Gormers Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hey, hey! Vær forsiktig med hva du ønsker deg gutt. Edit: Jeg synes høyden min er perfekt for meg jeg. Midt mellom 180 og 190. Ja vil nok ikke være velsignet med episk matforbrenning hele livet xP 188/72 sist jeg målte meg i sommer. edit: ouch backstabber :7 Endret 7. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne det nye drumkittet til Guitar Hero? Eller er det bare jeg som roter, at det ikke har kommet ut noe "new and improved"? Søkt rundt, men finner lite. Kjøp deg noen GoodWork trommer i stedet da. ? Kan godt være pinlig å åpne foran familien, kjøp hva du vil. Hihi nå kom jeg på den perfekte gave. *evil laugh* Synd jeg ikke er med da. Du må gjerne sende for det Endret 7. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 183 cm og 55 kg L2eat! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Oioioi, skjer med en plutselig eksplosjon i aktivitet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Backstabber, du må jo være tynn som en flis. Ja vil nok ikke være velsignet med episk matforbrenning hele livet xP 188/72 sist jeg målte meg i sommer. 187/85 var jeg sist jeg så etter. ^_^ Edit: Vi har spart opp til i dag skjønner du vel Mokko. Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Oioioi, skjer med en plutselig eksplosjon i aktivitet? Hva man klager på nå til dags ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Du må gjerne sende for det Kanskje det kanskje, "L". Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jaja, høy aktivitet eller ikke; jeg sier ihvertfall god natt nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da er jeg klar for senga. God natt! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 20 kilo tyngre enn deg og jeg er fremdeles tynn. Det er ikke lett for oss på 180-185 (@Backstabber) Ganske nøyaktig mine mål også det der Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 20 kilo tyngre enn deg og jeg er fremdeles tynn. Det er ikke lett for oss på 180-185 (@Backstabber) Ganske nøyaktig mine mål også det der er vel ikke langt borte med mine 72kg på 184-5 cm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Siden samtalen døde litt uansett nå, så legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Legger meg med den nyeste Dexter episoden og naturfagsboken. God natt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 I dag er det faktisk 8. desember... synes tida går så inn i granskauen fort, er såvidt jeg greier å få med meg alt som skjer :o 8 Dager til ferie, 15 dager til Lillejulaften og 16 dager til Selveste, Den store, den vakre, den fantastiske Julaften! Flere som har den følelsen av at det nesten nettopp var jul? God morgen forresten Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 God morgen, ja. merker at den siste tiden har gått veldig fort. Har nesten ikke kommet i gang med julegavehandelen enda, og tiden renner ut.Hadde mer satset på at det var oktober nå, og ikke desember. greide forsåvidt å forsove meg og miste toget i dag, så sitter nå på togstasjonen og har litt tid å fordøye. Hva driver resten av forumfolket på med denne tirsdagsmorgen?q Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har bare tre julegaver igjen å skaffe, så er jeg ferdig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tretten dager til ferie, fjorten dager til lillejulaften (som jeg skal jobbe på) og så julaften, hvor jeg har fri frem til mandag etter julaften, så skal jeg jobbe frem til nyttårsaften. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Litt Spillverket-kvalitet over julekalenderen i dag. Oh well. ENCHANTMENT? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kjeder meg såååååå mye akkurat nå. Jeg har ikke kjeda meg så mye siden fredag. Da jeg satt på akkurat samme forbanna drittskole og ikke hadde noe å gjøre. MøkkaPTF-prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå