN FØKKINGS SJEFEN MIN VILLE HELELR AT JEG SKULLE JOBBE ET ANNET STED I MORGEN! OG JEG SOM VILLE SE BÅDE SORTEKLADDEN OG ALT POLITIET OG PANG-PANG VÅPNENE! RAAAAGE! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Og som "hevn" plantet du eksplosiver i hele bygningen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nei, jeg skal sende datteren hans til rådhusplassen med et dynamittbelte rundt magen og med en boomblaster på skulderen som tordner "ALLAH ALLAH ALLAH!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå