Vistula Uhlan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Litt Spillverket-kvalitet over julekalenderen i dag. Oh well. ENCHANTMENT? ENCHANTMENT! Var hos legen i dag, måtte ta ei blodprøve, og det tok heile dagen, så eg fekk ikkje tatt samfunnsfagprøve Endret 8. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 House sesong 5 spoiler. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ZOMFG 13 er lesbisk!!! Det... var... vakkert! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hehe, eg husker den biten, definitivt eit av høgdepunkta i sesong 5 Reminds me, kanskje ein ny episode av House sesong 6 er ute på nettet, hm... Edit: Det er det! Endret 8. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Good day! Engelsk heldagsprøve forberedelse -.- Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Reminds me, kanskje ein ny episode av House sesong 6 er ute på nettet, hm... Edit: Det er det! Finner den ikke Er det den som heter "Wilson"? For det er den fra forrige uke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) i failed - Endret 8. desember 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Reminds me, kanskje ein ny episode av House sesong 6 er ute på nettet, hm... Edit: Det er det! Finner den ikke Er det den som heter "Wilson"? For det er den fra forrige uke. Ja, eg fekk ikkje sett den forrige veke, så blei feil å skrive "ny", jaja, var ein relativt god episode. Sjølvom eg aldri kunne klart å sjå ein serie om Wilson, etter denne episoden. Hm, what to do now... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Awesome! Hermine o.O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Some people stand in the darkness Afraid to step into the light Some people need to help somebody When the edge of surrender's in sight Don't you worry It's gonna be alright Cause I'm always ready I won't let you out of my sight. I'll be ready I'll be ready Never you fear No don't you fear I'll be ready Forever and always I'm always here. (Jepp. De siste filmene blir gode mot meg) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Baywatch? Og nei, jeg googlet ikke. Jeg kan store deler av begynnelsen på den, ikke spør meg hvorfor. Endret 8. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg lurer faktisk på om jeg skal lese den siste Harry Potter boka en gang til. Bare så jeg kan senere se sart ut når jeg påpeker alt som var forskjellig mellom bok og film. Og litt fordi jeg fikk veldig lyst til det etter å ha sett den siste filmen. De to neste filmene kommer forresten 19 November 2010 og 15 Juli 2011. @AltF4: Jepp. Det begynte på TV når jeg skrev det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Awesome! Hermine o.O AWESOME! Emma Watson er alt unntatt et stygt menneske, så dette liker vi. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 "Dødstalis-manene" Ok, jeg vet at orddelingsfeil er godt utbredt, men de deler ordet der? DEEER?! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fordi det blei starta ny linje. Faktisk korrekt bruk av bindestrek, for ein gongs skuld. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Woho! Jeg hadde en vannvittig god magefølelse om stilen jeg skrev på fredag, og nå forteller Fronter meg at jeg fikk 6 på den! Hurra! Andre essayet vi skriver, og første på bokmål! HAPPYFACE Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hva Bettan-låta heter hvor hun synger den nå sangomsuste linjen "vad har du lagt i mössan"? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Awesome! Hermine o.O Bare jeg som ikke husker naken Hermione fra boka? Er riktignok himla lenge siden sist jeg leste den.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tror det var noen illusjonsgreier som det nevnes der, men de legger også til litt for the lulz. Og jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå